Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Swagger zei:Ik denk hier effe terug aan de matchen in het begin van het seizoen onder Koster, dat was echt goed voetbal. Als ik dit vandaag bekijk, dan snap ik echt niet waarom Adrie moest gaan.
BuZz.LiGhTYeAr zei:Club komt zijn eerste echte opponent tegen sinds Daum aan het roer staat en tis prijs. Er is nog werk aan de winkel.
. sharpshot zei:Genekt door efficientie en blunders, respectievelijk van RSCA en Club. Het moet beter maar ben niet (zwaar) teleurgesteld. Imo nog niets verloren in de titelstrijd.
Dikke duim voor delferiere(de scheids dus) fluit een goeie topper, veel beter dan frank zonnebank dat ooit gedaan heeft.
En mbokani, vuil ventje mag blij zijn dat er geen geel getrokken is geweest.
PS volgende keer wat minder spammen é gasten, gans het forum platleggen.
asmo zei:Matige wedstrijd van Anderlecht en toch met 3-0 winnen. Tjah...
En wat deed Deschacht weer op dat plein? Was Safari geblesseerd ofzo![]()

TazzDeMazz zei:Bah overdreven score die 3-0. Brugge was zelf iets beter in de eerste helft maar dan heeft anderlecht de mazzel wat aan zijn kant. Maar die verdediging was echt weer om bij te huilen en keb het idee dat het geheel niet echt samenkomt bij momenten. Hoedanook anderlecht gewoon efficienter maar niet echt beter.