Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
Wat hebben ze er bij Club een zootje van gemaakt zeg.

Ik denk hier effe terug aan de matchen in het begin van het seizoen onder Koster, dat was echt goed voetbal. Als ik dit vandaag bekijk, dan snap ik echt niet waarom Adrie moest gaan.

|steven|

Legacy Member
Swagger zei:
Ik denk hier effe terug aan de matchen in het begin van het seizoen onder Koster, dat was echt goed voetbal. Als ik dit vandaag bekijk, dan snap ik echt niet waarom Adrie moest gaan.

Goh ja, Club speelde zeer attractief onder Koster, maar die laatste weken onder Koster waren natuurlijk heel ongelukkig. Voorsprong nét iets te veel weggeven.

Club heeft een matig team, verdedigend wordt elk klein foutje tegen een ploeg als Anderlecht meteen afgestraft. En als je aanvallend ook je kansen niet afmaakt kan je eigenlijk nooit een match winnen tegen een dergelijke tegenstander.

Nu, misschien moeten de supporters van Club gewoon nog een beetje geduld hebben. Vandaag deden er echt wel een pak nieuwe jongens bij tov vorig seizoen. Een nieuw beleid, een nieuwe ploeg bouw je niet op 1,2,3.

TazzDeMazz

Legacy Member
Bah overdreven score die 3-0. Brugge was zelf iets beter in de eerste helft maar dan heeft anderlecht de mazzel wat aan zijn kant. Maar die verdediging was echt weer om bij te huilen en keb het idee dat het geheel niet echt samenkomt bij momenten. Hoedanook anderlecht gewoon efficienter maar niet echt beter.

steff-victor

Legacy Member
Ik zie toch veel liever Van Gijseghem in de ploeg dan Almeback.
Véél slimmer en weet wanneer tussen te komen en wanneer niet.

Rubmifer

Legacy Member
3-0 is vooral een resultaat van verschil in efficiëntie vandaag. Brugge was de eerste helft minstens de evenknie van paars wit, maar we missen gewoon scorend vermogen. Met Vleminckx alleen in de spits kan je gewoon niet winnen. En dan nog Akpala die veel beter de ruimte benut maar de kansen de nek omwringt... Als je dat vergelijkt met een Mbokani en Suarez,...

2e helft was ook heel wat minder. Leek wel alsof ze er geen zin meer in hadden. Triestig.

Ook achteraan moet er nog versterking komen. Almeback frustrerend vandaag en mag 2 doelpunten op zijn naam schrijven. Voor mij moet er nog in elke linie een versterking bijkomen. Ook vooraan mag er naast Bacca nog iemand bijkomen.

Gelukkig dat het nu 3-0 wordt ipv in de playoffs. Anderlecht was niet super, maar vooral effeciënt, en er stond ook een organisatie, alhoewel ik het voetballend zeker niet altijd even secuur vond. Ook bij Paars wit is er nog werk aan de winkel hoor.

Benieuwd hoe Daum reageert in de kleedkamer. Tzal nogal stuiven denk ik.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Club komt zijn eerste echte opponent tegen sinds Daum aan het roer staat en tis prijs. Er is nog werk aan de winkel.

asmo

Legacy Member
Matige wedstrijd van Anderlecht en toch met 3-0 winnen. Tjah...
En wat deed Deschacht weer op dat plein? Was Safari geblesseerd ofzo :wtf:

TazzDeMazz

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Club komt zijn eerste echte opponent tegen sinds Daum aan het roer staat en tis prijs. Er is nog werk aan de winkel.

Zever ge vergeet braga maar er is idd nog werk aan de winkel.

Thorazer

Legacy Member
3-0 is idd iets overdreven zeker na de eerste helft van Brugge.
Maar als je de aanval bekijkt zie je meteen het verschil tussen beide ploegen.
Hopelijk voor Brugge is hun nieuwe spits veel beter dan de 2 die ze nu hebben.

Scr1fle

Legacy Member
Man effen Anderlecht met Real vergelijken. :lol:

Maar liever nu dan idd in de play-offs.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Bojan toch weer met een half flaterke, met dank aan almeback :D
Enkel 2de helft gezien waarin het klasseverschil groot was.
De aanval van Anderlecht en brugge is een groot verschil.

Cerv.Be

Legacy Member
Club was slecht ja, maar Anderlecht is ook gewoon beter. Wie kan zo'n ploeg van de titel houden?
Als we 2e zouden kunnen worden dit jaar ben ik tevreden.

Rogue

Legacy Member
Verdiende zege voor Anderlecht. De 2-0 en de 3-0 zijn wel weer van die doelpunten waardoor ge uw schoenen wilt opfretten. Club had wel cadeautjes mee, gierige Herman :angry:.

Vooral in de spits is er een duidelijk klasseverschil tussen Club en Anderlecht. De eerste helft vond ik eigenlijk goed tot zeer goed. Alleen vergeten wij ons doelpunt te maken. In de tweede helft komt Anderlecht dan in een zetel te zitten door alweer knullig verdedigen. De tweede helft was al minder van ons, maar daarna waren we echt nergens meer. Nog één goeie poging van Akpala en dat was het. Veel te weinig op 30 minuten.

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
Genekt door efficientie en blunders, respectievelijk van RSCA en Club. Het moet beter maar ben niet (zwaar) teleurgesteld. Imo nog niets verloren in de titelstrijd.

Dikke duim voor delferiere(de scheids dus) fluit een goeie topper, veel beter dan frank zonnebank dat ooit gedaan heeft.

En mbokani, vuil ventje mag blij zijn dat er geen geel getrokken is geweest.

PS volgende keer wat minder spammen é gasten, gans het forum platleggen.

De ref heeft echt wel een puike partij gefloten, als het goed is mag het idd ook gezegd worden.

asmo zei:
Matige wedstrijd van Anderlecht en toch met 3-0 winnen. Tjah...
En wat deed Deschacht weer op dat plein? Was Safari geblesseerd ofzo :wtf:

Mij ergeren, wat een ramp is die kerel wel nie?

Morrissey

Legacy Member
Overdreven score, verdiende overwinning.

Maar kom, vergelijk de 4 aanvallers van beide ploegen, en je weet genoeg. Enkel Gillet stelde echt teleur vandaag, maar Suarez, Jova en Dieu doen wat van hen wordt verwacht.

Leuke eerste helft, overbodige 2de helft. Club speelde even goed mee, maar toch een zwaar gebrek aan creativiteit. Als Safari daar op de LB staat, zouden ze nog minder kansen gehad hebben.

Soit, veel valt er niet over te zeggen. Anderlecht was de betere ploeg, en zo zie je maar dat Daum bij de eerste échte test in de competitie kopje onder gaat.

Bijzonder zwakke Albemack trouwens, 3 goals op zijn rekening :x

ng

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Bah overdreven score die 3-0. Brugge was zelf iets beter in de eerste helft maar dan heeft anderlecht de mazzel wat aan zijn kant. Maar die verdediging was echt weer om bij te huilen en keb het idee dat het geheel niet echt samenkomt bij momenten. Hoedanook anderlecht gewoon efficienter maar niet echt beter.

Brugge was iets beter, maar ze stonden toch 2-0 achter. Ze speelden goed mee in de eerste helft, maar beter niet echt.

Eagle`

Legacy Member
die derde wete gewoon als ge ni voluit voor nen bal gaat en ge wacht op de keeper dat ge gevogeld zijt met nen opzittende tegenstander, nuja anderlecht verdiend gewonnen, we waren aanvallend onmondig. Veel slechte voorzetten en stereotype lange ballen qua spel. Hebben 3-tal opgelegde kansen gehad, vadis, vlemme 1ste helft (eigenlijk alleen op doel, ma controle slecht), akke (1ste paal en alleen aan de 2de paal). We mogen blij zijn dat mbokani en jova vrij egoïstisch waren op bepaalde momenten of het verdict was nog zwaarder.

Spitsen met een degelijke technische bagage graag

Moet zowat onze slechtste match zijn van de laatste jaren op anderlecht

Brick Top

Legacy Member
Club kwam wel heel zwak voor de dag, had toch iets meer verwacht eerlijk gezegd. :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan