The Black Mamba
Legacy Member
Verdiende overwinning van Anderlecht , meer kan je er niet van zeggen. Tweede helft van Club was echt wel erg.
Toch een aantal frustraties vandaag:
Waarom Deschacht ipv Safari? Hij speelt dan ook nog eens een absolute kutwedstrijd.
Waarom Kanu ipv Praet? Die had al een aantal leuke invalbeurten achter de rug en van zo'n wedstrijden kan die heel veel leren. Kan duikt hier weer ineens op. Investeer die speelminuten toch in spelers waar je ooit iets aan gaat hebben.
De Sutter belachelijk maken op het einde was ook onnodig.
Toch een aantal frustraties vandaag:
Waarom Deschacht ipv Safari? Hij speelt dan ook nog eens een absolute kutwedstrijd.
Waarom Kanu ipv Praet? Die had al een aantal leuke invalbeurten achter de rug en van zo'n wedstrijden kan die heel veel leren. Kan duikt hier weer ineens op. Investeer die speelminuten toch in spelers waar je ooit iets aan gaat hebben.
De Sutter belachelijk maken op het einde was ook onnodig.


. Die zou zeker nog zijn nut hebben in het Brugge van dit moment.
