Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Black Mamba

Legacy Member
Verdiende overwinning van Anderlecht , meer kan je er niet van zeggen. Tweede helft van Club was echt wel erg.

Toch een aantal frustraties vandaag:

Waarom Deschacht ipv Safari? Hij speelt dan ook nog eens een absolute kutwedstrijd.

Waarom Kanu ipv Praet? Die had al een aantal leuke invalbeurten achter de rug en van zo'n wedstrijden kan die heel veel leren. Kan duikt hier weer ineens op. Investeer die speelminuten toch in spelers waar je ooit iets aan gaat hebben.

De Sutter belachelijk maken op het einde was ook onnodig.

TazzDeMazz

Legacy Member
ng zei:
Brugge was iets beter, maar ze stonden toch 2-0 achter. Ze speelden goed mee in de eerste helft, maar beter niet echt.

Ja door een portie geluk. En 2de helft ging het op en af met slecht voetbal aan beide kanten tot de 3-0 wanneer club het duidelijk opgaf.

Romelus

Legacy Member
Verdiende zege voor Anderlecht, Club komt op ieder vlak te kort. Middenveld is nog ok, maar defensief met Blunderback en offensief met die twee klojo's kan je geen prijzen winnen. Zeker wat aanvallers betreft, zijn we minder dan Rsca, Genk, Gent en Standard.

Suarez, Mbokani, Jovanovic, Cyriac, Tchité, Batshuayi, Barda, Vossen,... Allemaal beter dan José en Bjeurn.

Essit

Legacy Member
Verdiende overwinning van Anderlecht. Van een teleurgestelde Club Supp.

Eerste helft van Club was degelijk. Maar teveel spelers bleven onder niveau. Meunier, Vazquez, Vleminckx, Dirar en vooral Almeback(die anderlecht in de 2de helft ook nog een kado geeft.)

Ik betwijfel sterk of Club met deze kern eig wel kan meedoen voor de titel... Ok, Bacca komt maar of die er direct gaat staan geen idee. Een verdediger moet er zoiezo nog bijkomen, het is duidelijk dat Almeback op dit niveau niet meekan(wat ik al int begin van het seizoen zei).

Voor de rest is en blijft het voetbal he, met het play off systeem kan er vanalles gebeuren en 6 punten achterstaan is op zich geen ramp.

exo

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Zever ge vergeet braga maar er is idd nog werk aan de winkel.

70 minuten lang tegen 10 man spelen en dan 1-1 gelijk spelen is nu ook niets om over te stoeffen.

Scr1fle zei:
Man effen Anderlecht met Real vergelijken. :lol:

Maar liever nu dan idd in de play-offs.

Waren ze niet de counters aan het vergelijken? Nuanceren is ook geen kunst ze.

Rubmifer

Legacy Member
The Black Mamba zei:
De Sutter belachelijk maken op het einde was ook onnodig.

Vond ik ook. Ik ben geen fan van DS, maar dit was hem bijna belachelijk maken. Zijn gezicht sprak boekdelen bij die wissel. Ik zou mij aardig gekloot voelen.

TheRedDevils

Legacy Member
Scr1fle zei:
Almeback heeft alle goals aan zich te danken. :sop:

Gezien hoe Jorgacevic daar uitkomt bij die 3de goal? Is voor niets nodig.
Als hij blijft staan is het nooit doelpunt.

Heeft me echt nog niet overtuigd als keeper.

Rogue

Legacy Member
Ook veel meer gezonde agressie bij Anderlecht. Als Clubsupporter verwacht je toch meer overgave.

Scr1fle

Legacy Member
Die Bacca , hopelijk is dat een goeie. Vleminckx is een rund. :sop: Nooit fan van geweest.
Waarom is Kouemaha zo zwak geworden, dat was zo'n beest in zijn eerste seizoen hé. :(

Ze mogen nog minstens 2 CV's kopen en nog een aanvaller.

travis.bickle

Legacy Member
Vond het op het einde best triestig voor TDS, die jongen wordt daar gewoon belachelijk gemaakt. Je mag al eens een applauswissel doorvoeren, maar dit was onnodig.

Vedeco

Legacy Member
Kouemaha is echt niet zwak geworden hoor, hij pakt gewoon een pak kaarten :p. Die zou zeker nog zijn nut hebben in het Brugge van dit moment.

JanVH

Legacy Member
di-TJY9.gif

Auwtch

Scr1fle

Legacy Member
Vedeco zei:
Kouemaha is echt niet zwak geworden hoor, hij pakt gewoon een pak kaarten :p. Die zou zeker nog zijn nut hebben in het Brugge van dit moment.

Speelt hij dan beter in Duitsland dan vorig seizoen? Hoeveel doelpunten ?

Thorazer

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Gezien hoe Jorgacevic daar uitkomt bij die 3de goal? Is voor niets nodig.
Als hij blijft staan is het nooit doelpunt.

Heeft me echt nog niet overtuigd als keeper.
Heb ik eigenlijk nooit een zeer goede keeper gevonden.
Meer een man met show , zelfde als Proto maar met het verschil dat die punten pakt :)

Rogue

Legacy Member
Essit zei:
Ik betwijfel sterk of Club met deze kern eig wel kan meedoen voor de titel...


'k Denk het niet. Anderlecht is voor mij favoriet, met Gent en Standard als outsiders.


Vedeco zei:
Kouemaha is echt niet zwak geworden hoor, hij pakt gewoon een pak kaarten :p. Die zou zeker nog zijn nut hebben in het Brugge van dit moment.


Vorig seizoen was die echt verschrikkelijk slecht. Daar kon je dus echt niets mee aanvangen.

exo

Legacy Member
Jeps ik zei het juist ook nog, De Sutter belachelijk maken daar was gewoon erg en ronduit schandalig.

Eagle`

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Gezien hoe Jorgacevic daar uitkomt bij die 3de goal? Is voor niets nodig.
Als hij blijft staan is het nooit doelpunt.

Heeft me echt nog niet overtuigd als keeper.

als almeback voluit gaat is er ook geen probleem, in zon situaties zijde altijd gevogeld met iemand op de huid als ge peist da de keeper wel komt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan