lntruder
Legacy Member
Goed getrolld door JacobsThe Black Mamba zei:De Sutter belachelijk maken op het einde was ook onnodig.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed getrolld door JacobsThe Black Mamba zei:De Sutter belachelijk maken op het einde was ook onnodig.

Eagle` zei:ik zag toch weer nen uithaal en lestienne naar zijn hoofd grijpen (misschien simulatie). wachten op een herhaling
The Black Mamba zei:De Sutter belachelijk maken op het einde was ook onnodig.

Foxxer zei:Hoedat?
Kheb match niet gezien.
Verklaar u nader![]()
Brick Top zei:Voor de honderdste keer: Tommeke werd vijf seconden voor het einde ingebracht.
Didierke10 zei:Moest ik De Sutter zijn, ik zou gewoon geweigerd hebben om in te vallen ook al zal het stadion u dan uitfluiten.

Didierke10 zei:Moest ik De Sutter zijn, ik zou gewoon geweigerd hebben om in te vallen ook al zal het stadion u dan uitfluiten.
Dat zou nu eens een domme zet zijn.Morrissey zei:Waar zitten trouwens de Clubsupporters die aan het lachen waren met de transfers van Jovanovic en Mbokani?![]()
kakmongool zei:Goede spelers daar niet van maar ze zullen ook wel aardig wat geld vragen. Vraag me af hoe groot de loonkloof tussen Brugge en Anderlecht is.