Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Eagle` zei:
ik zag toch weer nen uithaal en lestienne naar zijn hoofd grijpen (misschien simulatie). wachten op een herhaling

Dat zal Lestienne wel gesimuleerd hebben hoor.

Didierke10

Legacy Member
Brick Top zei:
Voor de honderdste keer: Tommeke werd vijf seconden voor het einde ingebracht.

Moest ik De Sutter zijn, ik zou gewoon geweigerd hebben om in te vallen ook al zal het stadion u dan uitfluiten.

exo

Legacy Member
Didierke10 zei:
Moest ik De Sutter zijn, ik zou gewoon geweigerd hebben om in te vallen ook al zal het stadion u dan uitfluiten.

Dan kunnen ze hem bij Anderlecht direct buiten bonjouren zonder dat ze hem geld gaan moeten.

Morrissey

Legacy Member
En een boete betalen zeker... De Sutter is gewoon op en top prof, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Die jongen verdient het echt om elders wél te spelen, want zelfs als Dieu niet speelt zit De Sutter nog op de bank. Ik zou hem niet verkopen aan een concurrent, maar leen hem desnoods een half seizoen uit he.


VincentKompany Vincent Kompany
Anderlecht 3 - Club Brugge 0 Knap gedaan. Proficiat en groetjes aan alle supporters van #RSCA!

Wa nen baas :bow:

Misterblort

Legacy Member
Gogo Anderlecht, verdiend gewonnen!
Jah ik hoop dat ze De Sutter laten gaan, bij de Cajje in Westerlo steken :)

massief

Legacy Member
Didierke10 zei:
Moest ik De Sutter zijn, ik zou gewoon geweigerd hebben om in te vallen ook al zal het stadion u dan uitfluiten.

:oink: Dat zou nu eens een domme zet zijn.

Jepjep

Legacy Member
Club moet de sutter halen voor de spits. Is toch stukken beter dan akpala en vleminckx.

Burny

Legacy Member
3 - 0, pijnlijk. Maar ik heb de match niet gezien dusja.
Als RSCA supporter moet het wel zalig zijn om uw 3 spitsen te zien scoren :o

Jepjep

Legacy Member
Over de match: eerste helft hadden beide ploegen grote kansen, maar waar anderlecht haar kansen afmaakt liet club dat na. Die fase waar odjidja proto voorbijgaat en naastschiet, dat moet eiggenlijk altijd binnen. Op dat moment stond het nog 1-0. Als het 1-1 wordt krijg je een ander wedstrijd. Maar in de plaats van 1-1 wordt het 2-0, en dan is het kalf al half verdronken voor club.

stormtrooper

Legacy Member
't is een schande hoe RSCA een beetje met De Sutter zijn voeten speelt.

Wel een verdiende zege, RSCA veel efficiënter. Bojan laat zien waarom zijn vertrek bij Gent geen verlies is.

Wel een goed getimede nederlaag van Club, kunnen ze wat paniekaankopen doen.

Morrissey

Legacy Member
Waar zitten trouwens de Clubsupporters die aan het lachen waren met de transfers van Jovanovic en Mbokani? :evil:

kakmongool

Legacy Member
Morrissey zei:
Waar zitten trouwens de Clubsupporters die aan het lachen waren met de transfers van Jovanovic en Mbokani? :evil:

Goede spelers daar niet van maar ze zullen ook wel aardig wat geld vragen. Vraag me af hoe groot de loonkloof tussen Brugge en Anderlecht is.

Morrissey

Legacy Member
kakmongool zei:
Goede spelers daar niet van maar ze zullen ook wel aardig wat geld vragen. Vraag me af hoe groot de loonkloof tussen Brugge en Anderlecht is.

Als we dit jaar kampioen worden, wat ook dé belangrijkste doelstelling is, win je dat bedrag natuurlijk direct terug...

Maar de lonen van spelers als Refaelov, Vleminckx, Odjidja, Jorgacevic,... zullen zeker niet min zijn hoor.

Zulte verdient hier trouwens écht wel een voorsprong.

Klopgeest

Legacy Member
Wat is dat daar in Waregem? Zelden zo een zwakke passing gezien (van beide kanten)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan