Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Didierke10 zei:Het is dat Boeckx ook foutloos staat te keepen hé.
@ Sportinggboy, Mbokani was inderdaad niet af te stoppen vandaag en in zijn van tijd onnodige tackles ook niet.
stormtrooper zei:Ik noem Bojan ook geen slechte keeper, ik zeg alleen dat zijn minpunten veel minder bekend zijn.
Rogue zei:Das gelijk nen omgekeerde Simaeys?

Vedeco zei:Ik heb het alleszins nooit echt voor hem gehad. Uitvoetballen en zijn passing zijn uiterst matig. Vloeken op Suler was zijn sterkste capaciteit.![]()
Zijn uitkomen op hoge ballen en zijn meevoetballen zijn inderdaad wel rotslecht. Wel een goede lijnkeeper.Jecht zei:Dury laat Zulte toch weer direct deftig voetballen.

Net als Vossen stapt ook Vanden Borre met een gezicht als een donderwolk van het veld bij zijn vervanging. Zonder zijn ploegmaats een blik waardig te gunnen stapt hij kwaad naar binnen. in het voorbijgaan deelt hij wel handjes uit aan de bank van Zulte Waregem.

Vedeco zei:Het is hem gegund. En Waregem ook want die ploeg bezit echt potentieel.

J.Brown zei:Been is er een soepke van aant maken imo.
VDB high fived even met speler van Zulte Waregem en loopt dan doodgewoon richting kleedkamer zonder de bank te bezoeken.

stormtrooper zei:Dury had beter nog een paar weken gewacht![]()

Na heel die soap rond Brugge krijgt die man niet veel respect meer van mij.Vedeco zei:Het is hem gegund. En Waregem ook want die ploeg bezit echt potentieel.