Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jecht

Legacy Member
Mario Been is Vossen echt gewoon aan het buiten pesten bij Genk. :lol:
Die mens is echt een grap soms.

Dury laat Zulte toch weer direct deftig voetballen.

stormtrooper

Legacy Member
Didierke10 zei:
Het is dat Boeckx ook foutloos staat te keepen hé. :D
@ Sportinggboy, Mbokani was inderdaad niet af te stoppen vandaag en in zijn van tijd onnodige tackles ook niet.

Boeckx staat nochtans wel deftig te keepen. Gisteren zich misrekend op één bal maar voor de rest is die wel zeer degelijk.

Ge moogt zeggen wat ge wilt maar 700.000 euro erbij, een zwaar contract minder en geen kwaliteitsverlies vind ik toch geen slechte deal.

Ik noem Bojan ook geen slechte keeper, ik zeg alleen dat zijn minpunten veel minder bekend zijn.

stormtrooper

Legacy Member
Rogue zei:
Das gelijk nen omgekeerde Simaeys?

Zo zou je het kunnen omschrijven ja :p

Da's imo ook wel een beetje door zijn vroegere cultstatus in Gent, dan zijn de supporters gewoon veel minder kritisch.

Vedeco

Legacy Member
Ik heb het alleszins nooit echt voor hem gehad. Uitvoetballen en zijn passing zijn uiterst matig. Vloeken op Suler was zijn sterkste capaciteit. :p

stormtrooper

Legacy Member
Vedeco zei:
Ik heb het alleszins nooit echt voor hem gehad. Uitvoetballen en zijn passing zijn uiterst matig. Vloeken op Suler was zijn sterkste capaciteit. :p

Dat hij vloekt op Suler is wel begrijpelijk :p Zijn uitkomen op hoge ballen en zijn meevoetballen zijn inderdaad wel rotslecht. Wel een goede lijnkeeper.

WolCoM

Legacy Member
Club moest gewoon VBH in de kern gelaten hebben eh aja. Snap dat nog altijd niet.

Monoslay

Legacy Member
Stomme genkies moet natuurlijk weer net tegen Zulte aant verliezen zijn...

stormtrooper

Legacy Member
Net als Vossen stapt ook Vanden Borre met een gezicht als een donderwolk van het veld bij zijn vervanging. Zonder zijn ploegmaats een blik waardig te gunnen stapt hij kwaad naar binnen. in het voorbijgaan deelt hij wel handjes uit aan de bank van Zulte Waregem.

:D

Toch wel een zotte terugkeer van Dury, da's blijkbaar ne match made in heaven.

J.Brown

Legacy Member
Been is er een soepke van aant maken imo.

VDB high fived even met speler van Zulte Waregem en loopt dan doodgewoon richting kleedkamer zonder de bank te bezoeken.

Chevalier zou acteerlessen moeten volgen.

Vedeco

Legacy Member
J.Brown zei:
Been is er een soepke van aant maken imo.

VDB high fived even met speler van Zulte Waregem en loopt dan doodgewoon richting kleedkamer zonder de bank te bezoeken.

Moet een plezante stage geweest zijn :p


stormtrooper zei:
Dury had beter nog een paar weken gewacht :p

Hoh, maar volgend weekend zal het geen waar zijn ze :p

JanVH

Legacy Member
Vedeco zei:
Het is hem gegund. En Waregem ook want die ploeg bezit echt potentieel.
Na heel die soap rond Brugge krijgt die man niet veel respect meer van mij.
Spijtig, want onder hem heb ik de beste wedstrijden van Gent gezien.

Helaas pindakaas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan