Morrissey
Legacy Member
stormtrooper zei:El Ghanassy speelt vanavond weer niet, 't zou mij niet verbazen moesten we die in de winter kwijt zijn.
Onbegrijpelijk eigenlijk, hoe die tegen Standard inviel... Blijft voor mij toch dé beste speler van Gent, en dan zit die gewoon op de bank. Maar kan ook wel een bewijs zijn dat die kern toch veel breder is dan dat de meesten vermoeden. Als je spelers als EG en Soumahoro op de bank kan zetten



ad:
.