Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
stormtrooper zei:
El Ghanassy speelt vanavond weer niet, 't zou mij niet verbazen moesten we die in de winter kwijt zijn.

Onbegrijpelijk eigenlijk, hoe die tegen Standard inviel... Blijft voor mij toch dé beste speler van Gent, en dan zit die gewoon op de bank. Maar kan ook wel een bewijs zijn dat die kern toch veel breder is dan dat de meesten vermoeden. Als je spelers als EG en Soumahoro op de bank kan zetten :crazy:

Cuth

Legacy Member
Darkseid zei:
Ge hebt overal wel zo'n mensen, Malinwa staat daar toch helemaal niet voor bekend? Trouwens de sfeer op Mechelen is altijd zalig. Zoek maar is een niet-topclub met zo'n aanhang hier ;)

en wereldrecord mexican wave gehaald! :p

twas ironisch hoor;)

stormtrooper

Legacy Member
Morrissey zei:
Onbegrijpelijk eigenlijk, hoe die tegen Standard inviel... Blijft voor mij toch dé beste speler van Gent, en dan zit die gewoon op de bank. Maar kan ook wel een bewijs zijn dat die kern toch veel breder is dan dat de meesten vermoeden. Als je spelers als EG en Soumahoro op de bank kan zetten :crazy:

Daarom dat ik vermoed dat er al een akkoord is voor in de winterstop en dat ze hem daarom willen sparen. :p

Jammer dat Soumahoro weeral moet rusten voor zijn buikspieren, die blessure blijft zowat aanslepen.

BleKKie

Legacy Member
Club kan voor de 2e week op rij sowieso een goeie zaak doen bij winst, ik ben eens benieuwd :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Kvraag me af hoe bij Club dat gaat aflopen, revanchegevoel van de spelers + de tactische discipline combineren...

Maar normaalgezien is STVV totaal niet bij machte om een Club in eigen huis te kloppen.

exo

Legacy Member
Booka Shade zei:
Moest ik 10k€/maand krijgen, ik zou mij nogal geven.
Ik speel op een bescheiden niveau en krijg maar zo'n 750€/maand bij de voetbal en daar moet ik er ook altijd staan. Dat niveau is niet te vergelijken, maar ik wil gewoon bedoelen dat ze op lagere niveaus ook zo redeneren.

We mogen niet teveel verwachten, maar ik verwacht toch dat ze 1x/week hun longen uit hun lijf lopen en er alles aan doen om te winnen.

Wat niveau is da dan? Kameraad van mij speelt in 4de klasse en pakt een 500 EUR per gewonnen wedstrijd, is ne spits.

Rubmifer

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Kvraag me af hoe bij Club dat gaat aflopen, revanchegevoel van de spelers + de tactische discipline combineren...

Maar normaalgezien is STVV totaal niet bij machte om een Club in eigen huis te kloppen.

Verliezen zie ik ze niet doen, gelijkspel zie ik wel nog gebeuren, maar de kans daarop acht ik ook heel erg klein.

sharpshot

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Kvraag me af hoe bij Club dat gaat aflopen, revanchegevoel van de spelers + de tactische discipline combineren...

Maar normaalgezien is STVV totaal niet bij machte om een Club in eigen huis te kloppen.

Revanchegevoelens bij "vedetten"


Neh

Zimling, Vleminckx, Almeback, Hoefkens en dergelijke daarentegen wel natuurlijk.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik vind Vadis eigenlijk totaal niet zo goed als de rest van de voetbalwereld precies. Die kan nu is enkel uitblinken in goede omstandigheden. Maar die kan zijn verantwoordelijkheid nooit ten volle opnemen. Hij heeft een knappe techniek enzovoort maar hij geeft ook veel nonchalante kutpasses waar niemand op let precies. Hij is een centrale middenvelder maar hij is niet geniaal genoeg en niet vinnig genoeg om op de 10 te spelen en hij kan ook niet lager spelen want hij verwaarloost bijna altijd zijn defensieve taken. Het is enorm moeilijk om zo iemand in uw ploeg in te passen met full effect, als ge bij een top 3 ploeg zit.

Ik zou nooit meer dan 1,5 miljoen geven voor zo iemand. Dan heb ik veel liever een zuivere nummer 10/controlerende middenvelder dan zo eentje die elke week een beetje twijfelt wat hij wilt doen en waar hij gaat spelen. Ik heb héél weinig het gevoel bij Vadis dat die écht perfect op zijn plaats zit.

Die zou bij mij ook nooit een plaats bij de RD kunnen afdwingen als die zo blijft spelen.

sharpshot

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Ja amai, wa die al laten zien heeft dit seizoen ! :eek:

uhu, laatste matchen constant assist geven, was het begin van het mirakel van Maribor. Een meerwaarde surplus.

@cpt kablamo: dan zou je wat meer moeten bekijken van Vadis, zou je zijn meerwaarde wel zien.

Maxwell

Legacy Member
sharpshot zei:
uhu, laatste matchen constant assist geven, was het begin van het mirakel van Maribor. Een meerwaarde surplus.

Ja, en uw geheugen gaat maar 2 weken terug ofzo ?

En lol Kablammo, Vadis is echt een vd beste spelers in de JPL atm. Misschien niet de laatste 2 wedstrijden maar hij is wel de draaischijf bij Club en tis dankzij hem dat ze staan waar ze nu staan ze. Zet die 4 maanden aan de kant en tzal al heel wa minder zijn :).

sharpshot

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Ja, en uw geheugen gaat maar 2 weken terug ofzo ?

En lol Kablammo, Vadis is echt een vd beste spelers in de JPL atm. Misschien niet de laatste 2 wedstrijden maar hij is wel de draaischijf bij Club en tis dankzij hem dat ze staan waar ze nu staan ze. Zet die 4 maanden aan de kant en tzal al heel wa minder zijn :).

Volgens mij telt altijd het huidige vormpijl als je uw ploeg wil bepalen voor de volgende matchen?

om meer uitleg te geven, Vazquez is momenteel ook gewoon beter dan Vadis, maar dat is meer door omstandigheden buiten het voetbal. Vazquez is geen prutser, hij moet gewoon nog leren meer verdedigen.

Svartálfar

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Ja, en uw geheugen gaat maar 2 weken terug ofzo ?

En lol Kablammo, Vadis is echt een vd beste spelers in de JPL atm. Misschien niet de laatste 2 wedstrijden maar hij is wel de draaischijf bij Club en tis dankzij hem dat ze staan waar ze nu staan ze. Zet die 4 maanden aan de kant en tzal al heel wa minder zijn :).

Van Vargas werd ook gezegd dat hij DE draaischijf was van club vorig seizoen voor zijn blessure. Was ook overroepen.

Het hoeven niet de 11 beste spelers te zijn om de beste ploeg te vormen.

Maxwell

Legacy Member
Alé, geefde al is een compliment aan iemand van Brugge, kunnen ze het nog niet gewoon aanvaarden ook niet.

Wie is dan de man bij Brugge? Niemand zeker? Het collectief gewoon?

sharpshot

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Alé, geefde al is een compliment aan iemand van Brugge, kunnen ze het nog niet gewoon aanvaarden ook niet.

Wie is dan de man bij Brugge? Niemand zeker? Het collectief gewoon?

Vadis is de laatste weken ferm onder zijn niveau, zie je toch ook?

Maar zoals gezegd, komt door dingen die niets met voetbal te maken hebben.
En Vazquez kan een vervanger zijn van Vadis zonder veel voetballend verlies te hebben.

en bedankt voor het compliment, het is geapprecieerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan