Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Hoefkens zeker? Niet de beste voetballer, maar wel enorm belangrijk in het geheel. Het puntenverloop zonder hoefkens, dat crashte nog harder dan de beurs de laatste 10 jaar samen :unsure:.

sharpshot

Legacy Member
Morrissey zei:
Hoefkens zeker? Niet de beste voetballer, maar wel enorm belangrijk in het geheel. Het puntenverloop zonder hoefkens, dat crashte nog harder dan de beurs de laatste 10 jaar samen :unsure:.

Dat is idd een beangstigend feit, zonder Hoefkens verloren we 5 wedstrijden, met Hoefkens nog nooit.

Vooral te danken aan zijn leider capaciteiten en ongelofelijke "coolness" natuurlijk.

massief zei:
Loopvermogen?

Passing

sharpshot

Legacy Member
massief zei:
Met te passen loopt ge verdedigend geen gaten toe, voor zover ik weet.

Dat is Zimling, Vadis en Vazquez moeten assisteren, niet oplossen want dat kunnen ze beiden te weinig.

massief

Legacy Member
sharpshot zei:
Dat is Zimling, Vadis en Vazquez moeten assisteren, niet oplossen want dat kunnen ze beiden te weinig.

23kxoc6.jpg

Slayer_Kev666

Legacy Member
Vanavond 1ste? I sure hope so!
Ik verwacht een moeilijke 1ste helft, en hopelijk scoren we daarin 1 keer!
C'mon Blue White!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
sharpshot zei:
uhu, laatste matchen constant assist geven, was het begin van het mirakel van Maribor. Een meerwaarde surplus.

@cpt kablamo: dan zou je wat meer moeten bekijken van Vadis, zou je zijn meerwaarde wel zien.

Ik zie Vadis elke week aan het werk.

Iemand die VEEL moeilijker op is te vangen bij Club, is Zimling. Die is absoluut perfect in zijn rol en voert zijn taken altijd uit zonder uitzondering.

Ik zeg zeker niet dat Vadis geen goede speler is, hij hoort zeker bij de top 10 van de JPL. Maar dat is ook niet bijster moeilijk he. Ik vind hem wat van alle markten thuis maar niet outstanding op een bepaalde positie. Hij wil zo hard dé sterspeler zijn en de goals en assits uitdelen. Maar zijn schot is niet zuiver genoeg, zijn snelheid is niet uitzonderlijk, zijn passing is wisselvallig en zijn nonchalance is bij momenten dodelijk.

Misschien dat hij dat nog gaat aanpakken en écht een complete topper gaat worden, maar nu vind ik hem nog iets te slap.

Dat kan ook liggen aan de spelers rond hem he, ik ben zeker dat hij met een pure nummer 10 voor hem beter tot zijn recht kan komen, maar dan moet hij zijn eigen beperkingen inzien en zijn momenten beter kiezen. Voorlopig blijf ik hem nog ietswat overschat vinden.

sharpshot

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik zie Vadis elke week aan het werk.

Iemand die VEEL moeilijker op is te vangen bij Club, is Zimling. Die is absoluut perfect in zijn rol en voert zijn taken altijd uit zonder uitzondering.

Ik zeg zeker niet dat Vadis geen goede speler is, hij hoort zeker bij de top 10 van de JPL. Maar dat is ook niet bijster moeilijk he. Ik vind hem wat van alle markten thuis maar niet outstanding op een bepaalde positie. Hij wil zo hard dé sterspeler zijn en de goals en assits uitdelen. Maar zijn schot is niet zuiver genoeg, zijn snelheid is niet uitzonderlijk, zijn passing is wisselvallig en zijn nonchalance is bij momenten dodelijk.

Misschien dat hij dat nog gaat aanpakken en écht een complete topper gaat worden, maar nu vind ik hem nog iets te slap.

Dat kan ook liggen aan de spelers rond hem he, ik ben zeker dat hij met een pure nummer 10 voor hem beter tot zijn recht kan komen, maar dan moet hij zijn eigen beperkingen inzien en zijn momenten beter kiezen. Voorlopig blijf ik hem nog ietswat overschat vinden.

Het is zeker allemaal juist wat je zegt maar ik denk dat je toch nog iets te hard voor hem bent. Hij is zeker geen complete voetballer zoals bv een Perisic en hij is idd heel nonchalant. Maar toch is Vadis gewoon top 5 in JPL en zullen we daar wel veel geld aan verdienen als we hem gaan verkopen.

J.Brown

Legacy Member
Buyens is zijn wilde haren kwijt. Ziet er minder janetterig uit zo.

Buyens ipv Vainqueur
Ciman ipv Kanu
M'Poku ipv Bia

Berrier en Camara op de bank

Jenthe

Legacy Member
Iemand stream met Nederlandse commentaar van Lokeren - Standard? :) Rep volgt :p

Jenthe

Legacy Member
Jenthe zei:
Iemand stream met Nederlandse commentaar van Lokeren - Standard? :) Rep volgt :p

Vind dat gebrabbel echt irritant, toch bedankt! Maar als iemand eentje heeft met Nl commentaar zou dat fantastisch zijn ;)

sharpshot

Legacy Member
Standard nu ook nog verliezen zou ideaal zijn voor morgen.

edit 1-1 nu

weinig volk die blijkbaar volgt :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan