Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loopvermogen?sharpshot zei:En Vazquez kan een vervanger zijn van Vadis zonder veel voetballend verlies te hebben.
Morrissey zei:Hoefkens zeker? Niet de beste voetballer, maar wel enorm belangrijk in het geheel. Het puntenverloop zonder hoefkens, dat crashte nog harder dan de beurs de laatste 10 jaar samen.
massief zei:Loopvermogen?
Met te passen loopt ge verdedigend geen gaten toe, voor zover ik weet.sharpshot zei:Passing
massief zei:Met te passen loopt ge verdedigend geen gaten toe, voor zover ik weet.
sharpshot zei:Dat is Zimling, Vadis en Vazquez moeten assisteren, niet oplossen want dat kunnen ze beiden te weinig.
massief zei:http://i39.tinypic.com/23kxoc6.jpg[IMG][/QUOTE]
:lol:
sharpshot zei:uhu, laatste matchen constant assist geven, was het begin van het mirakel van Maribor. Een meerwaarde surplus.
@cpt kablamo: dan zou je wat meer moeten bekijken van Vadis, zou je zijn meerwaarde wel zien.
Cpt. Kablammo zei:Ik zie Vadis elke week aan het werk.
Iemand die VEEL moeilijker op is te vangen bij Club, is Zimling. Die is absoluut perfect in zijn rol en voert zijn taken altijd uit zonder uitzondering.
Ik zeg zeker niet dat Vadis geen goede speler is, hij hoort zeker bij de top 10 van de JPL. Maar dat is ook niet bijster moeilijk he. Ik vind hem wat van alle markten thuis maar niet outstanding op een bepaalde positie. Hij wil zo hard dé sterspeler zijn en de goals en assits uitdelen. Maar zijn schot is niet zuiver genoeg, zijn snelheid is niet uitzonderlijk, zijn passing is wisselvallig en zijn nonchalance is bij momenten dodelijk.
Misschien dat hij dat nog gaat aanpakken en écht een complete topper gaat worden, maar nu vind ik hem nog iets te slap.
Dat kan ook liggen aan de spelers rond hem he, ik ben zeker dat hij met een pure nummer 10 voor hem beter tot zijn recht kan komen, maar dan moet hij zijn eigen beperkingen inzien en zijn momenten beter kiezen. Voorlopig blijf ik hem nog ietswat overschat vinden.
Jenthe zei:Iemand stream met Nederlandse commentaar van Lokeren - Standard?Rep volgt
![]()
