Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
Heerlijke tweede helft gezien in Leuven, van de twee ploegen. Wereldgoal van Trajkovski trouwens, al bij al een terecht gelijkspel.

fraaanche

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
Toch verrast van het voetballend vermoge. Bij Beerschot, geef ze een goeie trainer die durft te voetballen en ze doen mee voor plaats 6 voor de play-offs.

Misschien wel, maar plaats 8 met Jacky is meer dan in orde na de vorige 3 rampseizoenen. En de financiële problemen zouden opgelost zijn voor nieuwjaar, zonder de verkoop van Kagelmacher, volgens de bronnen.

Na de bekerwinst in 2005 zijn we 3 seizoenen op rij in de top-6 geëindigd, ik hoop en bid voor hetzelfde scenario dit jaar :)

Bart Religion

Legacy Member
fraaanche zei:
Misschien wel, maar plaats 8 met Jacky is meer dan in orde na de vorige 3 rampseizoenen. En de financiële problemen zouden opgelost zijn voor nieuwjaar, zonder de verkoop van Kagelmacher, volgens de bronnen.

Na de bekerwinst in 2005 zijn we 3 seizoenen op rij in de top-6 geëindigd, ik hoop en bid voor hetzelfde scenario dit jaar :)

Zou mooi zijn als ze top 6 halen :)

Ik gun het Beerschot iig wel.

fraaanche

Legacy Member
Bart Religion zei:
Zou mooi zijn als ze top 6 halen :)

Ik gun het Beerschot iig wel.

Op de backs en in de spits mankeren we kwaliteit daarvoor. En bij Jacky heb ik nog altijd bedenkingen.

Baats zei:
Losada, echt een speler om van te kotsen.

Lastig he, zo'n speler die zelden van de bal te zetten is?

massief

Legacy Member
fraaanche zei:
Lastig he, zo'n speler die zelden van de bal te zetten is?

Hij was niet goed ze, eerder mekkerdwerg. De organisatie van KBAC stond er wel. Gent was te slap om (en gebruikte de flanken te weinig op een deftige manier) de muur te slopen. En als beerschot dan aan 50% (of 33,3333333333%) afwerkt, dan verlies je.

EN HOE SLECHT WAS CONTE??? :cry:

fraaanche

Legacy Member
Bart Religion zei:
Hij kon het met Charleroi wel :)

Zijn opstelling en wissels zijn vaak bedenkelijk. Ook zijn uitstraling heeft hij niet mee en op het Kiel zien ze liever een type trainer die altijd van eigen kracht uit gaat. Maar goed als we 8e eindigen heeft hij goed werk geleverd.

massief zei:
Hij was niet goed ze, eerder mekkerdwerg. De organisatie van KBAC stond er wel. Gent was te slap om (en gebruikte de flanken te weinig op een deftige manier) de muur te slopen. En als beerschot dan aan 50% (of 33,3333333333%) afwerkt, dan verlies je.

EN HOE SLECHT WAS CONTE??? :cry:

Ik vond hem goed spelen, mekkeren doet hij altijd :)

thijse

Legacy Member
Kzen bevroren op Leuven tijdens de eerste helft. Wonder boven wonder dat we niet achter stonden.
Ondanks het onverdiend zou geweest zijn, zat er op het einde voor OHL nog meer in. Die van Zulte-Waregem lagen telkens met 2 op de grond. Azevedo is echt een toppertje!

Baats

Legacy Member
fraaanche zei:
Op de backs en in de spits mankeren we kwaliteit daarvoor. En bij Jacky heb ik nog altijd bedenkingen.



Lastig he, zo'n speler die zelden van de bal te zetten is?

Haha ja, dat.



:ironic:

Neen, constant tijd winnen, kaarten vragen, duiken,..

En Ghanassy, wat een slechte invalbeurt zeg.. Alles voorbijdribbelen was zijn doel, maar hij maakte er gewoon een puinhoop van..

PATS!

Legacy Member
Ik ga echt niks zeggen behalve da mijn komende week nu al goed is...


:p

I love Dries Wuytens :love::love::love:

Morrissey

Legacy Member
Weebl zei:
Wa scheelt er in feite met Stijnen? Of ben ik iets vergeten..?

Geblesseerd.

Vuile elleboog trouwens :puke:. Kan die nog geschorst worden? Ik ben niet zeker of er een fout/gele kaart gefloten/getrokken is?

sharpshot

Legacy Member
Morrissey zei:
Geblesseerd.

Vuile elleboog trouwens :puke:. Kan die nog geschorst worden? Ik ben niet zeker of er een fout/gele kaart gefloten/getrokken is?

Volgens wat ik hoorde op de radio was er eerst zelfs geen fout gefloten...

edit: wel meteen gefloten voor obstructie, niet voor de elleboog

BleKKie

Legacy Member
Man, Club kan voor de 2e week op rij een schitterende zaak doen, niet normaal.
Hopelijk loopt het goed af, en het kan me werkelijk (op dit moment) totaal niet schelen met welk voetbal dat is.

86' 1-0 Akpala

:p

Svartálfar

Legacy Member
BleKKie zei:
Man, Club kan voor de 2e week op rij een schitterende zaak doen, niet normaal.
Hopelijk loopt het goed af, en het kan me werkelijk (op dit moment) totaal niet schelen met welk voetbal dat is.

90'+2 1-0 Akpala

:p

:D

sharpshot

Legacy Member
kvoel dat het vandaag 2-0 gaat worden

Hopelijk tweemaal blonde krulletjes die de bal strelen waarna hij binnenvliegt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan