Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slayer_Kev666 zei:Toch verrast van het voetballend vermoge. Bij Beerschot, geef ze een goeie trainer die durft te voetballen en ze doen mee voor plaats 6 voor de play-offs.

fraaanche zei:Misschien wel, maar plaats 8 met Jacky is meer dan in orde na de vorige 3 rampseizoenen. En de financiële problemen zouden opgelost zijn voor nieuwjaar, zonder de verkoop van Kagelmacher, volgens de bronnen.
Na de bekerwinst in 2005 zijn we 3 seizoenen op rij in de top-6 geëindigd, ik hoop en bid voor hetzelfde scenario dit jaar![]()

Bart Religion zei:Zou mooi zijn als ze top 6 halen
Ik gun het Beerschot iig wel.
Baats zei:Losada, echt een speler om van te kotsen.
fraaanche zei:Op de backs en in de spits mankeren we kwaliteit daarvoor. En bij Jacky heb ik nog altijd bedenkingen.

fraaanche zei:Lastig he, zo'n speler die zelden van de bal te zetten is?

Bart Religion zei:Hij kon het met Charleroi wel![]()
massief zei:Hij was niet goed ze, eerder mekkerdwerg. De organisatie van KBAC stond er wel. Gent was te slap om (en gebruikte de flanken te weinig op een deftige manier) de muur te slopen. En als beerschot dan aan 50% (of 33,3333333333%) afwerkt, dan verlies je.
EN HOE SLECHT WAS CONTE???![]()

fraaanche zei:Op de backs en in de spits mankeren we kwaliteit daarvoor. En bij Jacky heb ik nog altijd bedenkingen.
Lastig he, zo'n speler die zelden van de bal te zetten is?
Weebl zei:Wa scheelt er in feite met Stijnen? Of ben ik iets vergeten..?
Weebl zei:Wa scheelt er in feite met Stijnen? Of ben ik iets vergeten..?
. Kan die nog geschorst worden? Ik ben niet zeker of er een fout/gele kaart gefloten/getrokken is?Morrissey zei:Geblesseerd.
Vuile elleboog trouwens. Kan die nog geschorst worden? Ik ben niet zeker of er een fout/gele kaart gefloten/getrokken is?
BleKKie zei:Man, Club kan voor de 2e week op rij een schitterende zaak doen, niet normaal.
Hopelijk loopt het goed af, en het kan me werkelijk (op dit moment) totaal niet schelen met welk voetbal dat is.
90'+2 1-0 Akpala
![]()
