Cin
Legacy Member
Ben ik de enige die de samenvatting van Genk - Lierse niet kan bekijken? De resterende wedstrijden zijn geen probleem. Matchcenter | Stadion
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat als "reactie" maar het eerste filmpje is de samenvatting.Cin zei:Ben ik de enige die de samenvatting van Genk - Lierse niet kan bekijken? De resterende wedstrijden zijn geen probleem. Matchcenter | Stadion
Eerlijk gezegd hebben wij de indruk dat uw informatie over deze club wat achterhaald is. U wilt aanknopen met de grote Europese successen, maar die dateren van meer dan twintig jaar geleden. De wereld ziet er sindsdien helemaal anders uit.
(schudt het hoofd) «Misschien ben jij wel fout. Misschien versta jij de waarde van deze club niet. Ik heb bij Keulen gespeeld en getraind en daar word ik nog altijd over aangesproken. Als ik in Zuid-Amerika ben, vragen mensen me nog altijd naar Pierre Littbarski of Harald Schumacher. Omdat Keulen een begrip is. En Club Brugge is dat ook. (enthousiast) Ik denk dat jij niet beseft hoeveel deze naam waard is. Toen ik in Duitsland vertelde waar ik trainer werd, was de reactie: 'Wauw, Club Brugge!' Deze club is wereldwijd beroemd! Of wacht: maak daar Europa van. Ik begin te overdrijven.»
sharpshot zei:Hier ben ik weer met een Daum quote!
Je kan er veel over zeggen maar zeker niet dat hij het niet kan uitleggen![]()
Duitsers <3

warcraft3 playe zei:
Hopelijk vanavond nog een goede wedstrijd om naar te kijken.
sharpshot zei:Hier ben ik weer met een Daum quote!
Je kan er veel over zeggen maar zeker niet dat hij het niet kan uitleggen![]()
Duitsers <3
stormtrooper zei:Als ge u zo soms bezig hoort, vraag ik mij af of ge u niet beter had ingeschreven bij Superfans. Serieus, Daum mag nog geen woord zeggen of ge begint precies al te fappen.

stormtrooper zei:Als ge u zo soms bezig hoort, vraag ik mij af of ge u niet beter had ingeschreven bij Superfans. Serieus, Daum mag nog geen woord zeggen of ge begint precies al te fappen.

BleKKie zei:Sporting Telenet - Daum gaat aanvallender spelen en stelt voor het eerst Vazquez op #sportinglive - Twitvid
Daum zijn antwoord op de eerste vraag, gewoon droog: "no", geniaal![]()

Stop eens met zo'n dingen te posten, kan u al een tijd niet meer reppenstormtrooper zei:Als ge u zo soms bezig hoort, vraag ik mij af of ge u niet beter had ingeschreven bij Superfans. Serieus, Daum mag nog geen woord zeggen of ge begint precies al te fappen.

puni zei:Heerlijke tweede helft gezien in Leuven, van de twee ploegen. Wereldgoal van Trajkovski trouwens, al bij al een terecht gelijkspel.
Alter E zei:Ach kom, zwak OHL tegen moeilijk scorend Zulte-Waregem. Eigenlijk moet ZW daar gewoon de 3 punten gaan pakken. Alhoewel er in de eerste helft een penalty moest toegekend worden aan OHL.
stormtrooper zei:Allé, laten we hopen dat het eens goed spookt op Stayen.