Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:Het is vooral uw gedrag dat zo typisch is. Een hakje en een goede bal en we kunnen weer een hele week masturberen.
Timmie zei:Welgeteld 1 man in het strafschopgebied bij een voorzet.
NightFlyer zei:Brugge is echt zwak. wat een kutmatch
Timmie zei:Da's precies de reden waarom ik dit zeg.
Vazquez eraf voor Akpala.
sharpshot zei:Daarom dat we met twee spitsen moeten spelen als we constant werken via voorzetten vanaf de flank en dan nog een paar goeie voorzetten en we zijn er.
lord pipo zei:Ik vind dat het nog meevalt vandaag. De aanvallende intenties zijn er, nu nog leren een goeie voorzet te geven.

Morrissey zei:Misschien. Maar die flankers duiken gewoon NOOIT het strafschopgebied, en Vadis zie je nooit die 16 in duiken. Ronduit belachelijk, want het is al maandenlang het geval.
sharpshot zei:Das al jaren zo, ga je enkel oplossen met twee spitsen.
Romelus zei:Wat doet dat boerepaard met blonde manen eigenlijk nog op het veld daar voorin. Ik word ziek als ik die zie klungelen. Dan heb ik nog liever de Jose, die scoort tenminste.