Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Hertje Verheyen kwam altijd in de box!
En nummer 7 is nog vrij in de kern!

sharpshot

Legacy Member
exo zei:
Leg ze gewoon uit wat ze moeten doen, als je het laat begaan los je dat echt niet op met 2 spitsen. Als dat al de oplossing zou zijn dus dat is zever.

Ah daar had nog niemand aan gedacht, eens bellen naar Daum, bedankt hé.

Morrissey zei:
Dat is pure zever.

Heb jij dan de laatste drie jaar al elke match gezien van Club?
Het is gewoon zo en ik erger me er ook dood aan dat Dirar en Meunier niet genoeg in de box komen.

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
Ah daar had nog niemand aan gedacht, eens bellen naar Daum, bedankt hé.

Als ze er al aan gedacht hebben waarom zien we dan geen verandering? Of denk je echt het licht te gaan uitvinden met je 4-4-2 :lol:

sharpshot

Legacy Member
exo zei:
Als ze er al aan gedacht hebben waarom zien we dan geen verandering? Of denk je echt het licht te gaan uitvinden met je 4-4-2 :lol:

Kan hetzelfde van uw "tactische oplossing" zeggen hoor...

edit @hieronder: Denk je nu echt dat niemand daar ooit aan gedacht zou hebben? Of nog niemand heeft gezegd? Wel ze doen/kunnen het blijkbaar niet wat ga je er dan aan doen?
de opstelling veranderen lijkt me dan het beste want Dirar en Meunier/refa kunnen het duidelijk niet.

edit: 2spitsen is niet enige oplossing nee, maar wel die die ik wil zien

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
Ah daar had nog niemand aan gedacht, eens bellen naar Daum, bedankt hé.

Leuk dat je opbouwende kritiek in het belachelijke trekt. Kunt gij ook iets over voetbalinzicht vertellen, of is het u echt te doen om wat gegeil op spelers? Djeezes zeg, Exo slaagt gewoon de nagel op de kop.

Het is al jarenlang een probleem, en nog steeds wordt er niks aan gedaan. Bij Gent komt er 1 trainer, en ze staan daar met 4 in het strafschopgebied, zo bijzonder moeilijk kan het toch niet zijn durf ik te denken.

Maar inderdaad, kritiek weglachen is makkelijker dan het ook daadwerkelijk oppikken he.


sharpshot zei:
Heb jij dan de laatste drie jaar al elke match gezien van Club?
Het is gewoon zo en ik erger me er ook dood aan dat Dirar en Meunier niet genoeg in de box komen.
Ik bedoel wel degelijk dat het pure zever is dat een tweespitsensysteem de enige oplossing is.

TheRedDevils

Legacy Member
Waarom spelen ze de hele tijd langs de flanken als ze niet kunnen voorzetten?
Ongeveer 20 voorzetten waar Vleminckx niets, maar dan ook niets mee kan doen. Ik heb er echt medelijden mee.

Weebl

Legacy Member
Timmie zei:
Hertje Verheyen kwam altijd in de box!
En nummer 7 is nog vrij in de kern!

Vydra.

Edit: En wat TRD zegt is voorts de waarheid. Ge moogt nog met tien spitsen in de box staan, als die voorzetten zo zijn, komen ze nog niet aan :).

warcraft3 playe

Legacy Member
R0bbeW zei:
Er wordt precies zonder publiek gespeeld. Niks sfeer.

Als er een goal valt, hoor je daar alleen iets :)

Hopelijk scoort stvv zeer snel, dan zal Brugge wel moeten komen en kunnen we hopelijk eindelijk naar een voetbalmatch zien.

Svartálfar

Legacy Member
exo zei:
Als ze er al aan gedacht hebben waarom zien we dan geen verandering? Of denk je echt het licht te gaan uitvinden met je 4-4-2 :lol:

Ja ge hebt gelijk alleen de kenners hier zien wat er fout is, en zowel Koster als Daum hebben/hadden totaal geen flauw benul van wat er misloopt.

sharpshot

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Waarom spelen ze de hele tijd langs de flanken als ze niet kunnen voorzetten?
Ongeveer 20 voorzetten waar Vleminckx niets, maar dan ook niets mee kan doen. Ik heb er echt medelijden mee.

Omdat onze spitsen geen zijn die je in de voeten kan aanspelen, zijn spitsen voor in de 16 te staan.

Weebl

Legacy Member
Akpala moet er gewoon in voor iemand uit het middenveld (niet Zimling) en dan loopt het wel vlot.
Gewoon ermbarmelijk hoe ze de bal laten gaan. Dirar ook enkele passes zien geven van twee meter, die gwn in de voeten van de tegenstander belanden. Triest!

TheRedDevils

Legacy Member
sharpshot zei:
Omdat onze spitsen geen zijn die je in de voeten kan aanspelen, zijn spitsen voor in de 16 te staan.

Was retorische vraag. Weet ik ook wel. Feit is dat die voorzetten op niets trekken. Nu zegt Rudy dat er meer man in de box zal staan ,das goed, maar de voorzetten moeten eerst wat beter zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan