Morrissey
Legacy Member
sharpshot zei:Das al jaren zo, ga je enkel oplossen met twee spitsen.
Dat is pure zever.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:Das al jaren zo, ga je enkel oplossen met twee spitsen.
exo zei:Leg ze gewoon uit wat ze moeten doen, als je het laat begaan los je dat echt niet op met 2 spitsen. Als dat al de oplossing zou zijn dus dat is zever.
Morrissey zei:Dat is pure zever.
sharpshot zei:Ah daar had nog niemand aan gedacht, eens bellen naar Daum, bedankt hé.

exo zei:Als ze er al aan gedacht hebben waarom zien we dan geen verandering? Of denk je echt het licht te gaan uitvinden met je 4-4-2![]()
sharpshot zei:Ah daar had nog niemand aan gedacht, eens bellen naar Daum, bedankt hé.
Ik bedoel wel degelijk dat het pure zever is dat een tweespitsensysteem de enige oplossing is.sharpshot zei:Heb jij dan de laatste drie jaar al elke match gezien van Club?
Het is gewoon zo en ik erger me er ook dood aan dat Dirar en Meunier niet genoeg in de box komen.
R0bbeW zei:Er wordt precies zonder publiek gespeeld. Niks sfeer.

Timmie zei:Hertje Verheyen kwam altijd in de box!
En nummer 7 is nog vrij in de kern!
.R0bbeW zei:Er wordt precies zonder publiek gespeeld. Niks sfeer.
Weebl zei:Vydra.
exo zei:Als ze er al aan gedacht hebben waarom zien we dan geen verandering? Of denk je echt het licht te gaan uitvinden met je 4-4-2![]()
TheRedDevils zei:Waarom spelen ze de hele tijd langs de flanken als ze niet kunnen voorzetten?
Ongeveer 20 voorzetten waar Vleminckx niets, maar dan ook niets mee kan doen. Ik heb er echt medelijden mee.
TheRedDevils zei:Nummer 14 heeft die toch?
TheRedDevils zei:Nummer 14 heeft die toch?
sharpshot zei:Omdat onze spitsen geen zijn die je in de voeten kan aanspelen, zijn spitsen voor in de 16 te staan.
