Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kiiilerke zei:Die kan nu echt eens geen goal maken zonder zijn kop te gebruiken eh![]()
sharpshot zei:Ik was al een hele dag aant wachten om deze boven te halen!
Zo moet je voorzetten voor vlemme, goeie voorzet
Thorazer zei:Haha blijft toch een slechte zene voor de top !!
Goed genoeg als dirar zo'n voorzetten blijft trappenIceMaN.* zei:Wel grappig dat hij net scoort toen er hier weer een Vleminckx hater opduikt..![]()
sharpshot zei:Goed genoeg als dirar zo'n voorzetten blijft trappen

Morrissey zei:Die duiken hier wel constant op als hij zo blijft voetballen. Hij scoort dan wel, maar voetballend toch ook geen topper, maar een spits wordt afgerekend op doelpunten, en dat doet hij wel goed.
Volledig met akkoord hoor, het is ook niet dat ik echt dik loop van hem. Maar Club speelt imho niet het juiste voetbal voor zijn capaciteiten.Morrissey zei:Die duiken hier wel constant op als hij zo blijft voetballen. Hij scoort dan wel, maar voetballend toch ook geen topper, maar een spits wordt afgerekend op doelpunten, en dat doet hij wel goed.
Wat moet hij doen daar vanvoor op een eiland.Thorazer zei:Tja dan wel maar verwacht gewoon meer als spits van Brugge.![]()
Weebl zei:Die spits die er zal komen in de winterstop zal wel beter zijn!
Weebl zei:Die spits die er zal komen in de winterstop zal wel beter zijn!

sharpshot zei:Ik snap niet waarom jullie hem afrekenen op het voetballen, hij kan dat niet, hij zuigt daar enorm in. Hij is zo'n spits die in de 16 moet blijven en ballen krijgen richting zijn hoofd (wat ik al constant zeg)