Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:Ja wow, hij kan goed kopen. De meeste goals die hij maakt zijn gewoon door voorzetten die nét perfect zijn, daar is weinig aan om die tegen de netten te prikken. Alé, hij staat daar natuurlijk wel, maar ik snap echt niet dat je van zo'n speler warm kan lopen.
Ik zie eerlijk gezegd nog liever Akpala spelen, die is veel beweeglijker, en heeft imo veel meer voetballend vermogen. Ik vind Akpala voetballend toch een vééél betere keuze dan Vlemme.
Morrissey zei:Ik snap gewoon niet hoe je tevreden kan zijn van een speler als Vlemme, dat gaat er bij mij gewoon niet in. Die scoort ze wel, maar als voetballende ploeg ben je daar toch echt NIKS mee?
1. Supporter voor uw eigen ploegThorazer zei:Komaan Stvv prik er snel eentje in![]()
Timmie zei:1. Supporter voor uw eigen ploeg
2. STVV maakt in nog geen honderd jaar aanspraak op een doelpunt

Scr1fle zei:Thorazer je begint zielig te worden, tegen club zijn = ok maar je hoeft dat niet duizend keer te zeggen.

Swagger zei:Maar wat is STVV zwak, ik meen mij te herinneren dat die in het begin van het seizoen toch betere dingen lieten zien. De trainerswissel heeft duidelijk gewerkt :ironic:
Als ge zo gaat achteruitkruipen krijg je natuurlijk goals binnen.