Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Ik hoop dat Club faliekant op hun bek gaat dit seizoen. Niet omdat het de 'vijand' is, maar het zou uw belachelijke posts alvast sterk terugdringen. Serieus, doe maar normaal hé.
Alle jong, het was toch duidelijk dat het om te lachen wasFireflies zei:Ik hoop dat Club faliekant op hun bek gaat dit seizoen. Niet omdat het de 'vijand' is, maar het zou uw belachelijke posts alvast sterk terugdringen. Serieus, doe maar normaal hé.

FrownedUpon zei:precies wel tof matchke van brugge daarZe zijn niet slecht bezig, volgens mij als die vasquez en rafeolov ofzoiet helemaal op elkaar zijn ingespeeld gaat het daar nog knallen.

Sh@D0wBE zei:Altijd grappig om mensen zoals u op stang te jagen :applause:![]()

NotoriousP zei:Het grappige is dat hij zich op stang laat jagen door iets wat helemaal niets met hem te maken heeft. Er wordt geen vergelijking met Anderlecht gemaakt, hij kan er gewoon niet tegen dat sommigen euforisch zijn over hun eigen team, voornamelijk omdat hij dit niet kan zijn.![]()
NotoriousP zei:Het grappige is dat hij zich op stang laat jagen door iets wat helemaal niets met hem te maken heeft. Er wordt geen vergelijking met Anderlecht gemaakt, hij kan er gewoon niet tegen dat sommigen euforisch zijn over hun eigen team, voornamelijk omdat hij dit niet kan zijn.![]()

Sh@D0wBE zei:Fuck maar 2-1 gewonnen van Leverkusen, wat een kutploeg toch Brugge , moest minstens 5-0 zijn
Zo beter?
stormtrooper zei:Nu niet om hier de klootzak uit te hangen maar euforisch zijn om een oefenmatch![]()
