Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Truman'

Legacy Member
starspike zei:
Tja, ik moet zeggen dat de overwinning tegen Lyon toch ook heel veel plezier deed. En dat plaatsen is niet altijd even makkelijk :)

Daar moogt ge fier op zijn, oefenmatch of niet.

stormtrooper

Legacy Member
starspike zei:
Tja, ik moet zeggen dat de overwinning tegen Lyon toch ook heel veel plezier deed. En dat plaatsen is niet altijd even makkelijk :)

Daar is natuurlijk niets mis mee, iedereen wint liever dan dat men verliest. Mij ging het over het feit dat NotoriousP dan afkomt met "euforisch zijn" en dat Fireflies daar geen reden toe zou hebben. Serieus, 't zijn fucking oefenmatchen niet de finale van den EL.

BleKKie

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Pff, Club Brugge is hier toch net iets te overheersend om nog leuk te zijn. Het gaat toch bijna over niks anders...

Wij zijn dan ook interessant aja :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
Mooi resultaat voor Brugge maar om nu zo euforisch te doen tegen een team dat deze week is begonnen met trainen lijkt me er toch over :p

Starrk

Legacy Member
Het was geen goede match. Leverkusen hielt de boel potdicht en we hadden moeite met het creëren van kansen. Uitblinkers waren Donk, Vadis en Rafaelov.

De Jonge, Vazquez, Hoefkens vond ik zwak.

27200 man wel aanwezig.

Coosemans zijn uitvoetballen was vaker wel dan niet gewoon rampzalig.

Sportinggboy

Legacy Member
Starrk zei:
Het was geen goede match. Leverkusen hielt de boel potdicht en we hadden moeite met het creëren van kansen. Uitblinkers waren Donk, Vadis en Rafaelov.

De Jonge, Vazquez, Hoefkens vond ik zwak.

27200 man wel aanwezig.

Mooi aantal voor een oefenmatchke :)

Starrk

Legacy Member
Gavin zei:
Fireflies is misschien wat streng maar die Sh@D0wBE is inderdaad niet te harden.

Fireflies heeft gewoon moeite met iemand die exact dezelfde stijl heeft, en niveau haalt, als hemzelf, maar die jammer genoeg voor een andere ploeg aan het supporteren is.

Gavin

Legacy Member
Starrk zei:
Fireflies heeft gewoon moeite met iemand die exact dezelfde stijl heeft, en niveau haalt, als hemzelf, maar die jammer genoeg voor een andere ploeg aan het supporteren is.
Dank voor deze gegevens, Starrk. Ik heb even al uw parameters ingegeven op mijn zakjapanner en volgens dat machientje blijft Sh@D0wBE nog steeds niet te harden.

Starrk

Legacy Member
De elektronische controle van de abonnementen heeft vandaag wel dik gefaald. Immense wachtrijen, abonnementen die niet geaccepteerd werden. Het was aan de West waarschijnlijk een dik halfuur schuiven.

Gavin zei:
Dank voor deze gegevens, Starrk. Ik heb even al uw parameters ingegeven op mijn zakjapanner en volgens dat machientje blijft Sh@D0wBE nog steeds niet te harden.

Bedankt voor de mededeling. Ik zal het met mij meedragen.

Sportinggboy

Legacy Member
Starrk zei:
De elektronische controle van de abonnementen heeft vandaag wel dik gefaald. Immense wachtrijen, abonnementen die niet geaccepteerd werden. Het was aan de West waarschijnlijk een dik halfuur schuiven.



Bedankt voor de mededeling. Ik zal het met mij meedragen.

Bij ons is dat de eerste competitiematch ook altijd miserie ... altijd op tijd binnen gaan dan

sharpshot zei:
Brugse metten /= oefenmatch

Al noemen ze het de Brugse Champions League, het is en blijft een oefenmatchke

Thaisho

Legacy Member
yup kaartingang was een ramp , en er was weer meer sfeer op het kerkhof dan op de wedstrijd

Starrk

Legacy Member
In de Noord was er nochtans genoeg ambiance.

Komt er ook wel bij dat het van minuut 30-90 relatief oersaai was. Vooral het laatste halfuur was schrijnend zwak, van beide ploegen.

Weebl

Legacy Member
Starrk zei:
Het was geen goede match. Leverkusen hielt de boel potdicht en we hadden moeite met het creëren van kansen. Uitblinkers waren Donk, Vadis en Rafaelov.

De Jonge, Vazquez, Hoefkens vond ik zwak.

27200 man wel aanwezig.

Coosemans zijn uitvoetballen was vaker wel dan niet gewoon rampzalig.

wat deet leverkusen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan