Jurgenv1
Legacy Member
Penalty Leverkusen... Colin redt!Sh@D0wBE zei:We gaan de nr.2 van Duitsland kloppen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Penalty Leverkusen... Colin redt!Sh@D0wBE zei:We gaan de nr.2 van Duitsland kloppen![]()


Vazquez opent prachtig op Meunier.

Sh@D0wBE zei:Lap Akpala erin , heel onze aanval verneukt![]()
Sh@D0wBE zei:
ad:Jurgenv1 zei:2-1 Vadis op penalty, net na de 1-1 op het einde van de match, pfieuw.![]()

