Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

puni

Legacy Member
waffel zei:
Mooie match. Eerste helft was van Club, tweede helft van Sint Truiden. 3-3 billijke uitslag.

Ging gij u niet laten gaan nu? :o

nonkel wulle zei:
hoeveel toegevoegde minuten waren er eigelijk?

Moest de scheidsrechter niet 2 minuten ervoor affluiten??

Zimling heeft anderhalve minuut blessureverzorging gehad in de toegevoegde tijd, niet meer dan logisch dat hij meer dan vier laat overspelen.

Wijsheid

Legacy Member
Echt wel OVERverdiend. Brugge stond meer dan terecht 0-3 voor, maar Club Brugge werd in een gedeelte van de tweede helft NOG meer VO-LLE-DIG weggespeeld en geveegd door 10 STVV'ers.

ONbegrijpelijk?

Rubmifer

Legacy Member
Treffend dat brugge met een nieuw team nog steeds datzelfde probleem van onregelmaat heeft. Dat kan toch enkel en alleen aan Koster liggen?

Link_006_

Legacy Member
Ongelooflijk, tuurlijk is het verdiend maar da mag toch nooit tegen 10 man dan nog. Ben echt pisnijdig :@ Kzal men abo rap opzeggen alst zo verder gaat. Nog een geluk dat de andere ploegen ook niet goed bezig zijn.
edit: agreed hierboven @ koster

Blackend

Legacy Member
nonkel wulle zei:
hoeveel toegevoegde minuten waren er eigelijk?

Moest de scheidsrechter niet 2 minuten ervoor affluiten??

4 minuten extra tijd kwam erbij.

Fout gebeurde op 3minuten 40 min extra tijd. Daarna duurt het gewoon heel lang eer die vrije trap kan genomen worden maar dat is geen reden om af te fluiten natuurlijk.

FrownedUpon

Legacy Member
rubmifer zei:
Treffend dat brugge met een nieuw team nog steeds datzelfde probleem van onregelmaat heeft. Dat kan toch enkel en alleen aan Koster liggen?

Hoe kan dat aan Koster liggen? Hij ziet zijn team het andere gewoon verpletteren eerste helft. Wat moet hij doen? Ik veronderstel ook dat hij ze niet zegt om ineens slecht te gaan spelen he.

Solid Q

Legacy Member
rubmifer zei:
Treffend dat brugge met een nieuw team nog steeds datzelfde probleem van onregelmaat heeft. Dat kan toch enkel en alleen aan Koster liggen?

Dat ligt gewoon aan de mentaliteit bij die ploeg. Koster kan zoveel schreeuwen als em wil, als die boerkes niet meer willen lopen. Enige sterke man van Club was toch Hogli...

darkslave

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Hoe kan dat aan Koster liggen? Hij ziet zijn team het andere gewoon verpletteren eerste helft. Wat moet hij doen? Ik veronderstel ook dat hij ze niet zegt om ineens slecht te gaan spelen he.

de 3de wissel gebruiken tenzij ik die gemist heb :) en zijn ploeg wakkerschudden door in te grijpen

Burny

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
tegen 10 man dan nog... Er is nog werk aan de winkel.

Als Stenman niet op de linksback speelt = problemen onder druk.
Donk vond ik vandaag ook echt slecht, stond nooit waar hij moest staan en heeft geen bal uitverdedigd. Alleen hier en daar een knal de tribune is. Dat Daan maar snel terug is. Dirar ook paar keer véél te laat pass gegeven waardoor de kans verkeken was + cruciaal balverlies.
Spijtig dat de eerste helft zo vlot ging, ze dachten al gewonnen te hebben.

NotoriousP

Legacy Member
rubmifer zei:
Treffend dat brugge met een nieuw team nog steeds datzelfde probleem van onregelmaat heeft. Dat kan toch enkel en alleen aan Koster liggen?

Het feit dat koster niet elke seconde op dat veld aan het schreeuwen is vanaf de 2-3 ligt daar idd aan ja.

Eagle`

Legacy Member
zo nen afgang dat ze in brussel tegen de promovendus al verloren hebben

fcberke

Legacy Member
Burny zei:
Als Stenman niet op de linksback speelt = problemen onder druk.
Donk vond ik vandaag ook echt slecht, stond nooit waar hij moest staan en heeft geen bal uitverdedigd. Alleen hier en daar een knal de tribune is. Dat Daan maar snel terug is. Dirar ook paar keer véél te laat pass gegeven waardoor de kans verkeken was + cruciaal balverlies.
Spijtig dat de eerste helft zo vlot ging, ze dachten al gewonnen te hebben.

zeg eens een match waar stenman speelde?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan