Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Essit

Legacy Member
Ik ga me nog een paar Jupilers pakken :s Spijtig zon mooie voorsprong na de rust weggeven :(

Maar het is voetbal en er gaan nog wel ploegen verliezen op STVV, mooi hoe die ervoor bleven gaan terwijl Club gewoon in slaap gevallen was .

caoimhin

Legacy Member
Hoefkens werd echt wel zwaar in de steek gelaten heel de tweede helft, Refaelov verdedigde geen meter meer mee precies.

Jurgenv1

Legacy Member
Burny zei:
Als Stenman niet op de linksback speelt = problemen onder druk.
Donk vond ik vandaag ook echt slecht, stond nooit waar hij moest staan en heeft geen bal uitverdedigd. Alleen hier en daar een knal de tribune is. Dat Daan maar snel terug is. Dirar ook paar keer véél te laat pass gegeven waardoor de kans verkeken was + cruciaal balverlies.
Spijtig dat de eerste helft zo vlot ging, ze dachten al gewonnen te hebben.

Bibberen tegen Leuven volgende week! :sad:

mtm

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Brepoels blijft in uw vierkant en hou uw muil want ge komt boven Joos en die hoor ik nog liever.

:lol:

Dat ge nog maar durft om commentaar te geven op iemand die zijn hart en ziel in zijn job steekt. Platte opmerking.

Rubmifer

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Hoe kan dat aan Koster liggen? Hij ziet zijn team het andere gewoon verpletteren eerste helft. Wat moet hij doen? Ik veronderstel ook dat hij ze niet zegt om ineens slecht te gaan spelen he.

Komaan, hoe lang duurde het vooraleer Koster eens ingreep? Een echte top trainer staat op zo'n momenten de longen uit zijn lijf te schreeuwen, en niet precies vol onmacht in zijn dugout staat te lopen en rustig instructies geeft. Eens goed tieren en het team proberen wakker te schudden. Het ligt natuurlijk ook aan het team, maar als de trainer ook als een zak patatten staat te trainen helpt het ook niet.

nonkel wulle

Legacy Member
darkslave zei:
de 3de wissel gebruiken tenzij ik die gemist heb :) en zijn ploeg wakkerschudden door in te grijpen


15 Akpala
20 van Acker
26 Deschilder
19 Meunier

Waarvan Meunier geblesseerd.

Kunt ge evengoed geen wissel doen eh.:)

Rubmifer

Legacy Member
mtm zei:
:lol:

Dat ge nog maar durft om commentaar te geven op iemand die zijn hart en ziel in zijn job steekt. Platte opmerking.

Inderdaad. Ik vind het ook niet leuk voor ons, maar ik vind dat echt een zalige mens.

Scr1fle

Legacy Member
Man , ben er niet goed van...

Een weeksje bezinning wordt dit.
Schandalig.


Kunnen ze die eerste helft gewoon niet aanhouden.
Triestig.

NotoriousP

Legacy Member
caoimhin zei:
Hoefkens werd echt wel zwaar in de steek gelaten heel de tweede helft, Refaelov verdedigde geen meter meer mee precies.

En verliet zijn positie ook constant...

Eagle`

Legacy Member
den brepoels bij de gelijkmaker, blij gelijk een klein kind, zalig om zien :D

Gavin

Legacy Member
Na jarenlang oefenen was Hoefkens vandaag toch erg pover op een kunstondergrond.

Keihard geraped door Schouterden ocharm.

sharpshot

Legacy Member
Wat een eerste helft zeg :o

Klasse voetbal van club

tweede helft zag je duidelijk de vermoeidheid, maar bon mag eig niet zo zijn.
Drm dus dat ik nooit gerust ben in een avondje stvv.

Solid Q

Legacy Member
caoimhin zei:
Hoefkens werd echt wel zwaar in de steek gelaten heel de tweede helft, Refaelov verdedigde geen meter meer mee precies.

² STVV heeft altijd die linkerflank nodig, is al jaren zo en net daar stond Brugge zwak, toch een fout van Koster? Als je na twee goals (allebei van linkerflank) nog niet beslist om een manneke te verplaatsen...

Jurgenv1

Legacy Member
Essit zei:
Al zeker 1 helft als je de logica volgt :p

Misschien is het beter zo, zo gaan ze misschien tenminste de volledige match voluit gaan in het vervolg, bah.

Opmerkelijk de euforie hier, de schrik dat Club het zeer goed zal doen dit seizoen zit er duidelijk in. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan