Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Ik ben er echt niet goed van. Zal een serietje kijken om het te vergeten :sop:

nonkel wulle

Legacy Member
Hier slaap ik dus niet van he.:')

Er zijn zoveel slechte dingen die ik gezien heb van Brugge in de 2e helft. Die de -hand op hart- perfecte 1e helft gewoon doen vergeten.

Svartálfar

Legacy Member
Jongens we staan nog altijd voor anderlecht. :p


Achja weer typisch e. Mag Koster toch weer op zijn conto schrijven. Kan zijn ploeg niet eens motiveren om 90' goed te spelen. Op Westerlo was ook maar 1 helft goed. Zolang Koster trainer is pakt Club geen prijzen.

Romelus

Legacy Member
mtm zei:
:lol:

Dat ge nog maar durft om commentaar te geven op iemand die zijn hart en ziel in zijn job steekt. Platte opmerking.

Joos steekt ook zijn hart en ziel in zijn job, dat straalt er van af. Maar toch geef je ook dikwijls kritiek op hem.


Owned.

Burny

Legacy Member
fcberke zei:
zeg eens een match waar stenman speelde?

Club - Qarabag waar Stenman 1 van de uitblinkers was.

@ Puni: klopt, maar Hoefkens stond er dan ook helemaal alleen voor.

Wijsheid

Legacy Member
Even iets anders: wanneer je Sporting Telenet wil aankopen als zender, moet je dan die ene witte kabel aansluiten? Zo diene die ge nodig hebt om a la carte te ebstellen.

enj0i^

Legacy Member
gvd gans men avond verscheten door Club... ffs :s:s


0-3 tegen 10 man, nog uit handen geven, niet te doen :s

Scr1fle

Legacy Member
En natuurlijk weer op Stvv en in de laatste minuut.:sop:

Koster moest Hogli vlugger in brengen en ook moest hij Van Acker inbrengen.

Volgende match direct Hogli erin. Hoefkens werd de hele tijd door fokking Schouterden eraf te lopen.:ironic:

Weebl

Legacy Member
Hoefkens is toch wel weer de zwakste schakel he op da plein.
Eerste helft ook, elke keer de bal bij hem kwam liep het mis.
In ieder geval, dit is een terechte uitslag.
Club heeft er zelf mee gespeeld.
Ik ben blij dat we het nu al meemaken, dat de ogen van dat bestuur opengaan.
Een trainer die zijn ploeg kan wakker maken kunnen we wel gebruiken.
Lachwekkend hoe Club dit uit handen geeft tegen 10 man van ocharm STVV.
Respect voor STVV.

Rogue

Legacy Member
nonkel wulle zei:
15 Akpala
20 Van Acker
26 Deschilder
19 Meunier

Waarvan Meunier geblesseerd.

Kunt ge evengoed geen wissel doen eh.:)


In de eindfase van de wedstrijd zou Van Acker toch veel nuttiger geweest zijn dan Dirar of Refaelov.


Weebl zei:
Hoefkens is toch wel weer de zwakste schakel he op da plein.
Eerste helft ook, elke keer de bal bij hem kwam liep het mis.

'k Denk eerder aan ons middenveld dat, behalve Zimling, opeens verdwenen was.

Essit

Legacy Member
Svartálfar zei:
Jongens we staan nog altijd voor anderlecht. :p


Achja weer typisch e. Mag Koster toch weer op zijn conto schrijven. Kan zijn ploeg niet eens motiveren om 90' goed te spelen. Op Westerlo was ook maar 1 helft goed. Zolang Koster trainer is pakt Club geen prijzen.

Koster is wat laks, als je daartegen een Brepoels zag staan langs de lijn ... Groot verschil.

Olivier_Twister

Legacy Member
Wat een weekend, wat een weekend...

- Anderlecht dat wint en waar Lukaku zijn laatste goal maakt
- Lukaku dat naar Chelsea vertrekt.
- Nu een spectaculaire match tussen STVV en Brugge

Wat moet nen mens nog meer hebben eh :D
Op naar speeldag 3!

travis.bickle

Legacy Member
Het moet geleden zijn van Newcastle-Arsenal dat ik nog zoiets gezien heb. Ongelooflijk, hoe kan je nu zo'n eerste helft spelen en dan niets meer...:crazy:

mtm

Legacy Member
Romelus zei:
Joos steekt ook zijn hart en ziel in zijn job, dat straalt er van af. Maar toch geef je ook dikwijls kritiek op hem.


Owned.

Typische opmerking komende van u. Guido zijn job is om te coachen, die van Joos is om de mensen te voorzien van degelijke, juist en duidelijke verslaggeving.

Als Brepoels moet beoordeeld worden op tactische keuzes, dan is dat bijvoorbeeld een andere zaak.

Triestig dat ge dit erbij moet betrekken overigens. Joos heeft hier in de verste verte niets mee te maken.

wakel

Legacy Member
Voor het Belgisch voetbal wel een goede zaak, iedereen die van iedereen wat wint.

NotoriousP

Legacy Member
Hoe dan ook ben ik echt gedegouteerd dat de spelers de fans dit aan doen... Na jaren pover voetbal had iedereen terug goede moed en dan lappen ze ons dit.

dragjeh zei:
Na al dat Anderlecht gebash :p

Brugge:

*snip*

Brugge staat nog steeds eerste hoor. :)

MrBrightside

Legacy Member
Als Brugge te vergelijken valt met ManU dan is STVV toch wel te vergelijken met Real Madrid.

- steek naar Filip Joos toen die Brugge met ManU begon te vergelijken -
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan