Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mtm zei:
Dat ge nog maar durft om commentaar te geven op iemand die zijn hart en ziel in zijn job steekt. Platte opmerking.
fcberke zei:zeg eens een match waar stenman speelde?
nonkel wulle zei:15 Akpala
20 Van Acker
26 Deschilder
19 Meunier
Waarvan Meunier geblesseerd.
Kunt ge evengoed geen wissel doen eh.![]()
Weebl zei:Hoefkens is toch wel weer de zwakste schakel he op da plein.
Eerste helft ook, elke keer de bal bij hem kwam liep het mis.
Svartálfar zei:Jongens we staan nog altijd voor anderlecht.
Achja weer typisch e. Mag Koster toch weer op zijn conto schrijven. Kan zijn ploeg niet eens motiveren om 90' goed te spelen. Op Westerlo was ook maar 1 helft goed. Zolang Koster trainer is pakt Club geen prijzen.
Romelus zei:Joos steekt ook zijn hart en ziel in zijn job, dat straalt er van af. Maar toch geef je ook dikwijls kritiek op hem.
Owned.
dragjeh zei:Na al dat Anderlecht gebash
Brugge:
*snip*
