Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Herr Doktor

Legacy Member
Misschien niet slecht dat alle brugge supporters terug met hun voetjes op de grond worden gezet ^^. Dat ploegje gaat tijd nodig hebben om goed ingespeeld te worden.

Essit

Legacy Member
Net nog eens de beelden gezien. Club faalt in de tweede helft enorm... Het is eig het gehele team, maar vooral Hoefkens is er een paar keer serieus afgelopen. HIj probeerde dan ook veel te hoog te spelen, opdracht van de coachr wsl.

En Almeback is ook niet de beste man op die positie, ik zie er persoonlijk nog liever Daan staan, maarja wie ben ik...

Koster moet ook is gaan nadenken, 0-3 voorstaan bij de rust en dan nog weggeven hij gaat zeker niet vrijuit.

Soit volgende week een nieuwe match :)

nonkel wulle

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Misschien niet slecht dat alle brugge supporters terug met hun voetjes op de grond worden gezet ^^. Dat ploegje gaat tijd nodig hebben om goed ingespeeld te worden.

Heb je die eerste helft wel gezien? Het was alsof ze al jaren ingespeeld waren.
Daar is dus totaal geen probleem.

Het was de laksheid om blijven door te gaan op dat elan. In plaats daarvan probeerden ze de bal in de ploeg te houden maar dat lukte niet omdat ze niet bleven lopen. En stvv dus beter in de match kwam en voelde dat er iets inzat na die dolle 2 minuten waar ze 2 goals maken.

BleKKie

Legacy Member
Onbegrijpelijk dat we dit nog verliezen. We tikken ze één helft volledig weg en staan verdiend 3-0 voor, dat je dan na de rust het tempo wat laat zakken is op zich vrij normaal, maar opeens krijgen ze wat kansjes en begint zowat iedereen bij Club volledig in paniek te schieten. Het enige wat ze moesten doen is gewoon terug beginnen voetballen, wat ze eigenlijk in de 2e helft niet meer gedaan hebben (geen enkele deftige kans denk ik).

2e goal wel op Coosemans zijn kap imo, korte hoek ligt volledig open, verwacht waarschijnlijk een voorzet maar goed, hij zal ongetwijfeld nog foutjes maken, en dat wisten we vooraf wel.

Waarschijnlijk zal STVV gans het seizoen mss 2 of 3 keer, 3 goals maken in één wedstrijd, laat staan in één helft :sop: en natuurlijk hebben we het weer zweten, STVV is toch echt wel ons zwarte beest :p

Oja, triestige competitie eigenlijk hé, we zijn 2 speeldagen ver en der heeft al niemand meer het maximum van de punten :lol:

Anoniem15

Legacy Member
Achja, uiteindelijk moeten ze gewoon zien dat ze zich plaatsen voor PO I. Ik was ook enorm ontgoocheld na de wedstrijd maar we hebben vorig jaar gezien hoe alles nog kan met deze competitieformule.

Ze gaan volgens mij wel een serieuze uitbrander gekregen hebben bij Brugge.

pina

Legacy Member
MrBrightside zei:
Toch wel raar dat Legear daar zit.. Al is de interesse van Standard er wel.

die kerel zit daar al keilang. Hij wordt regelmatig uitgenodigd bij de thuismatchen van standard en ben er zeker van dat hij vroeg of laat naar standard zal trekken. Mag van mij weg, hoe vroeger hoe liever. Leuke speler als ze hem ruimte geven, maar speelt in het beste geval 1 match op 2. Is enorm vervelend als je er wekelijks op wil rekenen maar nooit op kunt rekenen en dus ook nefast voor automatismen.

Truman'

Legacy Member
Koster had bij 1-3 moeten ingrijpe, twee frisse spelers erop en al zeker niet een licht geblesseerde dirar. Nuja soit vijgen na pasen..

stormtrooper

Legacy Member
Gavvers sprak profetische woorden op IRC :p

Beetje herhaling van vorig seizoen voor Brugge?

Truman'

Legacy Member
Dat denk niet, men let gewoon harder op brugge en dan zie je sommige dingen rapper. Maar eerlijk er zijn geen ploegen die twee maal 45 minute overklassen. Deze ploeg is nieuw blijft momenteel nog een geldig excuus. Koster de zijn, zijn in mijn ogen op na soit. Beetje a la jacobs, onkruid vergaat niet.

Sportinggboy

Legacy Member
:lol: enkel eerste helft gezien en dacht : het is voorbij, dus maar iets anders opgezet. Zet ik deze morgen de radio op en weet niet wat ik hoor :D

TheRedDevils

Legacy Member
Je zag het wel aankomen natuurlijk, die van STVV kwamen met volle moed uit de kleedkamers :(
Dan valt die goal en zijn ze vertrokken.

Affinity

Legacy Member
wat een nachtmerrie...

niet veel zin om er commentaar op te geven eigenlijk, de spelers mogen zichzelf enorm schamen!

dat je als topploeg eens een match verliest of gelijk speelt tegen een mindere ploeg akkoord, met een score als 0-0 , 1-1 of 1-0 ofzo... Maar toch geen 3-3 ...
Hen 3x laten scoren is gewoon ....:')

Swagger

Legacy Member
psp zei:
Wat een weekend, wat een weekend...

- Anderlecht dat wint en waar Lukaku zijn laatste goal maakt
- Lukaku dat naar Chelsea vertrekt.
- Nu een spectaculaire match tussen STVV en Brugge

Wat moet nen mens nog meer hebben eh :D
Op naar speeldag 3!

Idd, iedereen zit altijd bezig over ons niveau, en soms ook wel terecht, maar in de JPL gebeurt er vaak wel wat :-)

En voor de rest, sommige reacties (met de nadruk sommige) van Brugge supps zijn echt wel de max! :D

Cerv.Be

Legacy Member
Na een nachtje slapen is de frustratie verteerd. Kan het nog altijd niet geloven hoe goed ze spelen in de eerste helft, en vanaf de 2e helft gewoon wegzakken als een pudding. Ik had sowieso puntenverlies ingecalculeerd na die verre verplaatsing maar met zo'n doelpuntensaldo de rusting ingaan mag je nooit meer dat punt weggeven. Dat STVV nog met een vrije trag in de 96' scoort maakt het nog extra zuur. Maar eerlijk is eerlijk, STVV had recht op dat punt.

Uiteindelijk heeft niemand nog het maximum van de punten, dus mag iedereen in eigen boezem kijken in plaats van commentaar op elkaar te spuien. Met het niveau van Club, voor een ploeg die pas 6 (!) weken samenspeelt, ben ik heel tevreden. Met het 2 gezichten die ze tonen uiteraard niet, zelfde 'ziekte' als vorig jaar. Ik vind het wel jammer dat Koster niet sneller gewisseld heeft.. Nuja, dat is praat achteraf.

Wél respect voor Schouterden, die heeft STVV gewoonweg gedragen gisteren.

In ieder geval ben ik blij dat sommige Club fans hier met hun oh zo'n grote mond toch wat meer met de voetjes op de grond zullen staan.

Proim

Legacy Member
Hoefkens was toch wel een van de zwaksten gisteren bij Club.

Schitteren toch dat niemand meer het maximum van de punten heeft, niemand staat nog met een 0.

Pieter3770

Legacy Member
BleKKie zei:
Onbegrijpelijk dat we dit nog verliezen. We tikken ze één helft volledig weg en staan verdiend 3-0 voor, dat je dan na de rust het tempo wat laat zakken is op zich vrij normaal, maar opeens krijgen ze wat kansjes en begint zowat iedereen bij Club volledig in paniek te schieten. Het enige wat ze moesten doen is gewoon terug beginnen voetballen, wat ze eigenlijk in de 2e helft niet meer gedaan hebben (geen enkele deftige kans denk ik).

Er is maar 1 reden waarom dit nog is kunnen gebeuren.
Hoogmoed en hautain gedrag van de Club spelers.
Het begon al in de 1ste helft waar Lestienne de keeper probeert te lobben ipv gewoon droog zijn 2de goal te scoren door de bal in het hoekje te leggen.
Op bepaalde momenten waren ze als op een zaalvoetbaltraining de bal naar elkaar aan 't tikken en aan 't wandelen.
Met zo'n instelling krijg je op Staaien kletsen! :applause:

(Zeer indrukwekkende 1ste helft van Brugge by the way! Ook wel zeer indrukwekkend slechte 1ste helft van STVV)

starspike

Legacy Member
iplf zei:
't Is duidelijk dat de Belgische 'topploegen' begrepen hebben dat het er nu toch nog niet toe doet. Genk begint al te roteren. Brugge heeft amper 2 goei helften gespeeld, Standard staat nog lang niet op punt en RSCA is voorlopig te plat.

Frankie krijgt nochthans de wind vanvoor dat hij dat NIET doet. Na de eerste helft tegen GBA had hij Limbombe, Buffel en Camus moeten opzetten. Of zelfs Durwael ipv Buffel als wissel gebruiken, als hij zo te zien toch van plan was die meer te laten spelen. Tegen Lierse had Kennedy, Camus en Buffel moeten starten en Limbombe had al veel vroeger moeten invallen. Als er iets is dat Vercauteren te weinig doet, is het wisselen en roteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan