pina
Legacy Member
idd, maar anderzijds zijn ze denk ik ook iets te fel ingegaan de 1e helft en te veel energie opgebruikt. Het omgekeerde bij STVV, 1e helft niks gedaan, 2e helft nog genoeg energie.
en mijn wenkbrauwen frontsen toch wel even bij het zien van dit, en ik die dacht dat club een jood in hun rangen had
[youtube]laJ1_usnmlY[/youtube]
en mijn wenkbrauwen frontsen toch wel even bij het zien van dit, en ik die dacht dat club een jood in hun rangen had

[youtube]laJ1_usnmlY[/youtube]


vreugde mag toch...?
