Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

$uB^

Legacy Member
Ik vind Coosemans geen slechte keeper, maar mijn inziens gaat hij bij die 2de goal wel in fout .. Hij begint al te 'springen' naar zijn verste hoek en laat zijn korte hoek volledig open ( natuurlijk, stel dat die bal naar de verste hoek gaat dan lezen we hier 'Wauw, prachtige save van Coosemans!' .. ) Soit, die 2de goal mag toch wel deels op zijn naam, vind'k.

Over dat zinnetje dat Brugge begon 'hautain' te doen en dergelijke ... Bwa, enigste waar ik mij aan stoorde was hoe Lestienne probeerde de aanvallers te bereiken .. Heeft toch verschillende keren met een 'opwippertje' iets willen forceren in de 16, leek mij niet de beste oplossing ...
Ook de 'grootspraak' van Hoefkens in het interview tijdens de rust 'Alles loopt perfect' vond'k wat 'TE' .. Toen hem dat zei, was mijn eerste gedachte 'Hopelijk gaat het nu nie mis in de 2de helft' ..

Nuja, we moesten gewoon 6 op 6 hebben .. Hopelijk leren ze hieruit, want als ze veel matchen gaan spelen zoals de 1ste helft, dan komt dat zeker goed!

( Oja, Filip Joos tijdens de rust 'Geert, moeten de andere ploegen nu niet schrik beginnen te krijgen?' .. Ah, altijd zo overdreven soms :p )

Op Sporza een reactie van Refaelov:
"We zakten als een pudding in elkaar, alle domme dingen gebeurden tegelijkertijd. We hebben dit helemaal aan onszelf te wijten."

"We moeten hier samen door, in de kleedkamer was het akelig stil. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak en voor Club zal het de laatste keer zijn. Hopelijk leren we hier uit. Dit overkomt ons niet weer."


Zijn verdedigend werk in de 2de helft ... :|

Soulwaxx

Legacy Member
majas zei:
3 matchen gezien dit seizoen en Hoefkens was in alle3 zwak.
Hij is traag, kan geen man voorbij, zijn voorzetten komen niet aan..
Geen materiaal voor een titelkandidaat.

Geen (titel)materiaal voor op de rechtsback, akkoord. Al heeft hij daar vorig seizoen wel degelijke wedstrijden gespeeld.

Dat sommigen Coosemans afschieten op basis van die ene fout is nu toch ook wel overdreven.

LaBuenaVida

Legacy Member
Ah kom kom.
Het seizoen is pas begonnen en van fouten kan men leren.

Goed, ik was ook boos hoe ik Club zag spelen in de 2e helft maar ik ben ook 'blij' dat dit nu (!) gebeurt en niet ergens in het midden/einde van het seizoen. Moest dat dan gebeuren..

Toch vind ik het chapeau hoe Club speelde in de 2e helft tegen Westerlo en de 1e helft nu. Ondanks de vele nieuwe spelers leek het alsof ze al jaren met elkaar speelden.

Tenslotte, vond ik dat Ho(met een streepje erdoor ^^)gli enorm goed verdedigde!

Hop Hop Club Brugge!

$uB^

Legacy Member
Soulwaxx zei:
Geen (titel)materiaal voor op de rechtsback, akkoord. Al heeft hij daar vorig seizoen wel degelijke wedstrijden gespeeld.

Hoefkens vind'k persoonlijk ook niet zo slecht ... Eerste helft was hij goed ( net zoals heel Brugge toen ;x ), 2de helft werd er vanop zijn flank veel aanvallend verkeer van de tegenstander gedaan .. Maar aan de andere kant, Hoefkens is wel een voorbeeld van 'No sweat, no glory' eh .. Tis niet de beste Club-speler, maar zijn mentaliteit maakt voor mij veel goed :-)

Morrissey

Legacy Member
Hoe die er in de eerste helft door Schouterden werd afgelopen was wel ronduit beschamend, hij had 2 meter voorsprong, bleef die bal bekijken en wordt toch in de rug gepakt. Het liep niet slecht af, maar zo'n fouten zou zo iemand toch echt niet mogen maken. Heeft gewoon het loopvermogen en de snelheid niet om een goede RB te zijn

LaBuenaVida

Legacy Member
$uB^ zei:
Hoefkens vind'k persoonlijk ook niet zo slecht ... Eerste helft was hij goed ( net zoals heel Brugge toen ;x ), 2de helft werd er vanop zijn flank veel aanvallend verkeer van de tegenstander gedaan .. Maar aan de andere kant, Hoefkens is wel een voorbeeld van 'No sweat, no glory' eh .. Tis niet de beste Club-speler, maar zijn mentaliteit maakt voor mij veel goed :-)

True! :niceone:

NemesisBE

Legacy Member
Hoefkens kan imo nog steeds beter als centrale verdediger gebruikt worden. Hoewel hij vorig seizoen in 2011 toch echt wel z'n matchen heeft gespeeld op rechts. Tegen Genk heeft De Bruyne bv serieus z'n peren gezien, tot 2x toe denk ik zelfs.

BleKKie

Legacy Member
Brick Top zei:
[youtube]Xyk2rOYN8Eg&feature=related[/youtube]

Hahahaha, als Brusselmans aan Sjaakie vraagt of Stijnen een goede keeper is: 'Ok, dat weten we dan ook weeral.' :lol:

Brusselmans mis ik toch wel bij pakweg Extra Time. Boskamp mag toch ook zwanzen met de kraan open? Tuurlijk, die maakt wel geen grappen over mongolide ****** ofzo maar dat zijn details.

Vertelt wel iets nuttigs en kent iets van voetbal itt Brusselmans :ironic:

Fireflies zei:
Hoe die er in de eerste helft door Schouterden werd afgelopen was wel ronduit beschamend, hij had 2 meter voorsprong, bleef die bal bekijken en wordt toch in de rug gepakt. Het liep niet slecht af, maar zo'n fouten zou zo iemand toch echt niet mogen maken. Heeft gewoon het loopvermogen en de snelheid niet om een goede RB te zijn

Idd, is gewoon te oud geworden, zo simpel is het. Het feit dat hij nog "zoveel" (het is heus niet zoveel maar kom :p) aan de bal komt en de achterlijn haalt is gewoon omdat elke ploeg hem laat doen, geeft toch geen enkele deftige voorzet dusja :sop:

Rogue

Legacy Member
BleKKie zei:
Het feit dat hij nog "zoveel" (het is heus niet zoveel maar kom :p) aan de bal komt en de achterlijn haalt is gewoon omdat elke ploeg hem laat doen, geeft toch geen enkele deftige voorzet dusja :sop:


Wat zegt gij nu? Ik heb nog geen enkele ploeg gezien die Hoefkens gewoon zijn zin laat doen. Welke ploeg laat nu bewust een speler meerdere keren de achterlijn halen.

Gavin

Legacy Member
Rogue zei:
Wat zegt gij nu? Ik heb nog geen enkele ploeg gezien die Hoefkens gewoon zijn zin laat doen. Welke ploeg laat nu bewust een speler meerdere keren de achterlijn halen.

Brugge/Hoefkens zelf gisteren? :unsure:

Gavin

Legacy Member
Als ge ziet dat Hoefkens er in de eerste helft vierkant wordt afgelopen, vind ik dat toch wel vreemd dat dat in de tweede helft nog eens 45 minuten gebeurt met goals als gevolg.

Misschien niet bewust zoals gij dat bedoelt maar het komt toch in de buurt dan.

Rogue

Legacy Member
Dus omdat iets gemakkelijk gaat, zal het wel bewust geweest zijn? Dan kan je evengoed stellen dat STVV zich bewust liet wegtikken in de eerste helft om het spannend te houden.

Gavin

Legacy Member
Dat zijn wel twee verschillende dingen.

Man tegen man en dan nog met een mannetje meer in de ploeg. Iedereen zag toch wat er gebeurde? Het was dan nog eens gewoon sprinten tegen de lijn, hoe gemakkelijk kan het zijn om dat te veranderen. Als dat dan na die rode kaart niet gebeurt, dan kan ik dat moeilijk als onbewust zien. Meer als "laat maar bollen". Wel, dat, of Koster had het niet door. Maar dat laatste is dan nog een pak erger.

Rogue

Legacy Member
Waarom zou dat verschillend zijn? Zo moeilijk is het toch ook niet om bijvoorbeeld tegen Iandoli te zeggen dat hij Refaelov niet voortdurend moet volgen. Toch bleef hij dat de hele eerste helft doen, met als resultaat dat de hele rechterflank voortdurend open lag.

Hoefkens heeft het moeilijk tegen een rechtstreekse tegenstander en daaruit concludeer je meteen dat hij de speler in kwestie gewoon bewust laat lopen. 't Was duidelijk dat hij het op zijn eentje niet kon, maar als de steun uitblijft verandert er niets aan de situatie.

CobraX

Legacy Member
Chill mannen. Brugge is nog altijd een even grote titelkandidaat als voor de match tegen STVV. :)

Op het rsca forum zijn de creatieve geesten weer aan het werk gegaan. Zie onderstaande foto als voorbeeld. :p

cVn1k.jpg

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
kakmongool zei:
Hoeveel matchen heb jij eigenlijk al gezien? Want je jankt hier steeds om streams...

uw naam ook niet gestolen precies. Ik zie elk jaar toch de helft van de matchen En ik "jank" niet fyi...

Svartálfar

Legacy Member
Gavin zei:
Als ge ziet dat Hoefkens er in de eerste helft vierkant wordt afgelopen, vind ik dat toch wel vreemd dat dat in de tweede helft nog eens 45 minuten gebeurt met goals als gevolg.

Misschien niet bewust zoals gij dat bedoelt maar het komt toch in de buurt dan.

Dikke ² Koster had daar gewoon moeten ingrijpen.

Maarja Hoefkens is kapitein en aardige adrie durft het niet aan om em uit de ploeg te zetten, zo was het verlede jaar waardoor DVG een half seizoen op de bank heeft gezeten, en zo gaat het nu blijkbaar weer zijn.

Hopelijk tegen OHL Hogli op rb en Hoefkens op de bank.

$uB^

Legacy Member
Kmoet zeggen, mooie foto hierboven .. Tis best grappig ( ja ik ben Club-supporter maar ah, relativeren kan geen kwaad :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan