$uB^
Legacy Member
Ik vind Coosemans geen slechte keeper, maar mijn inziens gaat hij bij die 2de goal wel in fout .. Hij begint al te 'springen' naar zijn verste hoek en laat zijn korte hoek volledig open ( natuurlijk, stel dat die bal naar de verste hoek gaat dan lezen we hier 'Wauw, prachtige save van Coosemans!' .. ) Soit, die 2de goal mag toch wel deels op zijn naam, vind'k.
Over dat zinnetje dat Brugge begon 'hautain' te doen en dergelijke ... Bwa, enigste waar ik mij aan stoorde was hoe Lestienne probeerde de aanvallers te bereiken .. Heeft toch verschillende keren met een 'opwippertje' iets willen forceren in de 16, leek mij niet de beste oplossing ...
Ook de 'grootspraak' van Hoefkens in het interview tijdens de rust 'Alles loopt perfect' vond'k wat 'TE' .. Toen hem dat zei, was mijn eerste gedachte 'Hopelijk gaat het nu nie mis in de 2de helft' ..
Nuja, we moesten gewoon 6 op 6 hebben .. Hopelijk leren ze hieruit, want als ze veel matchen gaan spelen zoals de 1ste helft, dan komt dat zeker goed!
( Oja, Filip Joos tijdens de rust 'Geert, moeten de andere ploegen nu niet schrik beginnen te krijgen?' .. Ah, altijd zo overdreven soms
)
Op Sporza een reactie van Refaelov:
"We zakten als een pudding in elkaar, alle domme dingen gebeurden tegelijkertijd. We hebben dit helemaal aan onszelf te wijten."
"We moeten hier samen door, in de kleedkamer was het akelig stil. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak en voor Club zal het de laatste keer zijn. Hopelijk leren we hier uit. Dit overkomt ons niet weer."
Zijn verdedigend werk in de 2de helft ... :|
Over dat zinnetje dat Brugge begon 'hautain' te doen en dergelijke ... Bwa, enigste waar ik mij aan stoorde was hoe Lestienne probeerde de aanvallers te bereiken .. Heeft toch verschillende keren met een 'opwippertje' iets willen forceren in de 16, leek mij niet de beste oplossing ...
Ook de 'grootspraak' van Hoefkens in het interview tijdens de rust 'Alles loopt perfect' vond'k wat 'TE' .. Toen hem dat zei, was mijn eerste gedachte 'Hopelijk gaat het nu nie mis in de 2de helft' ..
Nuja, we moesten gewoon 6 op 6 hebben .. Hopelijk leren ze hieruit, want als ze veel matchen gaan spelen zoals de 1ste helft, dan komt dat zeker goed!
( Oja, Filip Joos tijdens de rust 'Geert, moeten de andere ploegen nu niet schrik beginnen te krijgen?' .. Ah, altijd zo overdreven soms
)Op Sporza een reactie van Refaelov:
"We zakten als een pudding in elkaar, alle domme dingen gebeurden tegelijkertijd. We hebben dit helemaal aan onszelf te wijten."
"We moeten hier samen door, in de kleedkamer was het akelig stil. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak en voor Club zal het de laatste keer zijn. Hopelijk leren we hier uit. Dit overkomt ons niet weer."
Zijn verdedigend werk in de 2de helft ... :|



