Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Rogue

Legacy Member
Svartálfar zei:
Dat was wel een hele tijd na de 2-3.

Op dat moment had die wissel hoefkens - hogli al doorgevoerd moeten zijn.


Mja, wanneer had je Hogli dan ingebracht? Onmiddellijk na de 2-3? 'k Vind het niet zo raar dat Koster er eerst voor koos om de spelers die aan de wedstrijd begonnen waren de kans te geven om het evenwicht te herstellen.


BleKKie zei:
Niet zo bewust van, laat hem maar gans de wedstrijd lopen, maar ik heb soms de indruk dat ze hem gewoon wat laten doen.


Ah, maar dat is wel iets anders hé :p. Sommige spelers krijgen inderdaad meer vrijheid van de tegenstander. Bij Simaeys was het zo en bij Almeback zal het waarschijnlijk ook zo zijn in de toekomst. 'k Heb hem nu twee wedstrijden gezien en ik denk dat uitvoetballen niet echt zijn sterkste punt is.
Persoonlijk vind ik echter niet dat Hoefkens zoveel vrijheid krijgt van tegenstanders. 'k Denk dat het bij elke ploeg 'alle hens aan dek is' wanneer eender welke speler de achterlijn haalt.

chomo

Legacy Member
Volgende wedstrijden komen de volgende weken op Sporting Telenet, maar 1x RSCA in die 3 speeldagen :(

Speeldag 4:
- Vrijdag 19/08, 20u30: Lierse – Beerschot
- Zondag 21/08 ,18u: Zulte Waregem– Club Brugge
- Zondag 21/08, 20u30: Standard – KV Kortrijk

Speeldag 5:
- Zaterdag 27 augustus, 18u: Genk – Mechelen
- Zondag 28 augustus, 15u: Club – Anderlecht
- Zondag 28 augustus, 20u30: Beerschot – Standard

Speeldag 6:
...- Vrijdag 9 september, 20u30: STVV – Genk
- Zondag 11 september, 18u: Mechelen – Club Brugge
- Zondag 11 september, 20u30: Zulte Waregem – Gent

BleKKie

Legacy Member
Rogue zei:
Mja, wanneer had je Hogli dan ingebracht? Onmiddellijk na de 2-3? 'k Vind het niet zo raar dat Koster er eerst voor koos om de spelers die aan de wedstrijd begonnen waren de kans te geven om het evenwicht te herstellen.





Ah, maar dat is wel iets anders hé :p. Sommige spelers krijgen inderdaad meer vrijheid van de tegenstander. Bij Simaeys was het zo en bij Almeback zal het waarschijnlijk ook zo zijn in de toekomst. 'k Heb hem nu twee wedstrijden gezien en ik denk dat uitvoetballen niet echt zijn sterkste punt is.
Persoonlijk vind ik echter niet dat Hoefkens zoveel vrijheid krijgt van tegenstanders.

Dat bedoelde ik dus wel hé oorspronkelijk :p - wat dacht je, dat ze hem in met de bal in de goal gaan laten lopen? :p

En idd, een Almeback, die kan je laten "prutsen" als hij de bal heeft, of je kan net heel snel druk zetten op hem en hopen dat hij in de fout gaat, dat zijn de 2 manieren, maar het lijkt me dan beter om druk op Donk te zetten, dan kan er niemand uitvoetballen en moeten ze wel bijna gewoon wegtrappen.

sharpshot

Legacy Member
Hun groene doos is daar ook zomaar gezet

edit: nieuws is ook al twee weken bekend dat Sirkul klacht indiende

LaBuenaVida

Legacy Member
sharpshot zei:
Hun groene doos is daar ook zomaar gezet

edit: nieuws is ook al twee weken bekend dat Sirkul klacht indiende

Klopt.

Ik vind het wel opvallend dat Vazquez altijd bij een inworp de bal krijgt en meteen kan inbrengen bij een ander teamgenoot.

Sportinggboy

Legacy Member
chomo zei:
Volgende wedstrijden komen de volgende weken op Sporting Telenet, maar 1x RSCA in die 3 speeldagen :(

Speeldag 4:
- Vrijdag 19/08, 20u30: Lierse – Beerschot
- Zondag 21/08 ,18u: Zulte Waregem– Club Brugge
- Zondag 21/08, 20u30: Standard – KV Kortrijk

Speeldag 5:
- Zaterdag 27 augustus, 18u: Genk – Mechelen
- Zondag 28 augustus, 15u: Club – Anderlecht
- Zondag 28 augustus, 20u30: Beerschot – Standard

Speeldag 6:
...- Vrijdag 9 september, 20u30: STVV – Genk
- Zondag 11 september, 18u: Mechelen – Club Brugge
- Zondag 11 september, 20u30: Zulte Waregem – Gent

Is normaal he

Ze moeten : 1) Elke team 2 keer aan bod laten komen
2) 1 ploeg mag max 20 keer op telenet komen ( RSCA al 4 keer in de eerste 5 matchen ;) )

StickyPummel

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Is normaal he

Ze moeten : 1) Elke team 2 keer aan bod laten komen
2) 1 ploeg mag max 20 keer op telenet komen ( RSCA al 4 keer in de eerste 5 matchen ;) )
Waar staat dat? :o

Jurgenv1

Legacy Member
Zo'n overdreven leedvermaak met Club, de schrik zit er duidelijk in dat Club het goed zal doen dit seizoen. :D

Sick-Boy

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Is normaal he

Ze moeten : 1) Elke team 2 keer aan bod laten komen
2) 1 ploeg mag max 20 keer op telenet komen ( RSCA al 4 keer in de eerste 5 matchen ;) )

Ik snap toch niet goed dat Telenet onder die voorwaarden zoveel geld geboden heeft.

fcberke

Legacy Member
Sick-Boy zei:
Ik snap toch niet goed dat Telenet onder die voorwaarden zoveel geld geboden heeft.

ze hebben op 4 na alle play-off 1 matchen en vanaf volgend seizoen hebben ze elke match:hug:

Glor

Legacy Member
7 augustus 2011, 22:43:
Jurgenv1 zei:
Opmerkelijk de euforie hier, de schrik dat Club het zeer goed zal doen dit seizoen zit er duidelijk in. :p


Jurgenv1 zei:
Zo'n overdreven leedvermaak met Club, de schrik zit er duidelijk in dat Club het goed zal doen dit seizoen. :D


We hadden er de eerste keer niet overgelezen maar het effectief genegeerd hoor.

Brick Top

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Zo'n overdreven leedvermaak met Club, de schrik zit er duidelijk in dat Club het goed zal doen dit seizoen. :D

Glor zei:
7 augustus 2011, 22:43:






We hadden er de eerste keer niet overgelezen maar het effectief genegeerd hoor.

Hahahahaha, repped! :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan