Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

pina

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Telenet heeft een beperking dat iedere ploeg maximum 20 keer aan bod mag komen en iedere club moet eenmaal op Telenet uitgezonden worden", aldus Ludwig Sneyers van de Pro League.

www.jupilerproleague.be: Telenet haalt voetbalcontract binnen

ik vind het ook straf dat de walen en de brusselaars het 'gratis' mogen zien, dat het sowieso in hun zenderpakket zit. Eigenlijk komt het er dus op neer dat wij voor hen moeten betalen.

Brick Top

Legacy Member
pina zei:
ik vind het ook straf dat de walen en de brusselaars het 'gratis' mogen zien, dat het sowieso in hun zenderpakket zit. Eigenlijk komt het er dus op neer dat wij voor hen moeten betalen.

Wow, wacht, begrijp ik je nu goed? Mensen die digitale TV van Telenet hebben en in Brussel/Wallonië wonen hoeven niet te betalen om matchen uit de JPL te kunnen zien?

pina

Legacy Member
Brick Top zei:
Wow, wacht, begrijp ik je nu goed? Mensen die digitale TV van Telenet hebben en in Brussel/Wallonië wonen hoeven niet te betalen om matchen uit de JPL te kunnen zien?

Telenet is niet actief in brussel en wallonië :D
Dat is Voo als ik mij niet vergis en die abonnees hoeven niet extra te betalen voor voetbal, terwijl wij dat wel moeten doen. Ik vind dat echt belachelijk.

Brick Top

Legacy Member
pina zei:
Telenet is niet actief in brussel en wallonië :D
Dat is Voo als ik mij niet vergis en die abonnees hoeven niet extra te betalen voor voetbal, terwijl wij dat wel moeten doen. Ik vind dat echt belachelijk.

Ah k, sowieso wel ne zure eigenlijk. Wij betalen toch ook al genoeg voor TV/internet/telefoon vind ik.

Swagger

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Zo'n overdreven leedvermaak met Club, de schrik zit er duidelijk in dat Club het goed zal doen dit seizoen. :D

héhé, schitterende post; kan enkel van Brugge komen dadde!
En idd, volgens mij heeft iedereen hier echt schrik.

Affinity

Legacy Member
Als ge in mijn ogen realistisch zijt (zelfs als ge RSCA supporter zijt), moogde inderdaad schrik hebben dat DIT Brugge zijn draai gaat vinden en het niveau van zoals tegen STVV eerste helft eens 2 helften aan een stuk blijft behalen...

Ik ben nu toevallig club fan, maar vorig jaar kon ik ook eerlijk zeggen dat we nen prutsploeg hebben, nu kan ik zeggen dat we een enorm sterk team hebben.. Nu het er nog uit krijgen 2 helften lang.

En wie dit nu ontkent is gewoon Brugge hater en is ver van realistisch

J.Brown

Legacy Member
En wat nu? Vercauteren blijft gewoon trainer? Het was gewoon even flirten dus?

chomo

Legacy Member
pina zei:
Telenet is niet actief in brussel en wallonië :D
Dat is Voo als ik mij niet vergis en die abonnees hoeven niet extra te betalen voor voetbal, terwijl wij dat wel moeten doen. Ik vind dat echt belachelijk.

Kleine correctie, Telenet is wel actief in BXL, enkel niet in alle gemeentes :) Ze zijn idd niet actief in Wallonië, daar is dat VOO.

starspike

Legacy Member
mtm zei:
En TVL gaat die handel gewoon livestreamen :lol:. Een fucking persconferentie van een provincieclub.

TV Limburg :: Live - Nieuws

Een fucking persconferentie van de grootste fucking club die die fucking provincie ooit gekend heeft en die vorig jaar voor de 3de fucking maal in 12 fucking jaar fucking kampioen is geworden.

GaMe®

Legacy Member
starspike zei:
Een fucking persconferentie van de grootste fucking club die die fucking provincie ooit gekend heeft en die vorig jaar voor de 3de fucking maal in 12 fucking jaar fucking kampioen is geworden.

en die dit jaar fucking champions league speelt

mtm

Legacy Member
Waarom daar nu weer zo zwaar aan tillen? Zelfs persconferenties van Liverpool worden niet gestreamd, dus het wel vrij uitzonderlijk.

Zo rap op hun paard hier :lol:.

Wijsheid

Legacy Member
Het is wel van TV Limburg die erg veel aandacht besteden aan KRC Genk. Gezien de historie van gisteren niet meer dan logisch. 't Is niet dat Sporza het streamt hé. Gewoon de regionale zender.

starspike

Legacy Member
mtm zei:
Waarom daar nu weer zo zwaar aan tillen? Zelfs persconferenties van Liverpool worden niet gestreamd, dus het wel vrij uitzonderlijk.

Zo rap op hun paard hier :lol:.

Als ik op mijn paard ben, zou ge het wel echt merken ;) Ik reageer gewoon op hetgeen je zegt. Limburgers zijn nu eenmaal vlugger trots op de dingen die goed gaan voor hen. Genk valt uiteraard niet voor iedere Limburger onder die noemer, maar voor de zogezegd neutrale Limburgse pers hoort dat wel eigenlijk.

mtm

Legacy Member
starspike zei:
Als ik op mijn paard ben, zou ge het wel echt merken ;) Ik reageer gewoon op hetgeen je zegt. Limburgers zijn nu eenmaal vlugger trots op de dingen die goed gaan voor hen. Genk valt uiteraard niet voor iedere Limburger onder die noemer, maar voor de zogezegd neutrale Limburgse pers hoort dat wel eigenlijk.

Chance dat bij mijn locatie dan West-Vlaanderen staat.

Die provincieclub sloeg gewoon op het feit dat TVL die boel streamt. Een provinciezender nota bene!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan