BleKKie
Legacy Member
Rogue zei:Wat zegt gij nu? Ik heb nog geen enkele ploeg gezien die Hoefkens gewoon zijn zin laat doen. Welke ploeg laat nu bewust een speler meerdere keren de achterlijn halen.
Niet zo bewust van, laat hem maar gans de wedstrijd lopen, maar ik heb soms de indruk dat ze hem gewoon wat laten doen. En echt ongelijk kan ik ze niet geven, want hij doet 9/10 keer niets mee.
Op de linkerkant is dat totaal anders heb ik de indruk, is het toeval, het kan, is het samenspel daar minder, het kan ook.
.




