Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
wat een zever

Zoveel zever vind ik het toch niet hoor. Het zijn gewoon de feiten. Als je 0-3 voor staat bij de rust en je geeft dat af scheelt er toch wel wat.

Lestienne moest daar idd gewoon de bal binnen trappen ipv het te mooi te willen doen.

:lol: Vercauteren gaat poen pakken, en maar wenen dat zijn spelers niet meer bij hun hoofd bij Genk zaten. Nu is hij zelf weg :lol:

Racing Genk moet na twee speeldagen al op zoek naar een nieuwe coach. Frank Vercauteren (54) gaat aan de slag bij Al Jazeera in Abu Dhabi. Deze namiddag geeft de landskampioen meer uitleg.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik vind persoonlijk dat enkel Donk en Högli (viel sterk in gisteren) snor zitten achteraan. Almebäck is maar een zwakke aankoop so far, Hoefkens is te traag. Zimling maakt veel te veel fouten, onnodige fouten.

Rogue

Legacy Member
Lestienne speelde nochtans een zeer degelijke wedstrijd. Hij maakt op een bepaald moment inderdaad een verkeerde beslissing, maar hij is niet de enige speler die gisteren had moeten scoren. Of, in het geval van Lestienne, een doelpunt meer had moeten scoren.


Sheldon Cooper zei:
Ik vind persoonlijk dat enkel Donk en Högli (viel sterk in gisteren) snor zitten achteraan. Almebäck is maar een zwakke aankoop so far, Hoefkens is te traag. Zimling maakt veel te veel fouten, onnodige fouten.


Mja, de verdediging kwam in de tweede helft veel te veel onder druk te staan. Dat is evengoed de verantwoordelijkheid van ons middenveld. Als je tegen 10 kanaries de bal niet eens meer in de ploeg kan houden is er toch iets goed mis. Waar waren Vadis, Vazquez en Refaelov toen er geknokt moest worden? En vooral, waar was de steun van Dirar op rechts? Koster had gewoon Van Acker moeten inbrengen in plaats van Dirar.

Weebl

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik vind persoonlijk dat enkel Donk en Högli (viel sterk in gisteren) snor zitten achteraan. Almebäck is maar een zwakke aankoop so far, Hoefkens is te traag. Zimling maakt veel te veel fouten, onnodige fouten.

Zeg, de taalpurist uithangen over 'Refaelov', maar Høgli zijn naam mag je wel fout schrijven of wat?
Om te antwoorden op wat je zei. Almebäck is beter dan DVG in mijn ogen. Hoefkens moet gewoon op de bank zitten en mag alleen maar een doublure zijn voor onze CV's. De rotte appels moeten eruit, maar onze kapitein is wel nog de rotste van heel de hoop. En dat willen ze bij Club blijkbaar niet inzien.

Brick Top

Legacy Member
[youtube]Xyk2rOYN8Eg&feature=related[/youtube]

Hahahaha, als Brusselmans aan Sjaakie vraagt of Stijnen een goede keeper is: 'Ok, dat weten we dan ook weeral.' :lol:

Brusselmans mis ik toch wel bij pakweg Extra Time. Boskamp mag toch ook zwanzen met de kraan open? Tuurlijk, die maakt wel geen grappen over mongolide ****** ofzo maar dat zijn details.

Cerv.Be

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik vind persoonlijk dat enkel Donk en Högli (viel sterk in gisteren) snor zitten achteraan. Almebäck is maar een zwakke aankoop so far, Hoefkens is te traag. Zimling maakt veel te veel fouten, onnodige fouten.
Zimling moest veel te veel de fouten van zijn collega's rechtzetten ja. Vadis, Vazquez & Refaelov falend echt op verdedigend werk in de 2e helft. En Dirar zijn invalbeurt tjah.. Vond ik ook niet echt de beste wissel op dat moment.

Anoniem04

Legacy Member
Die 2 goals kwamen allemaal van dezelfde flank, stond Hoefkens daar niet?

Rogue

Legacy Member
Yup, moederziel alleen. STVV haalde keer op keer de achterlijn. Als je ziet dat een medespeler het moeilijk krijgt, mag je toch verwachten dat hij steun krijgt.

Monoslay

Legacy Member
Dat was in de eerste helft zelfs al duidelijk, dat Hoefkens niet snel genoeg was voor Schouterden...
De trainer moet dan ingrijpen?

Timaeus

Legacy Member
Zijn er mensen die de prestatie van Club werkelijk op Coosemans gaan steken? Bij dat tweede doelpunt zag hij er misschien niet zo goed uit, maar die vrije trap van Dufer had hij bijna nog gepakt, maar die was perfect in de hoek gegeven. Komaan zeg, dezelfde mensen die constant zitten zagen over dat Lukaku máár 18 is en toch al zoveel matchen in de eerste klasse heeft, gaan nu even Coosemans die net 19 is en het eerste jaar als titularis onder lat staat, mooi afbreken. Hypocriet gedrag.

kakmongool

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik vind persoonlijk dat enkel Donk en Högli (viel sterk in gisteren) snor zitten achteraan. Almebäck is maar een zwakke aankoop so far, Hoefkens is te traag. Zimling maakt veel te veel fouten, onnodige fouten.

Hoeveel matchen heb jij eigenlijk al gezien? Want je jankt hier steeds om streams...

majas

Legacy Member
Hoefkens is een duts.
Wat die te zoeken heeft in 1e klasse vraag ik me echt af, en ik heb het niet alleen over gisteren.

Soulwaxx

Legacy Member
majas zei:
Hoefkens is een duts.
Wat die te zoeken heeft in 1e klasse vraag ik me echt af, en ik heb het niet alleen over gisteren.

Overdrijf anders eens :ironic:

majas

Legacy Member
Soulwaxx zei:
Overdrijf anders eens :ironic:
3 matchen gezien dit seizoen en Hoefkens was in alle3 zwak.
Hij is traag, kan geen man voorbij, zijn voorzetten komen niet aan..
Geen materiaal voor een titelkandidaat.

Klopgeest

Legacy Member
majas zei:
Hoefkens is een duts.
Wat die te zoeken heeft in 1e klasse vraag ik me echt af, en ik heb het niet alleen over gisteren.

Gij hebt hem nooit zien voetballen bij SK Lommel denk ik?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan