Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Cerv.Be

Legacy Member
Ik vind dat ge Vercauteren NIETS kunt verwijten, 95% van de trainers zou in dezelfde situatie hetzelfde gedaan hebben. Alleen krijg ik het er van dat ze afkomen dat "het niet alleen voor het geld is".. Dat hij nog paar wedstrijden blijft is nog erger.. Hopelijk wordt hij op een mooi fluitconcert getrakteerd. :D

Cartek

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ik vind dat ge Vercauteren NIETS kunt verwijten, 95% van de trainers zou in dezelfde situatie hetzelfde gedaan hebben. Alleen krijg ik het er van dat ze afkomen dat "het niet alleen voor het geld is".. Dat hij nog paar wedstrijden blijft is nog erger.. Hopelijk wordt hij op een mooi fluitconcert getrakteerd. :D

bullshit. de timing kan gewoon niet slechter en kan je hem wel verwijten.
een eikel eerste klas.

Wijsheid

Legacy Member
Ik heb er een vreemd gevoel bij. Alsof alles in zijn gezicht kan ontploffen. Leekens heeft het ook al meegemaakt dat hij naar daar ging als nieuwe trainer en de eerste dag kreeg hij te horen: we hebben iemand anders.

Ik heb het gevoel dat het slecht KAN aflopen voor FV.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Vercauteren gewoon meedelen dat als hij wil vertrekken dat hij dat NU moet doen,geen gezever van ik blijf nog bla bla...

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Vercauteren blijft nog ff omdat hij die 25000 ballen voor Megascore nog moet handtekenen

_DKsissor_

Legacy Member
Volgens Vossen heeft Vercauteren aan de spelersgroep uitleg gegeven bij z'n vertrek. Misschien dat het dan toch nog werkt tussen Franky en de groep om zeker deze matchen nog af te werken.

BleKKie

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ik vind dat ge Vercauteren NIETS kunt verwijten, 95% van de trainers zou in dezelfde situatie hetzelfde gedaan hebben. Alleen krijg ik het er van dat ze afkomen dat "het niet alleen voor het geld is".. Dat hij nog paar wedstrijden blijft is nog erger.. Hopelijk wordt hij op een mooi fluitconcert getrakteerd. :D

Zeg maar 95% van de bevolking fzo :D

starspike

Legacy Member
Wijsheid zei:
Ik heb er een vreemd gevoel bij. Alsof alles in zijn gezicht kan ontploffen. Leekens heeft het ook al meegemaakt dat hij naar daar ging als nieuwe trainer en de eerste dag kreeg hij te horen: we hebben iemand anders.

Ik heb het gevoel dat het slecht KAN aflopen voor FV.

Als dat zo gaat, zullen ze Riga wel buitengooien in Luik! :doc:

BleKKie

Legacy Member
Daarjuist FV op het radionieuws: (iets in de aard van ...) "Iedereen is ontgoocheld, maar ikzelf ben ook ontgoocheld" :rofl:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
FV: Ik ben ook ontgoocheld, de diamanten schoenen die de sjeik had opgestuurd zijn een maatje te klein. Het zal minstens nog twee dagen duren voor ze dat hebben aangepast.

Weebl

Legacy Member
Brepoels zegt in sporza dat hij een aanbieding op zak heeft. Of die van Genk komt laat hij in het midden.
Wat denken de Genk-sups daar van :)?

Voorts vind ik dat FV het vuil heeft gespeeld, door zijn spelers de transferstop op te leggen en hem nu zelf te smeren. Maar ja, zeg nu zelf. Als je 5x zoveel kan verdienen in de bakkende zon, in luxehotels en accomodatie, zou je het zelf ook niet doen? :)

NotoriousP

Legacy Member
Ik zou dat erg vinden voor STVV, eerst den baas en nu den trainer weg. :p

byter

Legacy Member
Weebl zei:
Brepoels zegt in sporza dat hij een aanbieding op zak heeft. Of die van Genk komt laat hij in het midden.
Wat denken de Genk-sups daar van :)?

Geen vertrek Guido Brepoels

Brepoels lijkt me een geweldige motivator/trainer voor een ploeg uit de rechterkolom. Imo past die niet bij Genk.

Achja, eerlijk gezegd zag ik Vercauteren ook niet graag komen ...die associeerde je op dat moment met Anderlecht en had matige periode bij Rode Duivels er op zitten. Wat hij echter op dat 1,5 jaar gedaan heeft ...netjes. Wat er nu gebeurd is minder netjes ;p

Weebl

Legacy Member
Nog een vraag aan de Genkies: is Vossen ondertussen fit? Of gaat die terug op de bank beginnen?

starspike

Legacy Member
Weebl zei:
Nog een vraag aan de Genkies: is Vossen ondertussen fit? Of gaat die terug op de bank beginnen?

Die is nooit "niet fit" geweest... Heeft gewoon op de bank gezeten omdat er pas Haifa was geweest en hij daarvoor "alles" gespeeld had.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan