Cerv.Be
Legacy Member
Ik vind dat ge Vercauteren NIETS kunt verwijten, 95% van de trainers zou in dezelfde situatie hetzelfde gedaan hebben. Alleen krijg ik het er van dat ze afkomen dat "het niet alleen voor het geld is".. Dat hij nog paar wedstrijden blijft is nog erger.. Hopelijk wordt hij op een mooi fluitconcert getrakteerd. 





?