Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Pieter3770

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik zou dat erg vinden voor STVV, eerst den baas en nu den trainer weg. :p

Geloof me vrij, dat de baas weg is, heeft denk ik nog geen 5 man erg gevonden.
Ze gaan hun peren nog zien in Luik!

En Brepoels zal eerder gepolst zijn door de club die denkt hun trainer aan Genk te verliezen. Niet door Genk zelf.
Bijvoorbeeld
Maes => Genk
Brepoels => Lokeren

Weebl

Legacy Member
starspike zei:
Die is nooit "niet fit" geweest... Heeft gewoon op de bank gezeten omdat er pas Haifa was geweest en hij daarvoor "alles" gespeeld had.

Dus normaal gezien start die gewoon in't weekend? :)

ShadesOfJae

Legacy Member
starspike zei:
Die is nooit "niet fit" geweest... Heeft gewoon op de bank gezeten omdat er pas Haifa was geweest en hij daarvoor "alles" gespeeld had.

Partizan ;)

Anoniem06

Legacy Member
Vraag me af of Kevin Vandenbergh zou spelen deze week. Vorige week zat die op de bank for some reason..

$uB^

Legacy Member
Straks is niet enkel Genk slachtoffer, maar ook de ploeg die hun trainer naar Genk ziet verkassen ... Stel ( en ik zeg dus heel duidelijk STEL ) dat Maes naar Genk gaat en Brepoels naar Lokeren .. Voor de trainers zelf positief ma voor de ploegen? Nieuwe trainers, aanpassingen ... Trouwens vind'k Brepoels en Maes echt passen bij hun huidige clubs .. Maw ik zou het jammer vinden moest er ergens wat verschuivingen gebeuren .. ( en dat is hoe dan ook verbonden aan het vertrek van Vercauteren ... )

Natuurlijk allemaal maar hypothetisch eh :-)

plexus

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Mja, maar hij is wel nog niet fit?

Jova is ingevallen tijdens de 2de helft van Rusland - Servië dacht ik, dus hij zou al even kunnen meespelen dit weekend.

Exorikos

Legacy Member
Net een mail gehad van Belgacom 11 met het programma voor dit weekend (gratis dacht ik)

Vrijdag 12/08| 21u40 G.Vicente - Benfica
Zaterdag 13/08| 19u45 Club Brugge - OH Leuven
Zondag 14/08| 19u55 V.Guimarães - Porto

De eerste twee ga ik wel kijken denk ik.

Rubmifer

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Nee, op telenet:

Gent - Standard
Lokeren - Anderlecht
Mechelen - Lierse

top match mechelen-lierse :')

Soit, dan maar eens bellen naar mijn peter om te vragen of hem niet ga kijken. Anders zal het weer afhankelijk zijn van streams :sop:

somfortiwan

Legacy Member
Bwa, OHL > Anderlecht, dat mag dit jaar toch al wel duidelijk zijn!

exo

Legacy Member
Zielig bazeke. :')

Anywayz, Mechelen - Lierse is nog best wel een interessante derby! :)

Cerv.Be

Legacy Member
rubmifer zei:
top match mechelen-lierse :')

Soit, dan maar eens bellen naar mijn peter om te vragen of hem niet ga kijken. Anders zal het weer afhankelijk zijn van streams :sop:
Voor de regio Mechelen - Lier is dat wel de match vant jaar imho.

João

Legacy Member
De spanning, de bitsigheid, de ontlading bij een goals, de twee hevige supportersgroepen,... Meer dan genoeg factoren dus voor een leuke match :p

EDIT: En niet te vergeten dat KV 2 grote talenten (Buyens en De Witte) bij Lierse heeft weggeplukt + Samy die dreigde onze beste speler te kopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan