Pieter3770
Legacy Member
NotoriousP zei:Ik zou dat erg vinden voor STVV, eerst den baas en nu den trainer weg.![]()
Geloof me vrij, dat de baas weg is, heeft denk ik nog geen 5 man erg gevonden.
Ze gaan hun peren nog zien in Luik!
En Brepoels zal eerder gepolst zijn door de club die denkt hun trainer aan Genk te verliezen. Niet door Genk zelf.
Bijvoorbeeld
Maes => Genk
Brepoels => Lokeren




