Rubmifer
Legacy Member
IceMaN.* zei:Voor de regio Mechelen - Lier is dat wel de match vant jaar imho.
Ok ja, zo kan je het inderdaad wel bezien. Maar mensen moeten niet zeggen dat Brugge-OHL geen top match is wanneer telenet wel OHL-Anderlecht heeft uitgezonden. (ook al kan dat te maken hebben met het feit dat het natuurlijk de eerste wedstrijd was)
)
.

