Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Rubmifer

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Voor de regio Mechelen - Lier is dat wel de match vant jaar imho.

Ok ja, zo kan je het inderdaad wel bezien. Maar mensen moeten niet zeggen dat Brugge-OHL geen top match is wanneer telenet wel OHL-Anderlecht heeft uitgezonden. (ook al kan dat te maken hebben met het feit dat het natuurlijk de eerste wedstrijd was) :))

João

Legacy Member
Het feit is wel, en daar kan je niet omheen, dat Telenet één van de hoofdsponsors is van YR KV Mechelen. Met als gevolg dat KV veel partijen zal hebben op Sporting Telenet. Belangenvermenging is niet mooi, maar dit kon je wel verwachten.

dibo

Legacy Member
Als ze nu al elke week de topploegen zouden tonen, dan zouden ze snel aan hun 20 matchen zitten...

Cerv.Be

Legacy Member
rubmifer zei:
Ok ja, zo kan je het inderdaad wel bezien. Maar mensen moeten niet zeggen dat Brugge-OHL geen top match is wanneer telenet wel OHL-Anderlecht heeft uitgezonden. (ook al kan dat te maken hebben met het feit dat het natuurlijk de eerste wedstrijd was) :))
Dat is sowieso omdat het de seizoensopener was. + het feit dat het grote Anderlecht tegen de net gepromoveerde buur uit Leuven speelde. Derby is altijd interessanter.

Morrissey

Legacy Member
dibo zei:
Als ze nu al elke week de topploegen zouden tonen, dan zouden ze snel aan hun 20 matchen zitten...

Maar moeten ze dan echt brolploegen als KVM laten zien :sop:.

João

Legacy Member
massief zei:
Zou telenet niet liever gratis reclame hebben op 11?

Via de truitjes en de reclamepanelen, bedoel je dan?
Met het bestempelen van KV-Lierse als topmatch, ga je toch meer kijkers lokken, lijkt me.

TheRedDevils

Legacy Member
Morgen eens afzakken naar Jan Breydel :p
Kheb de led boarding nog niet van dichtbj gezien!

Maxwell

Legacy Member
João zei:
De spanning, de bitsigheid, de ontlading bij een goals, de twee hevige supportersgroepen,... Meer dan genoeg factoren dus voor een leuke match :p

EDIT: En niet te vergeten dat KV 2 grote talenten (Buyens en De Witte) bij Lierse heeft weggeplukt + Samy die dreigde onze beste speler te kopen

Inderdaad. Mechelen - Lierse is altijd een spektakel ! Technisch hoogstaand zal het niet worden maar een bittere strijd mogen we wel verwachten !

Weebl

Legacy Member
Spelen beloften vanaf 2012 in bevordering?

PhotoNews
vr 12/08/2011 - 18:36
De eersteklassers zullen hun beloften in de toekomst in bevordering kunnen laten spelen. De Pro League staat daarover dicht bij een akkoord met de liga van bevordering. Als het akkoord er komt, kan het vanaf volgend seizoen worden uitgevoerd.
"De beloften zullen als kampioen of via de eindronde kunnen promoveren naar derde klasse, maar niet hoger dan dat", zegt Pro League-voorzitter Ivan De Witte.




Kan alleen maar het niveau van onze competitie ten goede komen denk ik dan!

Morrissey

Legacy Member
Jammer dat ze niet tot in tweede kunnen, voor een beloftenploeg is dat toch al een heuse ervaring.

Essit

Legacy Member
rubmifer zei:
ah crap, geen brugge op telenet dit weekend? :(

Erger nog Telenet maakt misleidende reclame in de krant. Er staat kijk "DIT" weekend naar Anderlecht, Club en Standard.

Klopt iets niet he in hun reclame :s

Proim

Legacy Member
Fireflies zei:
Jammer dat ze niet tot in tweede kunnen, voor een beloftenploeg is dat toch al een heuse ervaring.
Inderdaad jammer, wat zou de reden zijn dat ze maar tot 3e toelaten?

Weebl

Legacy Member
Proim zei:
Inderdaad jammer, wat zou de reden zijn dat ze maar tot 3e toelaten?

Kwestie van de competitie een beetje draaiende te houden zonder b-ploegen veronderstel ik. Anders zitten daar ploegen in die niet meer mogen promoveren, en als elke ploeg van eerste klasse zijn B-elftal gaat inschrijven in bevordering zal dat al veel maken hoor.

Proim

Legacy Member
Weebl zei:
Kwestie van de competitie een beetje draaiende te houden zonder b-ploegen veronderstel ik. Anders zitten daar ploegen in die niet meer mogen promoveren, en als elke ploeg van eerste klasse zijn B-elftal gaat inschrijven in bevordering zal dat al veel maken hoor.
Is nu toch zo in Spanje of is het maximaal een x aantal B ploegen? Geen idee of dat daar een goed effect en/of ze het al lang doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan