Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

massief

Legacy Member
Knap dat ze niet in beroep gaan. Hoe lang blijft dat voorwaardelijk gedoe gelden?

Swagger

Legacy Member
Ik heb nog ivm de uitzendrechten van het voetbal: vanaf wanneer zijn alle matchen op Telenet?

Is dat vanaf januari 2012, of is dat vanaf de start van seizoen 2012-2013?

En zijn de matchen vanaf dan enkel of telenet, of tegelijk op belgacom & telenet?

BleKKie

Legacy Member
Die 2 voorwaardelijk zijn toch ook wel overdreven imo. En het is nu niet omdat het een Clubspeler is, maar ik vind wel dat ze als teken van voorbeeld naar de rest van de voetballers toe, een weekje mochten afgedaan hebben voor zijn "goeie" reactie. Misschien dat al die mannen die moord en brand schreeuwen als ze rood krijgen misschien eens twee keer nadenken als ze rood gekregen hebben, want tenslotte heeft het werkelijk geen enkele zin om daar nog verder over te kankeren tegen de scheids.

Nu goed, de straf is terecht daar niet van (voor alle duidelijkheid).

Sportinggboy

Legacy Member
massief zei:
Knap dat ze niet in beroep gaan. Hoe lang blijft dat voorwaardelijk gedoe gelden?

Heel dit seizoen.

Zulte Waregem (21 aug), thuis tegen Anderlecht (28 aug) en op KV Mechelen (10 sept).

zwaar matchkes :D

Swagger zei:
Ik heb nog ivm de uitzendrechten van het voetbal: vanaf wanneer zijn alle matchen op Telenet?

Is dat vanaf januari 2012, of is dat vanaf de start van seizoen 2012-2013?

En zijn de matchen vanaf dan enkel of telenet, of tegelijk op belgacom & telenet?

Vanaf volgend seizoen en wss op beiden

Burny

Legacy Member
massief zei:
Knap dat ze niet in beroep gaan. Hoe lang blijft dat voorwaardelijk gedoe gelden?

clubbrugge.be zei:
De schorsing van twee voorwaardelijke matchen betekent dat Rafa bij een volgende rode kaart dit seizoen 2 extra speeldagen moet brommen.

Volgens mij heel het seizoen nog. Die 3 dagen zijn terecht, maar die 2 voorwaardelijke, gedurende heel het seizoen, is misschien net iets té :s

Weebl

Legacy Member
Tgohja, we hebben Meunier en Lestienne nog om dat op te vangen. Als Koster de juiste verdediging opstelt kunnen we het verlies van Rafa nog beperken.
Hopelijk komt er tegen dan al een extra spits bij ook.

NemesisBE

Legacy Member
Anders was het Anderlecht, Mechelen (uit) en Lokeren (uit) geweest.
Toch maar belachelijk die 2 voorwaardelijk. Tenzij Odoi die ook gehad heeft.
Nouja, als Refa nog eens iets doms doet, zit ie mss 5 dagen aan de kant :s

Sportinggboy

Legacy Member
NemesisBE zei:
Anders was het Anderlecht, Mechelen (uit) en Lokeren (uit) geweest.
Toch maar belachelijk die 2 voorwaardelijk. Tenzij Odoi die ook gehad heeft.
Nouja, als Refa nog eens iets doms doet, zit ie mss 5 dagen aan de kant :s

zware kalender :D

Rubmifer

Legacy Member
Content dat het 'maar' 3 speeldagen is, had er eerlijk gezegd meer verwacht, ook al vond ik 3 ook de gepaste sanctie. Jammer dat we hem gaan moeten missen tegen A'lecht.

The Black Mamba

Legacy Member
Gatverdamme zeg , die andere nieuwe mod is ook een clubsupporter.

3 speeldagen lijkt me logisch , die 2 extra zouden in de praktijk niets mogen beteken want een speler als Rafaelov zou geen rode kaarten mogen pakken. En al zeker geen 2 op 1 seizoen.

Svartálfar

Legacy Member
3 dagen is terecht. En niet in beroep gegaan, zoals het hoort, kunnen andere ploegen nog iets van leren.

Sportinggboy

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Gatverdamme zeg , die andere nieuwe mod is ook een clubsupporter.

3 speeldagen lijkt me logisch , die 2 extra zouden in de praktijk niets mogen beteken want een speler als Rafaelov zou geen rode kaarten mogen pakken. En al zeker geen 2 op 1 seizoen.

Wou ik ook net zeggen :D

caoimhin

Legacy Member
The Black Mamba zei:
3 speeldagen lijkt me logisch , die 2 extra zouden in de praktijk niets mogen beteken want een speler als Rafaelov zou geen rode kaarten mogen pakken. En al zeker geen 2 op 1 seizoen.

Stel je voor dat hij een onterechte krijgt :cool:

Proim

Legacy Member
BleKKie zei:
Misschien dat al die mannen die moord en brand schreeuwen als ze rood krijgen misschien eens twee keer nadenken als ze rood gekregen hebben, want tenslotte heeft het werkelijk geen enkele zin om daar nog verder over te kankeren tegen de scheids.

Nu goed, de straf is terecht daar niet van (voor alle duidelijkheid).
Hij is inderdaad een voorbeeld met zijn (niet-)reactie, zo mogen er meer zijn.

Eagle`

Legacy Member
waarom welle ni in beroep gaan is me een raadsel, alleman gaat in beroep en ineens moeten welle heiliger zen dan de paus, bah :s

Burgernfries

Legacy Member
Misschien omdat de club intern een voorbeeld wil stellen?

Als door een duidelijk statement (ik zeg niet dat dit daar een voorbeeld van is) verdere schorsingen vermeden kunnen worden, snap ik het wel.

Boukreev

Legacy Member
klein nieuwtje:

Club-jongeling krijgt kans bij Oranje -19
Eén opvallende naam bij de selectie voor Oranje -19. De bondscoach haalde er immers Jordan Botaka bij, speler van Club Brugge.

Botaka (18) werd geselecteerd voor de wedstrijden tegen Duitsland en Engeland van volgende maand. Hij is één van de weinige spelers in de selectie die in het buitenland spelen.

Voor Botaka is het de eerste selectie. Hij staat bij Club bekend als een groot talent en scoorde afgelopen seizoen veertien keer en gaf achttien assists en leidde zijn ploeg daarmee naar de landstitel.


nadat hij enkele maanden terug de titel van Europannaking won, nu dus opgeroepen voor NL U19. wsl volgend seizoen in de A kern van club (als ze hem kunnen houden)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan