Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
De terugkeer van Stijnen :p
Kzal de eerste 5 minuten kijken om te zien hoe scherp hij staat!

Trebby

Legacy Member
saaie match..lierse en gba zijn toch echt wel diep gevallen é... erbarmelijk met momenten. stadium zit niet eens vol. en dat voor een streekderby :/

enneuh 3 speeldagen schorsing voor Ljubijankic? Toch wat weinig voor natrappen? of rafaelov had 1 speeldag minder moeten krijgen of Ljubijankic minstens 1 meer.

Morrissey

Legacy Member
Het enige wat zo'n match aangenaam kan maken is een interview met Stijnen achteraf.

stormtrooper

Legacy Member
Trebby zei:
saaie match..lierse en gba zijn toch echt wel diep gevallen é... erbarmelijk met momenten. stadium zit niet eens vol. en dat voor een streekderby :/

enneuh 3 speeldagen schorsing voor Ljubijankic? Toch wat weinig voor natrappen? of rafaelov had 1 speeldag minder moeten krijgen of Ljubijankic minstens 1 meer.

Waarom zou Zlatan er meer moeten krijgen? :wtf:

Trebby

Legacy Member
stormtrooper zei:
Waarom zou Zlatan er meer moeten krijgen? :wtf:

natrappen is toch erger dan een harde tackle..?

ookal was die rode kaart voor rafaelov zeker en vast terecht

stormtrooper

Legacy Member
Trebby zei:
natrappen is toch erger dan een harde tackle..?

ookal was die rode kaart voor rafaelov zeker en vast terecht

Die tackle was nochtans ook niet al te koosjer hoor. Met de 2 voetjes vooruit. 3 speeldagen is rechtvaardig.

Trebby

Legacy Member
stormtrooper zei:
Die tackle was nochtans ook niet al te koosjer hoor. Met de 2 voetjes vooruit. 3 speeldagen is rechtvaardig.

tackle was vuil idd, maar vind vrijwillig natrappen toch net iets erger vandaar 1 dag meer had geen kwad gekunnen.:p

de ratten laten hun van hun beste kant zien ! match stilgelegd !

Runkle

Legacy Member
Trebby zei:
natrappen is toch erger dan een harde tackle..?

ookal was die rode kaart voor rafaelov zeker en vast terecht

Natrappen erger dan een zware tackle? Met een zware tackle kan je een speler blesseren (met natrappen ook maar veel minder zwaar).
Ik zeg uiteraard niet dat natrappen niet vuil is, maar om te zeggen dat het erger is dan een zware/harde tackle...

Newboy

Legacy Member
De slechtste affiche die sporting Telenet kon uitzenden is ook een slechte wedstrijd geworden. Ironisch dat tijdens de rust Barca - Real word getoond.

Muismat

Legacy Member
zag er een saai matchke uit

Edit:
DBK zei:
het zijn toch een bende marginalen bij elkaar die gba supporters...

amai hier had ik een goeie opmerking bij maar kgan die voor mij houden :D

Newboy

Legacy Member
wireke zei:
Omdat er 1 iemand met een bierbekertje gooit, oh nee.

Overdrijf anders eens een pak.:niceone:

1 iemand? Heb er wel meerdere gezien. Over de spreekkoren zullen we het wel niet hebben...

wireke

Legacy Member
Newboy zei:
1 iemand? Heb er wel meerdere gezien. Over de spreekkoren zullen we het wel niet hebben...

Spreekkoren ga ik ook niet akkoord mee, maar jij weet evengoed dat dit enkele individuen zijn die zoiets beginnen. Eruit pikken en nooit meer toelaten :)

Trouwens de lierse supporters waren ook een hele wedstrijd enorm boertig volgens nen maat die gaan zien was.


Saaie match, 1-1 lijkt mij terecht op basis van de 2de helft.

The Black Mamba

Legacy Member
Hij was wel sterk hoor vandaag die Stijn.

Ik heb zin in een paar voorspellingkes:

kampioen: RSC Anderlecht
beker: Club Brugge
degradatieplaatsen: Westerlo en STVV

gouden schoen: Witsel op basis van de eerste ronde
profvoetballer van het jaar: Matias Suarez
keeper van het jaar: Stijn Stijnen
belofte van het jaar: Fernando Canesin Matos
trainer van het jaar: Ariël Jacobs (waardoor we er nog langer met opgescheept gaan zitten :angry:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan