Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Ik zou het ook niet doen, maar om daar nu een berisping voor te geven...

Gavin

Legacy Member
Uw posts hier zijn anders het equivalent van een korte broek dragen voor het sportcomité.

En gij zijt niet eens van Israël.

NemesisBE

Legacy Member
Ik zou m'n beste Armani kostuum aantrekken met m'n D&G riem, een burburry klakske en dan nog zo'n bijpassend sjakosjke. Om het af te werken aan elk oor een grote diamant en een horloge van Rolex, ahja.

Of zoiets:
NB_NBN_A6_BOUSSOUFA_PNNB.jpg.h380.jpg.568.jpg

Didierke10

Legacy Member
Zo ziet ge maar, die van het Sportcomité kunnen direct mee als clown in het circus.

J.Brown

Legacy Member
Toch maar normaal dat ze er u op aanwijzen dat je gepaste kledij moet dragen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Terechte berisping hoor, ge gaat naar zo'n dingen in iets normalere kleren, ge zit in principe op een hoorzitting en niet op Schildestrand.

Jecht

Legacy Member
Een korte broek is niet normaal ofwa? (Een deftige dan he, geen zwemshort)

Zo ziet ge maar weer wat voor een hautaine dikkoppen daar zitten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Nee een korte broek is niet normaal op zoiets. Het is een formele gelegenheid, ge gaat ook niet trouwen in uw zwembroek he. Dat is ook een kwestie van respect, ge staat voor mensen die over uw fout gaan beslissen, zij doen dat op een objectieve, informele en offciële manier. Zij staan daar ook niet in hun short, alsof ze het niet serieus nemen. En zij verwachten dezelfde uistraling van u. Welke indruk geeft het als iemand daar binnen slentert alsof het hem geen reet kan schelen, hij is toch half op vakantie met het mooie weertje buiten enzovoort.

Als ge dat steekt op 'hautaine' gedrag, ga dan bij de rest van de marginalen zitten die dat afsteken op belachelijke redenen omdat ze zulke simpele dingen niet begrijpen. Ge gaat niet in uw bermudas en trainingsvestje naar een hoorzitting.

fraaanche

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Nee een korte broek is niet normaal op zoiets. Het is een formele gelegenheid, ge gaat ook niet trouwen in uw zwembroek he. Dat is ook een kwestie van respect, ge staat voor mensen die over uw fout gaan beslissen, zij doen dat op een objectieve, informele en offciële manier. Zij staan daar ook niet in hun short, alsof ze het niet serieus nemen. En zij verwachten dezelfde uistraling van u. Welke indruk geeft het als iemand daar binnen slentert alsof het hem geen reet kan schelen, hij is toch half op vakantie met het mooie weertje buiten enzovoort.

Als ge dat steekt op 'hautaine' gedrag, ga dan bij de rest van de marginalen zitten die dat afsteken op belachelijke redenen omdat ze zulke simpele dingen niet begrijpen. Ge gaat niet in uw bermudas en trainingsvestje naar een hoorzitting.

²

Nogal boertig om daar in korte broek te staan.

J.Brown

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Nee een korte broek is niet normaal op zoiets. Het is een formele gelegenheid, ge gaat ook niet trouwen in uw zwembroek he. Dat is ook een kwestie van respect, ge staat voor mensen die over uw fout gaan beslissen, zij doen dat op een objectieve, informele en offciële manier. Zij staan daar ook niet in hun short, alsof ze het niet serieus nemen. En zij verwachten dezelfde uistraling van u. Welke indruk geeft het als iemand daar binnen slentert alsof het hem geen reet kan schelen, hij is toch half op vakantie met het mooie weertje buiten enzovoort.

Als ge dat steekt op 'hautaine' gedrag, ga dan bij de rest van de marginalen zitten die dat afsteken op belachelijke redenen omdat ze zulke simpele dingen niet begrijpen. Ge gaat niet in uw bermudas en trainingsvestje naar een hoorzitting.

amen

NemesisBE

Legacy Member
Zo had een prof van me het dit jaar over een Erasmus student vorig jaar. Die kerel wist alles, kende de kleinste details op z'n mondeling examen, maar ... hij kwam dat afleggen op z'n teensletsen in een zwemshort...
En dus vond de prof het niet waard om die jongen meer dan 15 te geven :D

exo

Legacy Member
Wat had z'n score kunnen zijn indien hij in maatpak was verschenen? 20?
Indien ja zou ik dat wel een erg streng verdict vinden maar ik weet niet wat de regels op u hogeschool/unief zijn.
Maar teensletsen en zwemshort zijn idd niet echt elementen die extra punten opleveren. :D

Exorikos

Legacy Member
Dat hangt van de cultuur af. Een postdoc was verbaasd om mij tegen te komen in kostuum na een mondeling examen. Blijkbaar leggen er in Amerika genoeg mensen examen af in hun pyjama.

waffel

Legacy Member
De mensen die hier het dragen van een korte broek verdedigen op zo'n plaatsen, zijn dezelfde mensen die op reis in een deftig hotel met een korte broek 's avonds op restaurant gaan. Ik vind dat echt belachelijk, en het hotel krijgt altijd meer punten van ik als ze de mensen daar op wijzen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Gewoon een kwestie van wederzijds respect idd. Een concept dat héél diep ligt bij sommige lagen van de bevolking/jongere generaties.

Anoniem04

Legacy Member
Personen die die dingen naar Kawashima riepen zouden zich moeten schamen. Alhoewel ik betwijfel dat iemand met dat IQ schaamte kent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan