Radbraker
Legacy Member
fraaanche zei:²
Nogal boertig om daar in korte broek te staan.
Nja, Club Brugge

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fraaanche zei:²
Nogal boertig om daar in korte broek te staan.

Cpt. Kablammo zei:Nee een korte broek is niet normaal op zoiets. Het is een formele gelegenheid, ge gaat ook niet trouwen in uw zwembroek he. Dat is ook een kwestie van respect, ge staat voor mensen die over uw fout gaan beslissen, zij doen dat op een objectieve, informele en offciële manier. Zij staan daar ook niet in hun short, alsof ze het niet serieus nemen. En zij verwachten dezelfde uistraling van u. Welke indruk geeft het als iemand daar binnen slentert alsof het hem geen reet kan schelen, hij is toch half op vakantie met het mooie weertje buiten enzovoort.
Als ge dat steekt op 'hautaine' gedrag, ga dan bij de rest van de marginalen zitten die dat afsteken op belachelijke redenen omdat ze zulke simpele dingen niet begrijpen. Ge gaat niet in uw bermudas en trainingsvestje naar een hoorzitting.
puni zei:Eens afzakken naar Den Dreef, de Kakkers gaan eraan.![]()

Dillyracer zei:Personen die die dingen naar Kawashima riepen zouden zich moeten schamen. Alhoewel ik betwijfel dat iemand met dat IQ schaamte kent.

Dillyracer zei:Personen die die dingen naar Kawashima riepen zouden zich moeten schamen. Alhoewel ik betwijfel dat iemand met dat IQ schaamte kent.


fraaanche zei:Lierse - Beerschot AC 1-1 - YouTube
Kan er iemand hier Japans, want ik denk niet dat daar vriendelijke woordjes staan
Voor mij zingt iedereen rond een voetbalveld wat men wil, voetbal dient ook om u een beetje uit te leven he. Als men spreekkoren begint te sanctioneren dan is het einde zoek: wat mag wel en wat mag niet?
fraaanche zei:Lierse - Beerschot AC 1-1 - YouTube
Kan er iemand hier Japans, want ik denk niet dat daar vriendelijke woordjes staan
Voor mij zingt iedereen rond een voetbalveld wat men wil, voetbal dient ook om u een beetje uit te leven he. Als men spreekkoren begint te sanctioneren dan is het einde zoek: wat mag wel en wat mag niet?
Ook voor kinderen van pakweg 14 jaar? Dat vind ik wel belachelijk dat die ook in lange broek moeten gaan.waffel zei:De mensen die hier het dragen van een korte broek verdedigen op zo'n plaatsen, zijn dezelfde mensen die op reis in een deftig hotel met een korte broek 's avonds op restaurant gaan. Ik vind dat echt belachelijk, en het hotel krijgt altijd meer punten van ik als ze de mensen daar op wijzen.
fraaanche zei:Voor mij zingt iedereen rond een voetbalveld wat men wil, voetbal dient ook om u een beetje uit te leven he. Als men spreekkoren begint te sanctioneren dan is het einde zoek: wat mag wel en wat mag niet?
Svartálfar zei:Een beetje gezond verstand doet al wonderen.
sharpshot zei:niet iedereen is even snel onder de indruk van iets hé, je hebt mensen die van het kleinste al gekwetst zijn. Hij maakt een goed punt met af te vragen waar je de lijn trekt.
Svartálfar zei:Ze zijn al gestraft geweest voor Kosovo te roepen naar een Serviër. "Ey laten we Fukushima roepen naar Kawashima want dat rijmt hurhur". Hoe stom kunt ge dan zijn. Dat is gewoon nog 10 keer erger.
Ligt de lijn niet bij het beledigen van de speler zelf? Hem zelf mag je pakken, maar zijn situatie, omgeving, afkomst, familie, etc... niet.sharpshot zei:niet iedereen is even snel onder de indruk van iets hé, je hebt mensen die van het kleinste al gekwetst zijn. Hij maakt een goed punt met af te vragen waar je de lijn trekt.
sharpshot zei:niet iedereen is even snel onder de indruk van iets hé, je hebt mensen die van het kleinste al gekwetst zijn. Hij maakt een goed punt met af te vragen waar je de lijn trekt.
Kan perfect, waarom? Omdat hij geen homo is en het puur een scheldwoord is.fraaanche zei:'Stijnen homo' heb ik gisteren 10x gehoord, mag dat dan? Homofiel zijn als scheldwoord gebruik is ook niet echt fatsoenlijk, toch? Dat kan ook kwestsend zijn voor mensen in het stadion, mag dat dan ook niet?
Time zei:Ligt de lijn niet bij het beledigen van de speler zelf? Hem zelf mag je pakken, maar zijn situatie, omgeving, afkomst, familie, etc... niet.
Tussen balzak en eikel ligt Deschacht mag wel, je pakt gewoon de speler met een woordspeling, maakt niet uit hoe grof.
Dikke Basseggio mag wel, is puur de speler zelf.
Degryse, uw moeder is een hoer mocht niet, je pakt zijn familie.
Racisme mag niet, je pakt hem op afkomst.
Sandy jeannet mag wel, puur de speler, hij ging nog klagen, ref lachte hem gewoon uit.
Etc... Ik vind de grens tbh redelijk duidelijk.