Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wireke zei:Spreekkoren ga ik ook niet akkoord mee, maar jij weet evengoed dat dit enkele individuen zijn die zoiets beginnen. Eruit pikken en nooit meer toelaten![]()
Cpt. Kablammo zei:Echt niemand gaat voor Stijnen als keeper van het jaar stemmen, tenzij ze de stemming via een forumpoll doen.
We zitten met nen sloeber!fraaanche zei:Ze moeten minder wenen over spreekkoren. Laat supporters toch roepen wat ze willen, altijd dat politiek correct gedoe :ironic:
Ik zat tussen niet tussen het Beerschotpubliek, maar heb precies gehoord dat onze spionkop Fukushima scandeerde naar Kawashima. Volgens mij had het daar ook mee te maken. Het kon echter ook een fantasieke zijn van mij![]()
Het is wel terecht dat ze de match stilleggen als men met dingen gooit. Voor mij part geen drank meer op die uittribune voor de Beerschotsupporters volgend jaar.


massief zei:the fuck, wat heb ik daar uitgestoken
aangepast

massief zei:nee man, totaal niet !![]()

Sterk bezig OHL!