Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Contract is contract, als ik Leekens was liet ik hun bloeien

't Zal voor Club idd hopen zijn op de goodwill van Georges. Verbaas er mij over dat Verhaegen dergelijk contract heeft onderhandeld, misschien toch een beetje te enthousiast geweest.

Weebl

Legacy Member
Alé soit, ik ben tevreden.
Brugge heeft België gered, en we hebben hem nog op tijd buitengegooid om kampioen te spelen.
Wat een heldenploeg toch dat Brugge :love:

pina

Legacy Member
dit heeft toch wel een heel andere connotatie nu :D

2cwopap.png

Fed

Legacy Member
Ik ben nooit fan van Brugge geweest, integendeel, maar sinds de komst van Verhaeghe en Mannaert heeft mijn afkeer tegenover Brugge echt een hoogtepunt bereikt.
Ik ben werkelijk gedegouteerd van de arrogantie waarmee zij de club leiden. Veel grote woorden, uit de hoogte doen en denken dat ze het efkes rap zullen regelen door er wat geld tegen te smijten. Voor mijn part kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.

Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt en volgens mij moeten er ondertussen toch ook al heel wat Brugge supporters zijn die er hun buik van vol hebben.

Verhaeghe en Mannaert zijn misschien groot in de zakenwereld en hebben daar misschien wel al hun strepen verdiend, maar de in het voetbal hebben ze nog alles te bewijzen en dat beseffen ze precies niet.

Dus JA ik ben tegen Club, maar niet voor Club zelf en zeker niet tegen de Clubfans. Ik hoop voor hen dat het huidige beleid en "geldsmijtweg" binnenkort kan ophouden en dat Club zich toch een beetje kan herstellen tot wat het vroeger was ... helaas ziet het er niet naar uit.

Edit: Grappig en pure waarheid

Booka Shade

Legacy Member
Fed zei:
Ik ben nooit fan van Brugge geweest, integendeel, maar sinds de komst van Verhaeghe en Mannaert heeft mijn afkeer tegenover Brugge echt een hoogtepunt bereikt.
Ik ben werkelijk gedegouteerd van de arrogantie waarmee zij de club leiden. Veel grote woorden, uit de hoogte doen en denken dat ze het efkes rap zullen regelen door er wat geld tegen te smijten. Voor mijn part kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.

Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt en volgens mij moeten er ondertussen toch ook al heel wat Brugge supporters zijn die er hun buik van vol hebben.

Verhaeghe en Mannaert zijn misschien groot in de zakenwereld en hebben daar misschien wel al hun strepen verdiend, maar de in het voetbal hebben ze nog alles te bewijzen en dat beseffen ze precies niet.

Dus JA ik ben tegen Club, maar niet voor Club zelf en zeker niet tegen de Clubfans. Ik hoop voor hen dat het huidige beleid en "geldsmijtweg" binnenkort kan ophouden en dat Club zich toch een beetje kan herstellen tot wat het vroeger was ... helaas ziet het er niet naar uit.

Dat is eigenlijk perfect verwoord hoe ik het ook zie.
Veel blablabla met het "nieuwe Club Brugge", "dit project is ongezien",...

Ik moet er spontaan bij lachen als ze weer eens afkomen dat ze echt iets "unieks" aan't doen zijn met Club Brugge. Het moet gezegd zijn, wat er zich nu allemaal afspeelt bij Club is zeker uniek te noemen.

Cerv.Be

Legacy Member
Gohja, ze willen ook veel te snel gaan.. Ze denken op 1 seizoen een serieuze ommezwaai te kunnen doen, wat imo onmogelijk is.

sharpshot

Legacy Member
Vergeleken met wat Standard heeft ben ik toch ferm blij ze Booka.

pina

Legacy Member
Mannaert zegt net dat ze gewoon de ontslagpremie gaan uitbetalen zoals wettelijk gezien. Dus een kwakkel dat ze niet wilden betalen (persconferentie via sporza).

spinx

Legacy Member
Wat een geldverspilling daar... Maar wat het Brugge vooral ontbreekt is een serieus gebrek aan talent in hun jeugd... of ze stromen gewoon helemaal niet door... Het kampioenjaar van zowel Genk en Standard zijn voor een groot stuk te wijten aan de speelkansen voor hun jeugd...

Die hebben namelijk geen vedette alures en zijn nog niet bezig met hun volgende transfer...

Cerv.Be

Legacy Member
Respect voor de Phille, fkes de match tegen Newcastle & RSCA voor zijn rekening nemen.

Marginale

Legacy Member
Fed zei:
Ik ben nooit fan van Brugge geweest, integendeel, maar sinds de komst van Verhaeghe en Mannaert heeft mijn afkeer tegenover Brugge echt een hoogtepunt bereikt.
Ik ben werkelijk gedegouteerd van de arrogantie waarmee zij de club leiden. Veel grote woorden, uit de hoogte doen en denken dat ze het efkes rap zullen regelen door er wat geld tegen te smijten. Voor mijn part kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.

Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt en volgens mij moeten er ondertussen toch ook al heel wat Brugge supporters zijn die er hun buik van vol hebben.

Verhaeghe en Mannaert zijn misschien groot in de zakenwereld en hebben daar misschien wel al hun strepen verdiend, maar de in het voetbal hebben ze nog alles te bewijzen en dat beseffen ze precies niet.

Dus JA ik ben tegen Club, maar niet voor Club zelf en zeker niet tegen de Clubfans. Ik hoop voor hen dat het huidige beleid en "geldsmijtweg" binnenkort kan ophouden en dat Club zich toch een beetje kan herstellen tot wat het vroeger was ... helaas ziet het er niet naar uit.

Edit: Grappig en pure waarheid

Een Anderlecht fan dat gedegouteerd is omdat een andere ploeg nu doet wat zij al jaren doen. Arrogant en uit de hoogte...

2 maten, 2 gewichten zeker

PS: heb je een gelijklopende grafiekje met de Europese ambities (grootspraak) van Anderlecht? (!!!!!we kunnen UEFA cup winnen!!!!!!)

PPS: geen FCB supporter hier. K13 for the win :)

sneeuwzwart

Legacy Member
Fed zei:
Ik ben nooit fan van Brugge geweest, integendeel, maar sinds de komst van Verhaeghe en Mannaert heeft mijn afkeer tegenover Brugge echt een hoogtepunt bereikt.
Ik ben werkelijk gedegouteerd van de arrogantie waarmee zij de club leiden. Veel grote woorden, uit de hoogte doen en denken dat ze het efkes rap zullen regelen door er wat geld tegen te smijten. Voor mijn part kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.

Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt en volgens mij moeten er ondertussen toch ook al heel wat Brugge supporters zijn die er hun buik van vol hebben.

Verhaeghe en Mannaert zijn misschien groot in de zakenwereld en hebben daar misschien wel al hun strepen verdiend, maar de in het voetbal hebben ze nog alles te bewijzen en dat beseffen ze precies niet.

Dus JA ik ben tegen Club, maar niet voor Club zelf en zeker niet tegen de Clubfans. Ik hoop voor hen dat het huidige beleid en "geldsmijtweg" binnenkort kan ophouden en dat Club zich toch een beetje kan herstellen tot wat het vroeger was ... helaas ziet het er niet naar uit.

Edit: Grappig en pure waarheid

Mijn gedacht is exact hetzelfde. Ben in de Belgische competitie ook altijd fan van Brugge geweest, maar sinds een paar jaar en zeker nadat ze met Leekens afkwamen is dit volledig gedraaid in anti-Brugge fan. Mijn hoop is dan ook dat ze dit en de volgende jaren zwaar blijven onderpresteren.
En wordt het niet tijd dat Brugge wordt geklassificeerd als subtopper, aangezien ze al 7 jaar geen kampioen zijn geworden en dit jaar ook niet veel goeds voorspeld?

ChasingRabbits

Legacy Member
Marginale zei:
Een Anderlecht fan dat gedegouteerd is omdat een andere ploeg nu doet wat zij al jaren doen. Arrogant en uit de hoogte...

2 maten, 2 gewichten zeker

PS: heb je een gelijklopende grafiekje met de Europese ambities van Anderlecht? (!!!!!we kunnen UEFA cup winnen!!!!!!)

PPS: geen FCB supporter hier. K13 for the win :)

Ik zie nog altijd 80% boecht op het veld staan bij anderlecht. Ik schat brugge hun team veel hoger in als dat van anderlecht als ze beide in top vorm zijn. Verschil is dat anderlecht ook super slecht is, maar het tenminste nog kan redden in de belgische flut competitie tegen brol ploegen terwijl brugge het na miljoenen uit te geven het daar zelfs nog moeilijk heeft. Dat het anderlecht bestuur debiele ambities heeft , heeft er niets mee te maken.

Anderlecht hun uit de hoogte doen is irritant maar brugge heeft zelfs niets om uit de hoogte over te doen. Hun team sucked op het moment, hun coach was een dikke (financiele) afgang, hun transfers zijn flaters op het moment, en ze verliezen tegen jan en alleman, 7 jaar geleden dat ze nog een titel hebben gehad, ...

Cerv.Be

Legacy Member
sneeuwzwart zei:
Mijn gedacht is exact hetzelfde. Ben in de Belgische competitie ook altijd fan van Brugge geweest, maar sinds een paar jaar en zeker nadat ze met Leekens afkwamen is dit volledig gedraaid in anti-Brugge fan. Mijn hoop is dan ook dat ze dit en de volgende jaren zwaar blijven onderpresteren.
Serieus? "FAN"?
My ass. Ge zijt nooit een fan geweest.

Fed

Legacy Member
Marginale zei:
Een Anderlecht fan dat gedegouteerd is omdat een andere ploeg nu doet wat zij al jaren doen. Arrogant en uit de hoogte...

2 maten, 2 gewichten zeker

PS: heb je een gelijklopende grafiekje met de Europese ambities van Anderlecht? (!!!!!we kunnen UEFA cup winnen!!!!!!)

PPS: geen FCB supporter hier. K13 for the win :)

Akkoord wat betreft RSCA en Europa.

Ze doen ook vaak domme uitspraken, maar ze komen wat mij betreft nooit in de buurt van de arrogantie van Mannaert en Verhaeghe.

Daarnaast hebben zij allen WEL iets bewezen en WEL een palmares, dus ik denk dat zij toch iets meer recht van spreken hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan