Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuZz.LiGhTYeAr zei:Contract is contract, als ik Leekens was liet ik hun bloeien
Fed zei:Ik ben nooit fan van Brugge geweest, integendeel, maar sinds de komst van Verhaeghe en Mannaert heeft mijn afkeer tegenover Brugge echt een hoogtepunt bereikt.
Ik ben werkelijk gedegouteerd van de arrogantie waarmee zij de club leiden. Veel grote woorden, uit de hoogte doen en denken dat ze het efkes rap zullen regelen door er wat geld tegen te smijten. Voor mijn part kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.
Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt en volgens mij moeten er ondertussen toch ook al heel wat Brugge supporters zijn die er hun buik van vol hebben.
Verhaeghe en Mannaert zijn misschien groot in de zakenwereld en hebben daar misschien wel al hun strepen verdiend, maar de in het voetbal hebben ze nog alles te bewijzen en dat beseffen ze precies niet.
Dus JA ik ben tegen Club, maar niet voor Club zelf en zeker niet tegen de Clubfans. Ik hoop voor hen dat het huidige beleid en "geldsmijtweg" binnenkort kan ophouden en dat Club zich toch een beetje kan herstellen tot wat het vroeger was ... helaas ziet het er niet naar uit.
Fed zei:Ik ben nooit fan van Brugge geweest, integendeel, maar sinds de komst van Verhaeghe en Mannaert heeft mijn afkeer tegenover Brugge echt een hoogtepunt bereikt.
Ik ben werkelijk gedegouteerd van de arrogantie waarmee zij de club leiden. Veel grote woorden, uit de hoogte doen en denken dat ze het efkes rap zullen regelen door er wat geld tegen te smijten. Voor mijn part kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.
Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt en volgens mij moeten er ondertussen toch ook al heel wat Brugge supporters zijn die er hun buik van vol hebben.
Verhaeghe en Mannaert zijn misschien groot in de zakenwereld en hebben daar misschien wel al hun strepen verdiend, maar de in het voetbal hebben ze nog alles te bewijzen en dat beseffen ze precies niet.
Dus JA ik ben tegen Club, maar niet voor Club zelf en zeker niet tegen de Clubfans. Ik hoop voor hen dat het huidige beleid en "geldsmijtweg" binnenkort kan ophouden en dat Club zich toch een beetje kan herstellen tot wat het vroeger was ... helaas ziet het er niet naar uit.
Edit: Grappig en pure waarheid

Fed zei:Ik ben nooit fan van Brugge geweest, integendeel, maar sinds de komst van Verhaeghe en Mannaert heeft mijn afkeer tegenover Brugge echt een hoogtepunt bereikt.
Ik ben werkelijk gedegouteerd van de arrogantie waarmee zij de club leiden. Veel grote woorden, uit de hoogte doen en denken dat ze het efkes rap zullen regelen door er wat geld tegen te smijten. Voor mijn part kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.
Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt en volgens mij moeten er ondertussen toch ook al heel wat Brugge supporters zijn die er hun buik van vol hebben.
Verhaeghe en Mannaert zijn misschien groot in de zakenwereld en hebben daar misschien wel al hun strepen verdiend, maar de in het voetbal hebben ze nog alles te bewijzen en dat beseffen ze precies niet.
Dus JA ik ben tegen Club, maar niet voor Club zelf en zeker niet tegen de Clubfans. Ik hoop voor hen dat het huidige beleid en "geldsmijtweg" binnenkort kan ophouden en dat Club zich toch een beetje kan herstellen tot wat het vroeger was ... helaas ziet het er niet naar uit.
Edit: Grappig en pure waarheid
Marginale zei:Een Anderlecht fan dat gedegouteerd is omdat een andere ploeg nu doet wat zij al jaren doen. Arrogant en uit de hoogte...
2 maten, 2 gewichten zeker
PS: heb je een gelijklopende grafiekje met de Europese ambities van Anderlecht? (!!!!!we kunnen UEFA cup winnen!!!!!!)
PPS: geen FCB supporter hier. K13 for the win![]()
Serieus? "FAN"?sneeuwzwart zei:Mijn gedacht is exact hetzelfde. Ben in de Belgische competitie ook altijd fan van Brugge geweest, maar sinds een paar jaar en zeker nadat ze met Leekens afkwamen is dit volledig gedraaid in anti-Brugge fan. Mijn hoop is dan ook dat ze dit en de volgende jaren zwaar blijven onderpresteren.
Marginale zei:Een Anderlecht fan dat gedegouteerd is omdat een andere ploeg nu doet wat zij al jaren doen. Arrogant en uit de hoogte...
2 maten, 2 gewichten zeker
PS: heb je een gelijklopende grafiekje met de Europese ambities van Anderlecht? (!!!!!we kunnen UEFA cup winnen!!!!!!)
PPS: geen FCB supporter hier. K13 for the win![]()