Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:Vergeleken met wat Standard heeft ben ik toch ferm blij ze Booka.

Speler van FCB (jeugd) is in elkaar geslagen op school. Mede ploegmaten van hem waren betrokken.sharpshot zei:Amai bestuur van Rsca die qua arrogantie niet in de buurt komt, dan moet het al heel erg zijn. Of opgeblazen natuurlijk.
Edit: waarover waren ze op het laatste bezig? Ergens incident met Club speler(tjes)? Werd juist gebeld.
sneeuwzwart zei:En wordt het niet tijd dat Brugge wordt geklassificeerd als subtopper, aangezien ze al 7 jaar geen kampioen zijn geworden en dit jaar ook niet veel goeds voorspeld?
IceMaN.* zei:Speler van FCB (jeugd) is in elkaar geslagen op school. Mede ploegmaten van hem waren betrokken.
Akkoord, Club afschilderen is nogal gemakkelijk. Terwijl er met af en toe een uitschieter van Standard & Genk niemand in de buurt komt van de titel.Marginale zei:met die gedachtegang heb je maar 1 ploeg die als topper in België beschouwd kan worden.
We hebben dus vanaf nu de G1, de M3 en de rest in jou optiek.
G1 = Anderlecht, enige ploeg die het dan op basis van jaar na jaar die titel verdient. (5 titels laatste 10 jaar)
M3 = Middelmatige 3 (Genk, Standard en Brugge). (Genk 1, Brugge & Standard elk 2 titels in de laatste 10 jaar)
K14 = De rest heeft in de laatste 20 jaar nooit een titel gepakt (met uitzondering van Lierse) dus zijn het vermelden niet waardig.
IceMaN.* zei:Het is nu niet dat we de laatste 7 jaar in de rechterhelft van de tabel zijn geëindigd. En daarbij, ik heb het al genoeg gezegd, er is inderdaad maar 1 ploeg in België die zichzelf topploeg mag noemen.
IceMaN.* zei:Speler van FCB (jeugd) is in elkaar geslagen op school. Mede ploegmaten van hem waren betrokken.
ChasingRabbits zei:Anderlecht hun uit de hoogte doen is irritant maar brugge heeft zelfs niets om uit de hoogte over te doen. Hun team sucked op het moment, hun coach was een dikke (financiele) afgang, hun transfers zijn flaters op het moment, en ze verliezen tegen jan en alleman, 7 jaar geleden dat ze nog een titel hebben gehad, ...
Klopgeest zei:Mooi dat je Gent gewoon uit de G5 laat, waar ze ook helemaal niets te zoeken hebben. Ik vraag me echt af hoe die zich daarin hebben kunnen praten?
Booka Shade zei:Dat is eigenlijk perfect verwoord hoe ik het ook zie.
Veel blablabla met het "nieuwe Club Brugge", "dit project is ongezien",...
Ik moet er spontaan bij lachen als ze weer eens afkomen dat ze echt iets "unieks" aan't doen zijn met Club Brugge. Het moet gezegd zijn, wat er zich nu allemaal afspeelt bij Club is zeker uniek te noemen.
sharpshot zei:Rare vraag om aan Mannaert te stellen dan.
pepepepe zei:" Het zal puzzelen worden voor de komende 2 wedstrijden, maar een voordeel is dat ik dat graag deed toen ik klein was.." DIXIT clement.
Instant held.

Marginale zei:met die gedachtegang heb je maar 1 ploeg die als topper in België beschouwd kan worden
theelement zei:Vond ook wel goed gisteren bij keeperstrainer
"Hoe was het in de kleedkamer?"
"toch een 25graden"
![]()
Gunther D. zei:Vond ik eerder een debiel antwoord, zeg dan gewoon niks.
Klopgeest zei:Die persverantwoordelijke van Club is toch ook een lachertje![]()
spinx zei:Wat een geldverspilling daar... Maar wat het Brugge vooral ontbreekt is een serieus gebrek aan talent in hun jeugd... of ze stromen gewoon helemaal niet door... Het kampioenjaar van zowel Genk en Standard zijn voor een groot stuk te wijten aan de speelkansen voor hun jeugd...
Die hebben namelijk geen vedette alures en zijn nog niet bezig met hun volgende transfer...
TazzDeMazz zei:Damn, wat dat je weer leest van anti en zelfs haat posts tegenover brugge hier. Allemaal vna mensen dat je hier nooit hoort en nu eneens hun gal moeten spugen en dan nog voor te kort door de bocht gaan, veralgemenen en niet nuanceren. Afgezien van leekens heb ik het bestuur van brugge nog geen echt grote fout zien begaan. En ambitie wordt al vaak met arrogantie verwisseld...