Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaBuenaVida

Legacy Member
Er worden precies veel namen genoemd.

Van Marwijk
Verbeeck
Juan Carlos Garrido
Hein, Sollied en Maes zo goed als niet

Kenneke10

Legacy Member
Bij Club bij het ontslaan van hun T1 zie ik wel een rare gang van zaken bij het ontslaan van hun T2

Ceulemans ontslagen , samen met rene verheyen T3
T2 Franky Vde mocht blijven.

Ferrera komt vde blijft als t2

ferrera word ontslagen F vde mag ook opstappen.

Janevski komt hier ben ik niet zeker van maar dacht dat dany verlinden even T2

seizoen erop volgend komen Jacky M, en peter balette.
Jacky blijft 2 jaar maar gaan uit elkaar peter balette gaat ook weg.

dan komt koster, met verkempinck word koster ontslagen, verkempinck blijft.
als T2 werken onder Daum.

Nu leekens word ontslagen verkempinck mag ook zen koffers pakken.

TazzDeMazz

Legacy Member
Ken ik niet echt. Is een onbekende garnaal voor mij afgezien van zijn ^passage bij villareal maar kloop niet meteen warm voor garrido. Het is wel natuurlijk nog altijd gerucht.

LaBuenaVida

Legacy Member
Garrido heeft blijkbaar wel teen en tander bewezen bij Villareal

Vedeco

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Garrido heeft blijkbaar wel teen en tander bewezen bij Villareal

Mja, als er gegoocheld wordt met namen als Van Marwijk, Preud'homme en het betere Belgische werk, dan is zo'n man toch een verrassing. Ik heb geen idee wat hij reeds bewezen heeft. is dat de trainer die degradeerde met Villareal?

Racing_Genk

Legacy Member
Check zn wikipedia, heeft nog helemaal niets bewezen. Enkel bij de B ploeg vna Villareal getraind en dan ff de a ploeg waar hij er niks van bakte

LaBuenaVida

Legacy Member
Vedeco zei:
Mja, als er gegoocheld wordt met namen als Van Marwijk, Preud'homme en het betere Belgische werk, dan is zo'n man toch een verrassing. Ik heb geen idee wat hij reeds bewezen heeft. is dat de trainer die degradeerde met Villareal?

Nja, maar ik denk ook dat we realistisch moeten zijn, daarmee bedoelk dat Van Marwijk/Preutje echt niet gaan komen.

AL ZOU DAT GVD FANTASCHTISCH ZIJN :applause: (ale, over Preud'homme e :unsure:)

John1307

Legacy Member
Bart Religion zei:
Leekens was een vergissing. Daum daarentegen...

Ik kan niet direct een trainer met hogere status bedenken die een Belgische ploeg naar België heeft gebracht pakweg de laatste tien jaar.

En het is onvoorziene en brute pech dat die weg is.

Zijn we niet een beetje aan het overdrijven? Daum heeft vijf titels en twee bekers gewonnen op vijfentwintig jaar tijd. En daarnaast nog een aantal ereplaatsen gehaald met Leverkussen. Maar een echte topclub heeft die ook nooit getraind (buiten Fehnerbace dan). Zijn laatst echt grote succes in een topcompetitie dateert ook al van twintig jaar geleden (titel met Stuttgart). Zeker een mooi palmares, maar nu ook niet van wauw das internationale klasse. Allez ik wil niet trollen, maar zijn we nie een beetje aan het overdrijven gewoon omdat die een buitenlander is?

BleKKie

Legacy Member
Laat ons zeggen dat hij voor een Belgische ploeg wel een topper/hoogst haalbare is.

Rubmifer

Legacy Member
Ik steek een nederlaag nu al op het feit dat jullie 2 dagen extra rust hebben. :unsure:

sharpshot

Legacy Member
86b63a50-275f-11e2-8c61-1b21aec6b4e3_original.jpg.h380.jpg


Phille is not impressed

kingjulie

Legacy Member
Als je ziet dat Dury bij ZW al jaren goeie resultaten haalt en ook bij Gent niet slecht bezig was is dat toch de ideale kandidaat. Dude is prolly nog goedkoop ook!

TazzDeMazz

Legacy Member
Als brugge wint dan is clement instant legende. Kunnen eigenlijk alleen maar winnen en kunnen dus zonder complexen spelen. Anderlecht in bloedvorm en brugge in crisis en iedereen verwacht dat anderlecht wint.

Rikie

Legacy Member
kingjulie zei:
Als je ziet dat Dury bij ZW al jaren goeie resultaten haalt en ook bij Gent niet slecht bezig was is dat toch de ideale kandidaat. Dude is prolly nog goedkoop ook!

Omdat Dury niet mag van ik! En zou Dury uberhaupt nog willen gaan naar Brugge nadat ze hem afwezen?

twoen

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Als brugge wint dan is clement instant legende. Kunnen eigenlijk alleen maar winnen en kunnen dus zonder complexen spelen. Anderlecht in bloedvorm en brugge in crisis en iedereen verwacht dat anderlecht wint.

je redenering werkt enkel omgekeerd

TrickY.

Legacy Member
kingjulie zei:
Als je ziet dat Dury bij ZW al jaren goeie resultaten haalt en ook bij Gent niet slecht bezig was is dat toch de ideale kandidaat. Dude is prolly nog goedkoop ook!

Blijf van Dury :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan