Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Dury is slim genoeg om niet naar Brugge te gaan op dit moment.

Jepjep

Legacy Member
Die denkt dat em nog bij ohl zit zeker, hij mag al blij zijn dat hij af en toe mag meedoen met gent.

Jack Wilshere

Legacy Member
Sowieso Bolöni nemen indien die opportuniteit zich voor doet.

sharpshot

Legacy Member
Boloni zal ze idd in het gareel houden maar ik twijfel toch over zijn tactische kwaliteiten, ik kan verkeerd zijn natuurlijk want ik kan hem niet echt inschatten op dat vlak.

J.Brown

Legacy Member
Idd je bent verkeerd. Tactisch is hij ook sterk. Enkel goeie ervaringen mee op Standard. Tenminste een trainer met ballen. Geen ******* zoals Leekens.

Standard is wel Brugge niet, en omgekeerd.

Jepjep

Legacy Member
Europees met standard heeft Boloni bewezen dat hij er iets van kan, met als hoogtepunt de bijna-kwalificatie tegen liverpool en de kwalificatie tegen everton.

Jack Wilshere

Legacy Member
Tevens ook de man die Cristiano Ronaldo voor het eerst in de ploeg dropte bij Sporting zeker?

TazzDeMazz

Legacy Member
Die Garrido zou tamelijk concreet aan het worden zijn blijkbaar. Ik weet het zo net nog niet hoor. Gaat die taalbarriere niet enorm hinderlijk zijn? Kan clement wel een woord spaans? En die kerel heeft ook nog niet teveel bewezen.
Hopelijk is het net als bij daum toen het leek dat het mclaren ging worden en ze uiteindelijk afkwamen met daum.

sharpshot

Legacy Member
J.Brown zei:
Idd je bent verkeerd. Tactisch is hij ook sterk. Enkel goeie ervaringen mee op Standard. Tenminste een trainer met ballen. Geen ******* zoals Leekens.

Standard is wel Brugge niet, en omgekeerd.

Waarom was hij weer ontslaan? Of zelf opgestapt?

te lui om te googlen

Cpt. Kablammo

Legacy Member
sharpshot zei:
Boloni zal ze idd in het gareel houden maar ik twijfel toch over zijn tactische kwaliteiten, ik kan verkeerd zijn natuurlijk want ik kan hem niet echt inschatten op dat vlak.

Bwa, die heeft die ploeg echt wel heel lekker doen spelen. Zijn plannetjes tegen veel sterkere ploegen in Europa klopten vaak gewoon. De spelers werden naar hun kwaliteiten benut en vooral: ze wisten wat ze moesten doen. Pas naar het einde toe, wanneer iedereen zijn transfer wou afdwingen en de coach de teugels begon te verliezen liep het spaak.

Tussen de trainers die vrij en mogelijk zijn, is Bölöni één van de betere keuzes.

Rubmifer

Legacy Member
Hmm, weet het toch niet hoor met die Garrido. Lang b-ploeg van villarreal getraind, heel goed seizoen bij de a-ploeg, maar daarna vrij vlug ontslagen. Weet het toch niet zo goed.

TazzDeMazz

Legacy Member
Hmmm, Van marwijk blijkbaar gepolst naar interesse van brugge in een nederlands programma. Bleef op de vlakte weliswaar maar zei geen nee. Zou nogal een naam zijn voor de JPL. Al die huidige nederlandse coaches in de JPL jizzen in hun broek van opwinding als van marwijk komt. Toch zou ik niet onverdeeld tevreden zijn als die komt.
Als ik de vrije keuze had dan zou daum het altijd halen voor mij.

samn

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Hmmm, Van marwijk blijkbaar gepolst naar interesse van brugge in een nederlands programma. Bleef op de vlakte weliswaar maar zei geen nee.

Heb ik gezien. Ik vond Van Marwijk wel niet echt sympathiek overkomen. Het leek soms alsof het hem allemaal niet meer echt kan schelen. Hij werd ook maar gepolst in dat programma omdat het in de Belgische kranten staat.

De nieuwe coach moet ook wel echt trots zijn om een club als Club Brugge te trainen en ik betwijfel of Van Marwijk dit zou zijn.

Ik zou wel liever Luis Enrique zien komen dan Garrido, maar ik betwijfel of die haalbaar is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan