Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
samn zei:
De nieuwe coach moet ook wel echt trots zijn om een club als Club Brugge te trainen en ik betwijfel of Van Marwijk dit zou zijn.

dan ga je nog lang mogen zoeken :evil:

(sorry, binnenkoppertje)

Bart Religion

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Check zn wikipedia, heeft nog helemaal niets bewezen. Enkel bij de B ploeg vna Villareal getraind en dan ff de a ploeg waar hij er niks van bakte
Garrido's prestaties gingen niet onopgemerkt voorbij. In februari 2010 werd hij door het bestuur van de club aangesteld als opvolger van hoofdcoach Ernesto Valverde. Enkele maanden later werd Garrido's contract met een jaar verlengd. Villarreal sloot het seizoen 2009/10 af als 7e en plaatste zich, mede door het afhaken van RCD Mallorca, voor de UEFA Europa League.

In de Europa League overleefde Villarreal zonder moeite de laatste voorronde. In de groepsfase kwamen Spanjaarden terecht in de groep van Club Brugge, PAOK en Dinamo Zagreb. Villarreal sloot de ronde af als groepswinnaar en schakelde vervolgens Napoli en Bayer Leverkusen uit. In de kwartfinale ging FC Twente voor de bijl. In de halve verloor Garrido's team van latere winnaar FC Porto.

Ook in eigen land deed Villarreal het uitstekend. Garrido zag hoe zijn team vierde werd na FC Barcelona, Real Madrid en Valencia. Villarreal plaatste zich via de voorrondes voor de UEFA Champions League

TazzDeMazz

Legacy Member
Garrido zou niet de eerste keus zijn van club. Er wordt melding gemaakt van olsen. Frank en boloni zouden zich kandidaat gesteld hebben maar frank zou zo goed als geweigerd zijn.

LDH:

Gisteren leek de Spanjaard Juan Carlos Garrido in pole positie te liggen om Georges Leekens op te volgen bij Club Brugge. Vandaag is dat plots een stuk twijfelachtiger.

Houdt Deense bondscoach Garrido uit Jan Breydelstadion?

Volgens La Dernière Heure gaf Garrido’s manager aan dat de Spanjaard niet de eerste keuze is van Club Brugge.

Nog volgens de Waalse krant bood gewezen Eupentrainer Wolfgang Frank gisteren zijn diensten aan in het Jan Breydelstadion. Eerder werd hij ook voorgesteld bij Standard. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat Club met de Duitser in zee zal gaan. Ook Laszlo Bölöni heeft zich officieel kandidaat gesteld bij manager Vincent Mannaert. De gewezen trainer van Standard is momenteel actief in Qatar, maar zou daar via een clausule in zijn contract gratis wegkunnen.

Verder valt ook de naam van Morten Olsen, die naar verluidt al lang naar waarde wordt geschat door het bestuur van Brugge. De bondscoach van Denemarken beleeft een moeilijke kwalificatiecampagne voor het WK in Brazilië Mogelijk staat de Deense bond daardoor niet weigerachtig tegenover een vroegtijdig vertrek van zijn oefenmeester.

theelement

Legacy Member
Ja wadde Olson, die schat ik wel echt hoog in, als ze die kunnen halen chapeau

LaBuenaVida

Legacy Member
Club - villareal

Was dat niet die wedstrijd waar Vargas rood kreeg, omdat ie een elleboogstoot gaf en dat die villareal speler hem na trapte/kopte? niet?
En dat Blondel die villarealspeler keiherd tacklde en aan de kant moest?

EDIT:
Jap dat was die wedstrijd :D
http://www.youtube.com/watch?v=z1TXxCH7TS0

En wie zien Garrido ook efkes ^^

Maxwell

Legacy Member
Racing_Genk zei:

"Sinds mijn vertrek uit België begin augustus heb ik geen contact meer gehad met de directie van Anderlecht. Anderlecht heeft mij nooit het gevoel gegeven dat ik een meerwaarde voor de ploeg kon vormen. Ze benaderden mij als speler eerder zakelijk, dan dat ik het gevoel kreeg dat ze met mij begaan waren. Anderlecht zal altijd mijn club blijven, maar de directie van de club is op menselijk vlak tekortgeschoten.

Triest, als dit effectief waar is. Jammer dat Suarez langs een achterpoortje zal vertrekken terwijl hij zo veel meer verdiend.

Fed

Legacy Member
Inderdaad spijtig dat het zo moet lopen. Dat hij sowieso wou vertrekken was zeker. Jammer voor Anderlecht dat ze zo een van hun smaakmakers moeten laten gaan.

spinx

Legacy Member
Fed zei:
Inderdaad spijtig dat het zo moet lopen. Dat hij sowieso wou vertrekken was zeker. Jammer voor Anderlecht dat ze zo een van hun smaakmakers moeten laten gaan.

ik begrijp dat wel, Anderlecht verliest een pak geld van de transfersom, betalen medische kosten, een half jaarloon (wellicht half millioen) en ze hebben er niks maar ook niks aan gehad het laatste half jaar...

En dan iedere dag moeten bellen? Hoe is het ocharme? Die is al heel zijn periode bij Anderlecht teveel verpamperd geweest door het bestuur... En dat hij zo nodig weer in Argentinie moest gaan revalideren... urgh...

Proim

Legacy Member
spinx zei:
ik begrijp dat wel, Anderlecht verliest een pak geld van de transfersom, betalen medische kosten, een half jaarloon (wellicht half millioen) en ze hebben er niks maar ook niks aan gehad het laatste half jaar...

En dan iedere dag moeten bellen? Hoe is het ocharme? Die is al heel zijn periode bij Anderlecht teveel verpamperd geweest door het bestuur... En dat hij zo nodig weer in Argentinie moest gaan revalideren... urgh...
Er is wel een verschil tussen elke dag bellen en af en toe eens vragen hoe het zit met de revalidatie, als die op niets trekt hebben ze er ook niets aan.

Lospeed

Legacy Member
Proim zei:
Er is wel een verschil tussen elke dag bellen en af en toe eens vragen hoe het zit met de revalidatie, als die op niets trekt hebben ze er ook niets aan.

Geen contact met de directie wil niet zeggen dat er geen clubdokter ofzo de revalidatie opvolgt he, en moeten die ook altijd gaan revalideren aan de andere kant van de wereld...

Archaos

Legacy Member
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze een speler gewoon in een ver land laten revalideren.

Uitstekende specialisten genoeg in België, denk ik zo. Zo iemand moet gewoon hier blijven, zodat je die speler als club constant kan opvolgen.

Niet moeilijk dat het contact bemoeilijkt wordt, als je hier duizenden kilometers vandaan zit.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Altijd maar één kant van het verhaal, niet dat ik het Anderlecht bestuur de hand boven het hoofd wil houden. Maar je kan je wel indenken wat ze dachten toen hij zei ja ik ga naar Argentinië. Als werkgever denk ik dan ook, trekt uwe plan he

J.Brown

Legacy Member
Straks naar Lokeren - Standard gaan kijken. Lokeren ligt ons niet goed + ze zitten in de flow. Dus ben benieuwd naar wat het nieuwe Standard gaat brengen.

Er is een spits bijgekomen vanuit de beloften, Luiz Phelyppe die nu volwaardige A kern speler is. Hij is 18 jaar en 1m85 groot... Scoorde er vorig weekend nog 3 tegen de beloften van Lokeren. Lijkt veel belovend. Hopelijk krijgt hij een kans aangezien Ezekiel er wat door zit door de aaneenschakeling van matchen.

Bulot zal niet starten, aangezien hij last heeft van zijn knie. Seijas op rechts dus.

Allez Standard!

LaBuenaVida

Legacy Member
Kzal mee duimen voor je J.Brown, hopen dat Standard de 3 punten pakt ;)

En Club kan dit weekend 9e staan :/
Ongelooflijk!

BleKKie

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Altijd maar één kant van het verhaal, niet dat ik het Anderlecht bestuur de hand boven het hoofd wil houden. Maar je kan je wel indenken wat ze dachten toen hij zei ja ik ga naar Argentinië. Als werkgever denk ik dan ook, trekt uwe plan he

Als werkgever lijkt het me eerder logisch van te zeggen, neen manneke, gij blijft schoon hier revalideren zodat ge bij de groep blijft en we je revalidatie kunnen blijven opvolgen.
Oké, hij gaat nu wel weg in januari dus maakt het niet veel uit, maar als ie na x-aantal maanden weer terug bij de groep komt aansluiten is het x-aantal maanden geleden dat ze hem zelfs nog maar gezien hebben, voetbal in een nog altijd een ploegsport hé, ook al ben je geblesseerd dan kom je imo regelmatig nog eens bij de groep, al is het maar om mee te doen aan een (niet sportieve) activiteit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan