pina
Legacy Member
samn zei:De nieuwe coach moet ook wel echt trots zijn om een club als Club Brugge te trainen en ik betwijfel of Van Marwijk dit zou zijn.
dan ga je nog lang mogen zoeken
(sorry, binnenkoppertje)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
samn zei:De nieuwe coach moet ook wel echt trots zijn om een club als Club Brugge te trainen en ik betwijfel of Van Marwijk dit zou zijn.
Racing_Genk zei:Check zn wikipedia, heeft nog helemaal niets bewezen. Enkel bij de B ploeg vna Villareal getraind en dan ff de a ploeg waar hij er niks van bakte
Garrido's prestaties gingen niet onopgemerkt voorbij. In februari 2010 werd hij door het bestuur van de club aangesteld als opvolger van hoofdcoach Ernesto Valverde. Enkele maanden later werd Garrido's contract met een jaar verlengd. Villarreal sloot het seizoen 2009/10 af als 7e en plaatste zich, mede door het afhaken van RCD Mallorca, voor de UEFA Europa League.
In de Europa League overleefde Villarreal zonder moeite de laatste voorronde. In de groepsfase kwamen Spanjaarden terecht in de groep van Club Brugge, PAOK en Dinamo Zagreb. Villarreal sloot de ronde af als groepswinnaar en schakelde vervolgens Napoli en Bayer Leverkusen uit. In de kwartfinale ging FC Twente voor de bijl. In de halve verloor Garrido's team van latere winnaar FC Porto.
Ook in eigen land deed Villarreal het uitstekend. Garrido zag hoe zijn team vierde werd na FC Barcelona, Real Madrid en Valencia. Villarreal plaatste zich via de voorrondes voor de UEFA Champions League
Gisteren leek de Spanjaard Juan Carlos Garrido in pole positie te liggen om Georges Leekens op te volgen bij Club Brugge. Vandaag is dat plots een stuk twijfelachtiger.
Houdt Deense bondscoach Garrido uit Jan Breydelstadion?
Volgens La Dernière Heure gaf Garrido’s manager aan dat de Spanjaard niet de eerste keuze is van Club Brugge.
Nog volgens de Waalse krant bood gewezen Eupentrainer Wolfgang Frank gisteren zijn diensten aan in het Jan Breydelstadion. Eerder werd hij ook voorgesteld bij Standard. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat Club met de Duitser in zee zal gaan. Ook Laszlo Bölöni heeft zich officieel kandidaat gesteld bij manager Vincent Mannaert. De gewezen trainer van Standard is momenteel actief in Qatar, maar zou daar via een clausule in zijn contract gratis wegkunnen.
Verder valt ook de naam van Morten Olsen, die naar verluidt al lang naar waarde wordt geschat door het bestuur van Brugge. De bondscoach van Denemarken beleeft een moeilijke kwalificatiecampagne voor het WK in Brazilië Mogelijk staat de Deense bond daardoor niet weigerachtig tegenover een vroegtijdig vertrek van zijn oefenmeester.

Racing_Genk zei:
"Sinds mijn vertrek uit België begin augustus heb ik geen contact meer gehad met de directie van Anderlecht. Anderlecht heeft mij nooit het gevoel gegeven dat ik een meerwaarde voor de ploeg kon vormen. Ze benaderden mij als speler eerder zakelijk, dan dat ik het gevoel kreeg dat ze met mij begaan waren. Anderlecht zal altijd mijn club blijven, maar de directie van de club is op menselijk vlak tekortgeschoten.
Fed zei:Inderdaad spijtig dat het zo moet lopen. Dat hij sowieso wou vertrekken was zeker. Jammer voor Anderlecht dat ze zo een van hun smaakmakers moeten laten gaan.
Er is wel een verschil tussen elke dag bellen en af en toe eens vragen hoe het zit met de revalidatie, als die op niets trekt hebben ze er ook niets aan.spinx zei:ik begrijp dat wel, Anderlecht verliest een pak geld van de transfersom, betalen medische kosten, een half jaarloon (wellicht half millioen) en ze hebben er niks maar ook niks aan gehad het laatste half jaar...
En dan iedere dag moeten bellen? Hoe is het ocharme? Die is al heel zijn periode bij Anderlecht teveel verpamperd geweest door het bestuur... En dat hij zo nodig weer in Argentinie moest gaan revalideren... urgh...
Proim zei:Er is wel een verschil tussen elke dag bellen en af en toe eens vragen hoe het zit met de revalidatie, als die op niets trekt hebben ze er ook niets aan.
BuZz.LiGhTYeAr zei:Altijd maar één kant van het verhaal, niet dat ik het Anderlecht bestuur de hand boven het hoofd wil houden. Maar je kan je wel indenken wat ze dachten toen hij zei ja ik ga naar Argentinië. Als werkgever denk ik dan ook, trekt uwe plan he