Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Schandalig zwakke wedstrijd. Altijd met 2 spitsen spelen...

The Black Mamba

Legacy Member
Jammer dat Patosi net zijn contract verlengd heeft :( Ik wil die bij Anderlecht maar die is met dat nieuw contract onbetaalbaar geworden. Ik vond hem vorig seizoen al goed maar dit seizoen is hij gewoon de beste speler die niet bij een topclub zit. Talent druipt er langs alle kanten vanaf.

TheRedDevils

Legacy Member
Stenman - Donk - Larsen - Hoefkens - Zimling - Vazquez - Meunier - Rafa.
Das bijna de hele basisploeg van vorig jaar die we missen tegen Anderlecht :unsure:

TazzDeMazz

Legacy Member
Die blessurelast is gewoon triestig beyond words. Heb het gevoel alsof we ons niet eerlijk kunnen verweren tegen een ploeg die in vorm is en zijn a-ploeg kan opstellen. Ik hoop op een veldslag waarin club karakter kan tonen en wie weet wat eruit de bus valt.

Jack Wilshere

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Stenman - Donk - Larsen - Hoefkens - Zimling - Vazquez - Meunier - Rafa.
Das bijna de hele basisploeg van vorig jaar die we missen tegen Anderlecht :unsure:

Donk & Hoefkens hebben donderdag toch nog gespeeld? Zijn die nu alle 2 geblesseerd out ofwat?

TheRedDevils

Legacy Member
Gunther D. zei:
Donk & Hoefkens hebben donderdag toch nog gespeeld? Zijn die nu alle 2 geblesseerd out ofwat?

Geschorst :p
Gelukkig kan Blondel nog spelen, zijn schorsing gaat in vanaf maandag.

Jack Wilshere

Legacy Member
Aaaight, ja zo zal het wel niet simpel worden... Maar dit is een klassieker, de enige die België rijk is overigens, ze zullen altijd wel over Anderlecht - Standard maar de matchen met het meeste prestige blijven toch nog wel sowieso deze tussen Anderlecht en Club Brugge imo(!)... Anyway, dit is een match tussen Club & Anderlecht en dan kan je het resultaat ook vaak moeilijk inschatten. Ik weet nog enkele jaren terug onder Koster toen was Anderlecht ook de gedoodverfde favoriet voor de overwinning maar toen gingen Adrie en zijn manschappen ginder wel eventjes leuk 2 - 2 gelijk spelen en hadden ze mogelijk zelfs meer kunnen krijgen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Goh, ik zie ons eigenlijk weinig kans maken morgen. Anderlecht moet dit eigenlijk altijd winnen. Maar bon, in de toppers weet je nooit wat er speelt. Het enige dat me toch wat moed geeft is dat RSCA tot voor kort ook belachelijk slecht speelde. Nu bon, het kan snel keren in het voetbal dus wie weet doen ze nu gewoon voort op hun elan.

Tuninboy

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Die blessurelast is gewoon triestig beyond words. Heb het gevoel alsof we ons niet eerlijk kunnen verweren tegen een ploeg die in vorm is en zijn a-ploeg kan opstellen. Ik hoop op een veldslag waarin club karakter kan tonen en wie weet wat eruit de bus valt.

Wat is niet eerlijk ? :lol: Wat moeten clubs als Lierse & Cercle dan zeggen ?

Cerv.Be

Legacy Member
Zie niet in waarom RSCA niet gaat winnen, wie weet als FCB karakter toont en lang de 0 kan houden.

Wilcao

Legacy Member
Net de samenvatting gezien van Lokeren - Standard. Wat had Copa weer mooie saves in huis. Ik ben altijd al fan geweest van Copa en hij bewijst nog steeds dat hij één van de beste keepers is van de JPL. Het verbaasd me eigenlijk dat die nog niet hogerop is gegaan. En dan die tweede goal van Lokeren :drool:. Wat een pareltje!!!

Jack Wilshere

Legacy Member
Wilcao zei:
Net de samenvatting gezien van Lokeren - Standard. Wat had Copa weer mooie saves in huis. Ik ben altijd al fan geweest van Copa en hij bewijst nog steeds dat hij één van de beste keepers is van de JPL. Het verbaasd me eigenlijk dat die nog niet hogerop is gegaan. En dan die tweede goal van Lokeren :drool:. Wat een pareltje!!!

Voornamelijk omdat Copa enorm sterke prestaties afwisselt met vaak flauwe prestaties.

Wilcao

Legacy Member
Gunther D. zei:
Voornamelijk omdat Copa enorm sterke prestaties afwisselt met vaak flauwe prestaties.

Daar heb je ook wel gelijk in, maar hoger dan Lokeren moet toch wel lukken, lijkt me.

Radbraker

Legacy Member
Copa doet mij wat denken aan Gomes. Die wisselde wereldsaves af met fatale blunders. En die schopte het tot bij de Spurs.

kakmongool

Legacy Member
Wilcao zei:
Daar heb je ook wel gelijk in, maar hoger dan Lokeren moet toch wel lukken, lijkt me.

Ja hij is net iets minder dan de beste keepers van België Proto en Bolat maar wel beter dan Jorgacevic, Van Hout en Padt. Jammer dat Lokeren hem nooit zal laten gaan voor een normale prijs.

Wilcao

Legacy Member
Radbraker zei:
Copa doet mij wat denken aan Gomes. Die wisselde wereldsaves af met fatale blunders. En die schopte het tot bij de Spurs.
Maar Gomes was wel een geweldige keeper bij PSV. Daar kende hij nauwelijks zwakke momenten. Ik weet nog dat ik een gat in lucht sprong toen hij (en Alex) PSV verlieten. Die pakte zoveel punten voor PSV, dat was niet normaal. Ik ben eigenlijk verbaasd dat hij het niet heeft gemaakt bij Spurs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan