Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil die bij Anderlecht maar die is met dat nieuw contract onbetaalbaar geworden. Ik vond hem vorig seizoen al goed maar dit seizoen is hij gewoon de beste speler die niet bij een topclub zit. Talent druipt er langs alle kanten vanaf.TheRedDevils zei:Stenman - Donk - Larsen - Hoefkens - Zimling - Vazquez - Meunier - Rafa.
Das bijna de hele basisploeg van vorig jaar die we missen tegen Anderlecht![]()
Gunther D. zei:Donk & Hoefkens hebben donderdag toch nog gespeeld? Zijn die nu alle 2 geblesseerd out ofwat?

TazzDeMazz zei:Die blessurelast is gewoon triestig beyond words. Heb het gevoel alsof we ons niet eerlijk kunnen verweren tegen een ploeg die in vorm is en zijn a-ploeg kan opstellen. Ik hoop op een veldslag waarin club karakter kan tonen en wie weet wat eruit de bus valt.
Wat moeten clubs als Lierse & Cercle dan zeggen ?
. Wat een pareltje!!!Wilcao zei:Net de samenvatting gezien van Lokeren - Standard. Wat had Copa weer mooie saves in huis. Ik ben altijd al fan geweest van Copa en hij bewijst nog steeds dat hij één van de beste keepers is van de JPL. Het verbaasd me eigenlijk dat die nog niet hogerop is gegaan. En dan die tweede goal van Lokeren. Wat een pareltje!!!
Gunther D. zei:Voornamelijk omdat Copa enorm sterke prestaties afwisselt met vaak flauwe prestaties.
Wilcao zei:Daar heb je ook wel gelijk in, maar hoger dan Lokeren moet toch wel lukken, lijkt me.
Maar Gomes was wel een geweldige keeper bij PSV. Daar kende hij nauwelijks zwakke momenten. Ik weet nog dat ik een gat in lucht sprong toen hij (en Alex) PSV verlieten. Die pakte zoveel punten voor PSV, dat was niet normaal. Ik ben eigenlijk verbaasd dat hij het niet heeft gemaakt bij Spurs.Radbraker zei:Copa doet mij wat denken aan Gomes. Die wisselde wereldsaves af met fatale blunders. En die schopte het tot bij de Spurs.