J.Brown
Legacy Member
Kutmatch gisteren, speelden goeie eerste helft. Het balbezit en de kansen waren voor ons, helaas een zeer sterke Copa. 2e helft geen vuist meer kunnen maken, met alle gevolgen vandien. Mentale mokerslag voor Standard die 1e goal, komt Lokeren 1 keer opduiken en hebben ze prijs.
Lokeren heeft ons nooit gelegen, net zoals Zulte volgende week...Een verplaatsing om snel te vergeten.
Lokeren heeft ons nooit gelegen, net zoals Zulte volgende week...Een verplaatsing om snel te vergeten.
ad:
Wat moeten clubs als Lierse & Cercle dan zeggen ?





