LaBuenaVida
Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:Een schande hoe het plein er hier bij ligt! En de scheidsrechter weer serieus aan het prutsen, bij een ingooi mag je tegen de lijn staan, armoe troef weer die arbitrage.
Nja, wat wil je als het zo een kut weer is én dat er 2 ploegen spelen op dat veld (met nog eens de europa league erbij!)..
En idd, de arbitrage trekt weer op niet veel

