Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
302723_10151151953768121_2023653467_n.jpg

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Bacca zit in een dipke. Zal hem deugd doen om ff op de bank te zitten.

Vedeco

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Bacca zit in een dipke. Zal hem deugd doen om ff op de bank te zitten.

Dat ''dipke'' moet je wel zien in het kader van een totaal niet-functionerende ploeg.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Vedeco zei:
Dat ''dipke'' moet je wel zien in het kader van een totaal niet-functionerende ploeg.

Mwa, hij krijgt toch elke match een niet te missen kans en waar ze in het begin er lekker in gingen gaan ze nu naast of op de keeper. Denk dat er teveel druk op zijn schouders ligt/lag.

BleKKie

Legacy Member
Ja, 't vertrouwen is al weer wat aan het wegebben :D
Bacca zal wel in Tricko zijn plaats komen na de rust vermoed ik (afhankelijk van de score natuurlijk)

Rubmifer

Legacy Member
De realist in mij: 3-0 droog in de kakker
De optimist in mij: 1-3 1x Tchité in de eerste helft, Dieu met de 1-1 en dan Bacca die met 2 goals de match beslist. :unsure:

Thorazer

Legacy Member
Bacca op de bank snap ik niet maar we zullen zien hè :)
Hopen op een leuke match met natuurlijk RSCA als winnaar.

Jack Wilshere

Legacy Member
2-1, Club komt 0-1 voor waarna de Brusselse spionkop zich luidop laat horen en het de ene bengaalse vuurpijl na de andere afsteekt en richting Bojan Jorgacevic gooit, de match zal 2 x worden stilgelegd waarna ze hervat zal worden en de Brusselse strijders er nog 2 tegen de netten prikken, de Bruggelingen zullen volledig ontredderd en aangedaan van de randactiviteiten rond het voetbal het veld verlaten.

thijse

Legacy Member
Brugge komt snel 1-0 achter, vecht zich terug in de wedstrijd maar Luc Wouters geeft nog 2 (onterechte) strafschoppen aan Anderlecht waardoor het 3-1 zal worden.

Rikie

Legacy Member
thijse zei:
Brugge komt snel 1-0 achter, vecht zich terug in de wedstrijd maar Luc Wouters geeft nog 2 (onterechte) strafschoppen aan Anderlecht waardoor het 3-1 zal worden.

haha grapjas, RSCA zal 2 penalties scoren zeker. :lol::unsure:

TazzDeMazz

Legacy Member
Allé, kben eens vré curieus naar sebiet. Als Anderlecht niet vroeg scoort zie ik kansen voor ons.
Maar tis vooral die verdediging van ons é. Moest die nu toch een beetje op niveau spelen maar vanaf als die van anderlecht dicht bij de goal komen is het vrezen wa voor toeren jordi nu weer gaat uithalen.

Romelus

Legacy Member
BleKKie zei:
Ja, 't vertrouwen is al weer wat aan het wegebben :D

Inderdaad. Die defensie is niet goed genoeg voor pakweg Waasland-Beveren, ik voorspel een kansloze nederlaag. Als we niet weggespeeld worden, ben ik tevreden.
Ja serieus negatief, maar met zo'n verdediging kan je niet anders.

Enige positieve: Blondel aanvoerder :love:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Dat niemand Kljestan eens zegt dat hij absoluut niet met een snor staat...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan