Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
BuBbA zei:
Wtf, noemen ze Bertrand nu echt een spits op 2BE? :lol:

Die mannen kijken geen enkele voetbalmatch buiten degene die ze uitzenden...

Anyway, verdiende overwinning van Athlético, wat een prutsvertonening.

Gavin

Legacy Member
Jonas89 zei:
Gohja, Barcelona verloor in 2006 ook van Sevilla met 0-3 mss kunnen we daar ons aan optrekken? :p:p
Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.




En verder: komaan zeg, het niveau van de tegenstand voor een keer iets hoger dan dat kutte Reading of Southampton en geen Hazardhype te bespeuren? Wel wel, wie had dat verwacht!!!!!!!

Bubba

Legacy Member
dacuba zei:
Ik geloof dat ze zeiden dat Torres kwaad was omdat hij niet mocht starten en "omdat Bertrand in zijn plaats kwam". Maar ik denk niet dat ze Bertrand een spits genoemd hebben. :)

Jawel, hoor, hij zei heel duidelijk "Cole eraf voor Bertrand, een verdediger voor een spits/aanvallende middenvelder". :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Courtois had gezegd hoe ze Hazard moesten afstoppen he. Naast een goeie keeper, ook nog eens een tactisch meesterbrein! :unsure:


Hopelijk besluiten ze nu bij Chelsea niet om Europees terug hun tactiek van vorig jaar boven te halen -_-

Rubmifer

Legacy Member
Gavin zei:
Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.




En verder: komaan zeg, het niveau van de tegenstand voor een keer iets hoger dan dat kutte Reading of Southampton en geen Hazardhype te bespeuren? Wel wel, wie had dat verwacht!!!!!!!

Hazard was nochtans een van de betere bij Chelsea, deed niets fout.

Wilcao

Legacy Member
Gavin zei:
Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.




En verder: komaan zeg, het niveau van de tegenstand voor een keer iets hoger dan dat kutte Reading of Southampton en geen Hazardhype te bespeuren? Wel wel, wie had dat verwacht!!!!!!!

Gavin toch, waar was je de eerste 3 wedstrijden van Hazard bij Chelsea?

Jonas89

Legacy Member
Gavin zei:
Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.




En verder: komaan zeg, het niveau van de tegenstand voor een keer iets hoger dan dat kutte Reading of Southampton en geen Hazardhype te bespeuren? Wel wel, wie had dat verwacht!!!!!!!

Beetje respect voor Reading of Southampton aub

Bubba

Legacy Member
Rubmifer zei:
Hazard was nochtans een van de betere bij Chelsea, deed niets fout.

Niet overdrijven. :p

Ok, één van de betere vandaag, maar dat was nu ook weer niet zo moeilijk aangezien iedereen gewoon kak was. Ook Hazard. Veel slechte contacten gezien, wat domme fouten proberen uitlokken om dan de bal te verliezen, een aantal heel zwakke kaatsen, ... Maar swat, er zat niemand tussen die echt in vorm was.

Het is ook nogal onnozel natuurlijk om te verwachten dat Hazard continu man van de match gaat zijn en altijd gaat flitsen. Ik vind dat hij al veel heeft laten zien op heel korte tijd bij Chelsea.

Foose

Legacy Member
Iedereen, including me, verklaarde Atletico zot om €40 milj aan ene Falcao uit te geven. Maar is dik zijn geld waar mijn gedacht :p

Atleticoooo :applause:

Wilcao

Legacy Member
dragjeh zei:
Iedereen, including me, verklaarde Atletico zot om €40 milj aan ene Falcao uit te geven. Maar is dik zijn geld waar mijn gedacht :p

Atleticoooo :applause:

Ik ben vooral benieuwd voor hoeveel hij weg gaat gaan ooit.

Sir.Killalot

Legacy Member
BuBbA zei:
Niet overdrijven. :p

Ok, één van de betere vandaag, maar dat was nu ook weer niet zo moeilijk aangezien iedereen gewoon kak was. Ook Hazard. Veel slechte contacten gezien, wat domme fouten proberen uitlokken om dan de bal te verliezen, een aantal heel zwakke kaatsen, ... Maar swat, er zat niemand tussen die echt in vorm was.

Het is ook nogal onnozel natuurlijk om te verwachten dat Hazard continu man van de match gaat zijn en altijd gaat flitsen. Ik vind dat hij al veel heeft laten zien op heel korte tijd bij Chelsea.


Atletico hield hem ook wel goed uit de wedstrijd. Enfin, ze hielden heel Chelsea uit de wedstrijd :unsure:

Gavin

Legacy Member
Wilcao zei:
Gavin toch, waar was je de eerste 3 wedstrijden van Hazard bij Chelsea?
Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.

Als ie dat doet, zal ik hem met plezier feliciteren en erkennen dat ik fout zat. Totdat hij buiten Ligueje 1 eens iets laat zien in een fatsoenlijke match, blijft het een speler zoals een ander.

En het is niet omdat het Hazard is of zo hoor, over Mata denk ik hetzelfde. Maar dat is geen Belg natuurlijk, dus dat mag.

NemesisBE zei:
aan't chillen in Shopping 2.
Shopping 2 is kut, de geur van die kleffe pizzeria die veel te duur is voor wat ze geven verpest daar de hele boel.

Ik ben een Shopping 1'er.

Bubba

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Atletico hield hem ook wel goed uit de wedstrijd. Enfin, hun verdediging was gewoon heel erg secuur. Niemand van Chelsea kwam er eigenlijk echt aan te pas.

Klopt, vanaf de bal nog maar richting Hazard of Mata ging stonden er direct 2 of 3 spelers van Atletico rond om druk te zetten. Normaal geeft dat dan op andere plaatsen ruimte om een actie op te zetten, maar als je daar iemand zoals Ramires zet die niet kan spelen op de flank, dan loop je tegen een muur. Daarom begrijp ik ook niet waarom RDM zolang wacht om Sturridge in te brengen, of nog beter, Moses. Slechter kon het toch niet en dat zijn in principe gasten die wél een actie op kunnen zetten.

Imo heeft vanavond vooral RDM gefaald, onbegrijpelijk die man.

Wilcao

Legacy Member
Gavin zei:
Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.

Als ie dat doet, zal ik hem met plezier feliciteren en erkennen dat ik fout zat. Totdat hij buiten Ligueje 1 eens iets laat zien in een fatsoenlijke match, blijft het een speler zoals een ander.

En het is niet omdat het Hazard is of zo hoor, over Mata denk ik hetzelfde. Maar dat is geen Belg natuurlijk, dus dat mag.
Dus iemand die 2x talent van het jaar en 2x speler van het jaar in Frankrijk wordt op zijn 21ste is een speler zoals een andere? Ja goed, ieder zijn mening natuurlijk. Al vind ik het wel raar dat je het wel voor Neymar hebt dan.

Runkle

Legacy Member
Gavin zei:
Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.

Als ie dat doet, zal ik hem met plezier feliciteren en erkennen dat ik fout zat. Totdat hij buiten Ligueje 1 eens iets laat zien in een fatsoenlijke match, blijft het een speler zoals een ander.

En het is niet omdat het Hazard is of zo hoor, over Mata denk ik hetzelfde. Maar dat is geen Belg natuurlijk, dus dat mag.


Shopping 2 is kut, de geur van die kleffe pizzeria die veel te duur is voor wat ze geven verpest daar de hele boel.

Ik ben een Shopping 1'er.

Akkoord, Hazard heeft tijdens deze match en tijdens de community shield niet veel laten zien. Maar ondanks dat er enige waarheid in zit, is uw reactie gewoon triest. Ge schildert Hazard af als een gemiddeld spelerke dat alle "hype" niet waard is.

En om het nog erger te maken; Mata nog niets laten zien in een fatsoenlijke match? Serieus?

Lilspanyol

Legacy Member
Mau5 zei:
Lekker jezelf belachelijk maken... Leuk voor de mensen die mee reizen.

Daar zat toch geen kat bijna...

Weer een match om te vermelden in toekomstige PL vs. PD discussies. :unsure:

Wilcao

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Daar zat toch geen kat bijna...

Weer een match om te vermelden in toekomstige PL vs. PD discussies. :unsure:
Dan kunt ge ook zeggen dat het niveau in de Europa League hoger ligt dan in de Champions League.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan