Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Geen kat? Als zijn het er maar 5, die 5 hebben wel genoeg geld op tafel moeten leggen en om dan zo te moeten afdruipen?

theelement

Legacy Member
Gavin zei:
Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.

Als ie dat doet, zal ik hem met plezier feliciteren en erkennen dat ik fout zat. Totdat hij buiten Ligueje 1 eens iets laat zien in een fatsoenlijke match, blijft het een speler zoals een ander.

En het is niet omdat het Hazard is of zo hoor, over Mata denk ik hetzelfde. Maar dat is geen Belg natuurlijk, dus dat mag.

Volledig mee akkoord, alles wat hij deed eerste 3 matchen was WOW, heerlijk, fantastisch, buitengewoon, etc. " Hij is op weg om beste speler aller tijden te worden in PL" was een conclusie na 2 matchen, chapeau
Terwijl ik het toch allemaal niet uitzonderlijk vond. Kerel wordt altijd al zwaar gehyped en dat vindk onnozel (dermee dat ik ook altijd op hem zit te bashen)

Wilcao

Legacy Member
theelement zei:
Volledig mee akkoord, alles wat hij deed eerste 3 matchen was WOW, heerlijk, fantastisch, buitengewoon, etc. " Hij is op weg om beste speler aller tijden te worden in PL" was een conclusie na 2 matchen, chapeau
Terwijl ik het toch allemaal niet uitzonderlijk vond. Kerel wordt altijd al zwaar gehyped en dat vindk onnozel (dermee dat ik ook altijd op hem zit te bashen)

Maar dat is omdat je verwachtingen te hoog liggen. De meeste denken dat hij beter dan Messi en Ronaldo gaat worden binnen de twee jaar, maar dat is niet zo.

Hij is 3/3 MOTM geworden en beter kun je niet starten imo, zeker niet als je een aandeel hebt bij 7 van de 8 goalen.

Ik vraag me ook af wat mensen eigenlijk verwachten van hem? Dat het een combinatie is van alle beste spelers van de wereld? Of mss wel superman, die razendsnel 11 spelers dribbelt en minstens een hattrick scoort elke match?

asmo

Legacy Member
Het is Hazard niet die daar als een preminiem staat te verdedigen he jongens. Tactiek van Simeone klopte gewoon perfect. Mata en Hazard opvangen in blok, Torres isoleren, constante pressing op het middenveld van Chelsea zodat Lampard niet tot voetballen komt en Mikel begint fouten te maken. Falcao is dan ook nog is de beste #9 ter wereld en had het dan ook nog is 3x zo makkelijk tegen een die Luiz. Wat was die slecht zeg!

Gewoon kapot gespeeld, kan gebeuren.

Wilcao

Legacy Member
asmo zei:
Het is Hazard niet die daar als een preminiem staat te verdedigen he jongens. Tactiek van Simeone klopte gewoon perfect. Mata en Hazard opvangen in blok, Torres isoleren, constante pressing op het middenveld van Chelsea zodat Lampard niet tot voetballen komt en Mikel begint fouten te maken. Falcao is dan ook nog is de beste #9 ter wereld en had het dan ook nog is 3x zo makkelijk tegen een die Luiz. Wat was die slecht zeg!

Gewoon kapot gespeeld, kan gebeuren.

Je zag inderdaad duidelijk dat Atletico zijn huiswerk beter heeft gedaan dan Chelsea.

Gavin

Legacy Member
dacuba zei:
Gavin maakt de shopping onveilig met Genkie Patje.
Hoe vaak die kerel al niet bier is komen kopen in de Carrefour in zatte toestand, ongelooflijk. :lol:

Wilcao zei:
Dus iemand die 2x talent van het jaar en 2x speler van het jaar in Frankrijk wordt op zijn 21ste is een speler zoals een andere? Ja goed, ieder zijn mening natuurlijk. Al vind ik het wel raar dat je het wel voor Neymar hebt dan.
Ja maar Frankrijk boeit mij geen rotte moer. Waar is die Gourcuffhype nu? Die vond ik bijvoorbeeld ook al heel vroeg geen echte topspeler. Langs de andere kant zei ik ook hetzelfde van Benzema en zie wat die het voorbije anderhalf jaar deed (al is het begin van dit seizoen alarmerend). Soms zit ge juist, soms zit ge fout, dat is voetbal. Geen probleem zolang ge het correct/aannemelijk kunt uitleggen en achteraf uw fouten gewoon toegeeft. En vooral niet constant met de richting van de wind verandert.


Die "speler als een andere" is nauurlijk overdreven he, net zoals die pro-posts op dit forum. Als hij in vergelijkingen met Mata en Neymar voorkomt, weet ge dat het meer is dan een gewone speler. Dat die kan voetballen, leek me duidelijk tegen Reading en Wigan etc. (niet Southampton dus :p) Daar gaat het dan ook helemaal niet om.

Maar hij is niet de topper die daar nu al van gemaakt wordt en dat ziet ge in grotere matchen. Ik kan zomaar op dit moment respectievelijk vijf (zelfs tien met wat moeite gok ik) betere #10's en flankspelers opnoemen ... als ge dan zijn CL-matchen + City/Atletico in acht neemt, maak ik mij hier toch terecht bedenkingen?

Ik blijf erbij dat als het geen belg was, hier misschien een postje of twee per week te vinden was waar Hazard eens vernoemd werd.


En over Neymar, ik heb het niet voor Neymar. Maar ik begin wel dingen te zien waarvan ik denk: "hola, dit zou het toch wel eens kunnen worden" maar hij heeft nog dezelfde lange weg te gaan als Hazard hoor.


Snoeckers zei:
Akkoord, Hazard heeft tijdens deze match en tijdens de community shield niet veel laten zien. Maar ondanks dat er enige waarheid in zit, is uw reactie gewoon triest. Ge schildert Hazard af als een gemiddeld spelerke dat alle "hype" niet waard is.

En om het nog erger te maken; Mata nog niets laten zien in een fatsoenlijke match? Serieus?
Voor die hype, zie hierboven. En wees gerust, ik maak die fouten ook bij favorietjes.

Mata heeft uiteraard al iets laten zien, maar is nog altijd geen topspeler voor mij. Dat was niet goed geformuleerd. Toen die naar Barcelona zou getransfereerd worden tijdens WK2010, moest ik die ook niet om die reden. Goede speler met duidelijke kwaliteiten maar gewoon, daar ontbreekt iets aan vind ik. Subtopspelers (zonder negatieve bijklank die vaak aan subtop gegeven wordt) op dit moment, betere omschrijving?

theelement zei:
(dermee dat ik ook altijd op hem zit te bashen)
Ik wil daar overigens niet per se op bashen, we kunnen Hazard in topvorm serieus gebruiken bij de nationale ploeg. Dus hoe beter hij wordt, hoe liever. Alleen zie ik dat op dit moment nog niet en al die flagrante posts hier halen het slechtste in me boven. :unsure:
Wilcao zei:
Maar dat is omdat je verwachtingen te hoog liggen. De meeste denken dat hij beter dan Messi en Ronaldo gaat worden binnen de twee jaar, maar dat is niet zo.

Hij is 3/3 MOTM geworden en beter kun je niet starten imo, zeker niet als je een aandeel hebt bij 7 van de 8 goalen.

Ik vraag me ook af wat mensen eigenlijk verwachten van hem? Dat het een combinatie is van alle beste spelers van de wereld? Of mss wel superman, die razendsnel 11 spelers dribbelt en minstens een hattrick scoort elke match?
Nu zegt ge het eigenlijk dus gewoon zelf. Waardoor komt dat dat ze hem als een Messi of Ronaldo zien, denkt ge?

Door los te gaan op die MOTM-awardjes en assist/goals tegen kleine clubs. Dat is bijzaak in een seizoen van grote spelers. Bij Hazard is het op dit moment het enige in zijn seizoen, daar ligt het verschil. En dat moet iedereen eens beseffen: met welke foute verwachtingen gaan we hem verwelkomen bij de Rode Duivels denkt ge na de voorbije weken? Dat is enkel negatief voor Hazard dus ik snap dat helemaal niet.

NemesisBE

Legacy Member
dacuba zei:
Ik stel voor dat we dit seizoen gewoon afwachten :p. Hij zit nu ook niet bij de meest voetballende ploeg he.. Ivanovich zijn voorzetten, Cech altijd lange bal, Lampard die te traag is, Ramires en Mikel naja.. het MOET precies van hem en Mata komen.

Ivanovic zijn voorzetten? :oink: Hazard is nen dwerg van 1.60m

Wilcao

Legacy Member
Gavin zei:

Dat de franse competitie geen geweldige competitie is, ben ik met je eens, maar ik zie alleen de italiaanse, engelse, spaanse en duitse hoger staan imo. Daar heeft hij, oke niet in zijn eentje maar toch met een groot aandeel, Lille naar de titel gespeeld en Lille is geen Lyon.

Kijk ik geef toe dat ik het geweldig vind dat de Belgen zoveel lof krijgen en ik denk dat Hazard het grootste talent van ze allemaal is. En na 10jaar met c-spelers te zitten mogen we toch eens terecht trots zijn op onze generatie? Hazard is 21 en heeft een geweldige loopbaan dusver en hij heeft gewoon alles om een grote te worden (wat niet wil zeggen dat die ook een zekerheid is) en daar mogen we toch fier op zijn? Waarom iemand afbreken, die nog maar weinig fout heeft gedaan bij zijn club, omdat hij niet nog meer uitblinkt?

Brick Top

Legacy Member
Ik vind niet dat Gavin Hazard ligt af te breken ofzo. Ok, hij is kritisch maar ook wel genuanceerd.

Sir.Killalot

Legacy Member
Gavin zei:
Door los te gaan op die MOTM-awardjes en assist/goals tegen kleine clubs. Dat is bijzaak in een seizoen van grote spelers.


Hohja, anderzijds zijn er nu ook niet zo veel "grote" spelers die het Hazard nadoen tegen die kleinere clubs.

Om een echte "grote" te worden, gaat hij ook nog meer moeten wegen tegen de topclubs, dat is waar. Maar als je verwacht dat een nieuwkomer meteen tegen de absolute top de match op zijn eigen wint terwijl zijn ploeg collectief aan het sucken is, dan zijn er nog geen vijf "grote" spelers in de wereld :unsure:

theelement

Legacy Member
Wilcao zei:
Maar dat is omdat je verwachtingen te hoog liggen. De meeste denken dat hij beter dan Messi en Ronaldo gaat worden binnen de twee jaar, maar dat is niet zo.

Hij is 3/3 MOTM geworden en beter kun je niet starten imo, zeker niet als je een aandeel hebt bij 7 van de 8 goalen.

Ik vraag me ook af wat mensen eigenlijk verwachten van hem? Dat het een combinatie is van alle beste spelers van de wereld? Of mss wel superman, die razendsnel 11 spelers dribbelt en minstens een hattrick scoort elke match?

Hoe zou het komen dat die verwachtingen zou hoog liggen ? Zoals ik zei hoor je bij een 'simpele' actie van hem al de meest absurde lofbetuigingen van Belgische commentatoren, zelfde in de kranten.

Van mij moet hij niet top5 van de wereld zijn maar schilder hem dan aub ook niet zo af.(bedoeld op de media)

Logos

Legacy Member
Feit dat hij gisteren een mindere match speelde, net als de community shield. toch vind ik het wat overdreven om zijn talent weer in twijfel te gaan trekken. Iedereen had hem al afgeschreven na die eerste match bij Chelsea. Als je ziet hoe hij er op reageert... Het is een feit dat hij nog een lange weg te gaan heeft, maar hij komt wel boven water imo.

BeeLz

Legacy Member
Logos zei:
Feit dat hij gisteren een mindere match speelde, net als de community shield. toch vind ik het wat overdreven om zijn talent weer in twijfel te gaan trekken. Iedereen had hem al afgeschreven na die eerste match bij Chelsea. Als je ziet hoe hij er op reageert... Het is een feit dat hij nog een lange weg te gaan heeft, maar hij komt wel boven water imo.

Niemand twijfelt aan zijn talent, maar niet iedereen springt meteen op de bandwagon om hem na 3 matchen als player of the year the noemen bij wijze van spreken.
Die jongen is nog maar 21, heeft bakken talent, heeft het uitstekend gedaan in Frankrijk maar heeft op het hoogste niveau nog steeds alles te bewijzen. Uiteindelijk staat hij al een pak verder dan een hoop andere toppers op hun 21, maar er zijn er evengoed genoeg die het uiteindelijk nooit hebben kunnen waarmaken.

Als hij blijft progressie maken kan hij een absolute topper worden maar daar is hij gewoon nog niet.

waffel

Legacy Member
Gavin zei:
Ik blijf erbij dat als het geen belg was, hier misschien een postje of twee per week te vinden was waar Hazard eens vernoemd werd.

Ik heb de discussie niet gevolgd, maar dit lijkt me nogal logisch. Indien Hazard geen Belg was zou ik er geen moer om geven, tenzij hij opeens in Messi of CR style zijn ploeg nu de titel en/of CL schenkt. Want in principe heeft hij nog niets bewezen, dus waarom zouden mensen daar nu al wild voor lopen. Maar OMDAT het een Belg is, vind ik imo dat we hier als een bende puberale meisjes moeten gillen bij elke stap hij neemt naar de absolute top, en hopen dat hij op een dag een grote meneer van 1.60m wordt.

Jepjep

Legacy Member
Hij is 1m.69.

En de Engelsen deden zelfs lyrisch na zijn competitiebegin, dan zie ik niet in wrm wij dat niet mogen zijn. Natuurlijk heeft hij nog wat te bewijzen, maar dat betekent niet dat we niet blij mogen zijn met wat hij nu laat zien in wedstrijden.

Sportinggboy

Legacy Member
Allez vooruit, 370 euro voor een abo zonder playoffs en daar komt nu nog eens 180 euro bij voor 3 matchen CL die amper aanspreken bij de mensen. Het wordt tv bij mij :)

fcberke

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Allez vooruit, 370 euro voor een abo zonder playoffs en daar komt nu nog eens 180 euro bij voor 3 matchen CL die amper aanspreken bij de mensen. Het wordt tv bij mij :)

ja wattn dat zijn zeker vipplaatsen?

Sportinggboy

Legacy Member
fcberke zei:
ja wattn dat zijn zeker vipplaatsen?

Die VIP plaatsen kosten 3000 euro ...

En als je geen abo hebt in RSCA betaal je minimum 80 euro per match :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan