Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacuba zei:Gavin maakt de shopping onveilig met Genkie Patje.
Gavin zei:Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.
Als ie dat doet, zal ik hem met plezier feliciteren en erkennen dat ik fout zat. Totdat hij buiten Ligueje 1 eens iets laat zien in een fatsoenlijke match, blijft het een speler zoals een ander.
En het is niet omdat het Hazard is of zo hoor, over Mata denk ik hetzelfde. Maar dat is geen Belg natuurlijk, dus dat mag.
theelement zei:Volledig mee akkoord, alles wat hij deed eerste 3 matchen was WOW, heerlijk, fantastisch, buitengewoon, etc. " Hij is op weg om beste speler aller tijden te worden in PL" was een conclusie na 2 matchen, chapeau
Terwijl ik het toch allemaal niet uitzonderlijk vond. Kerel wordt altijd al zwaar gehyped en dat vindk onnozel (dermee dat ik ook altijd op hem zit te bashen)
asmo zei:Het is Hazard niet die daar als een preminiem staat te verdedigen he jongens. Tactiek van Simeone klopte gewoon perfect. Mata en Hazard opvangen in blok, Torres isoleren, constante pressing op het middenveld van Chelsea zodat Lampard niet tot voetballen komt en Mikel begint fouten te maken. Falcao is dan ook nog is de beste #9 ter wereld en had het dan ook nog is 3x zo makkelijk tegen een die Luiz. Wat was die slecht zeg!
Gewoon kapot gespeeld, kan gebeuren.
Hoe vaak die kerel al niet bier is komen kopen in de Carrefour in zatte toestand, ongelooflijk.dacuba zei:Gavin maakt de shopping onveilig met Genkie Patje.

Ja maar Frankrijk boeit mij geen rotte moer. Waar is die Gourcuffhype nu? Die vond ik bijvoorbeeld ook al heel vroeg geen echte topspeler. Langs de andere kant zei ik ook hetzelfde van Benzema en zie wat die het voorbije anderhalf jaar deed (al is het begin van dit seizoen alarmerend). Soms zit ge juist, soms zit ge fout, dat is voetbal. Geen probleem zolang ge het correct/aannemelijk kunt uitleggen en achteraf uw fouten gewoon toegeeft. En vooral niet constant met de richting van de wind verandert.Wilcao zei:Dus iemand die 2x talent van het jaar en 2x speler van het jaar in Frankrijk wordt op zijn 21ste is een speler zoals een andere? Ja goed, ieder zijn mening natuurlijk. Al vind ik het wel raar dat je het wel voor Neymar hebt dan.
) Daar gaat het dan ook helemaal niet om.Voor die hype, zie hierboven. En wees gerust, ik maak die fouten ook bij favorietjes.Snoeckers zei:Akkoord, Hazard heeft tijdens deze match en tijdens de community shield niet veel laten zien. Maar ondanks dat er enige waarheid in zit, is uw reactie gewoon triest. Ge schildert Hazard af als een gemiddeld spelerke dat alle "hype" niet waard is.
En om het nog erger te maken; Mata nog niets laten zien in een fatsoenlijke match? Serieus?
Ik wil daar overigens niet per se op bashen, we kunnen Hazard in topvorm serieus gebruiken bij de nationale ploeg. Dus hoe beter hij wordt, hoe liever. Alleen zie ik dat op dit moment nog niet en al die flagrante posts hier halen het slechtste in me boven.theelement zei:(dermee dat ik ook altijd op hem zit te bashen)

Nu zegt ge het eigenlijk dus gewoon zelf. Waardoor komt dat dat ze hem als een Messi of Ronaldo zien, denkt ge?Wilcao zei:Maar dat is omdat je verwachtingen te hoog liggen. De meeste denken dat hij beter dan Messi en Ronaldo gaat worden binnen de twee jaar, maar dat is niet zo.
Hij is 3/3 MOTM geworden en beter kun je niet starten imo, zeker niet als je een aandeel hebt bij 7 van de 8 goalen.
Ik vraag me ook af wat mensen eigenlijk verwachten van hem? Dat het een combinatie is van alle beste spelers van de wereld? Of mss wel superman, die razendsnel 11 spelers dribbelt en minstens een hattrick scoort elke match?
dacuba zei:Ik stel voor dat we dit seizoen gewoon afwachten. Hij zit nu ook niet bij de meest voetballende ploeg he.. Ivanovich zijn voorzetten, Cech altijd lange bal, Lampard die te traag is, Ramires en Mikel naja.. het MOET precies van hem en Mata komen.
Hazard is nen dwerg van 1.60mGavin zei:
Gavin zei:Door los te gaan op die MOTM-awardjes en assist/goals tegen kleine clubs. Dat is bijzaak in een seizoen van grote spelers.

Wilcao zei:Maar dat is omdat je verwachtingen te hoog liggen. De meeste denken dat hij beter dan Messi en Ronaldo gaat worden binnen de twee jaar, maar dat is niet zo.
Hij is 3/3 MOTM geworden en beter kun je niet starten imo, zeker niet als je een aandeel hebt bij 7 van de 8 goalen.
Ik vraag me ook af wat mensen eigenlijk verwachten van hem? Dat het een combinatie is van alle beste spelers van de wereld? Of mss wel superman, die razendsnel 11 spelers dribbelt en minstens een hattrick scoort elke match?
Logos zei:Feit dat hij gisteren een mindere match speelde, net als de community shield. toch vind ik het wat overdreven om zijn talent weer in twijfel te gaan trekken. Iedereen had hem al afgeschreven na die eerste match bij Chelsea. Als je ziet hoe hij er op reageert... Het is een feit dat hij nog een lange weg te gaan heeft, maar hij komt wel boven water imo.
Gavin zei:Ik blijf erbij dat als het geen belg was, hier misschien een postje of twee per week te vinden was waar Hazard eens vernoemd werd.
Sportinggboy zei:Allez vooruit, 370 euro voor een abo zonder playoffs en daar komt nu nog eens 180 euro bij voor 3 matchen CL die amper aanspreken bij de mensen. Het wordt tv bij mij![]()
fcberke zei:ja wattn dat zijn zeker vipplaatsen?
