Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Gunther D. zei:
Dan is het geen slechtere groep, dan is het een minder aantrekkelijke affiche.
Een slechtere groep zou een groep zijn waarin de ploegen van dit jaar inferieur zijn aan de ploegen van toen. Dat is niet het geval. Milan is dezelfde ploeg, Zenit schat ik hoger in dan Rijsel (dan toen toch zonder een Hazard etc speelde) en Malaga schat ik dan weer beter in dan AEK Athene.

Uiteraard spreek ik hier over de aantrekkelijkheid van de affiches. Dat leek me wel duidelijk. Voor Een Belgische ploeg is elke groep slecht sportief gezien, daar moeten we niet moeilijk over doen. Mij gaat het over het feit wie je loot en waarvoorje dus betaald. Dat is in dit geval slechter dan toen en toch zou ik maar liefst 60 euro moeten bijbetalen.

Daar ga ik niet aan mee doen. Het zal voor de buis worden. Eerste keer in 9 jaar dat ik een europese campagne thuis ga missen, maar er zijn budget grenzen. Of mijn madam gaat het niet plezant blijven vinden :D

Muismat

Legacy Member
sharpshot zei:
Wie gaat nu 180€ geven voor Milan, Zenit en Malaga. Goed zot moet ge zijn.

Ma volgens VDS gaan we 2e worden in onze groep (of 3e en finale europa league halen) dus echt wel de moeite denk ik :s:s:s:s:s:s

Maxwell

Legacy Member
Muismat zei:
Ma volgens VDS gaan we 2e worden in onze groep (of 3e en finale europa league halen) dus echt wel de moeite denk ik :s:s:s:s:s:s

Maar wel niet zonder de steun van onze luidruchtige fans :cool:

Rikie

Legacy Member
Zenit heeft mss Hulk. Maar wij hebben onze blonde dondergod Olie, met zijn roze hamer.

Jepjep

Legacy Member
Zenith heeft duidelijk schrik van anderlecht, vandaar nog snel deze versterkingen.

Muismat

Legacy Member
Haha RSCA wordt afgedroogd door Zenit & Milan. Nuja, als je 2 keer het jaarbudget kan uitgeven van RSCA aan 2 "last minute" aankopen moet je je niet veel illusies maken. Behalve als je VDS heet natuurlijk.

Jack Wilshere

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Uiteraard spreek ik hier over de aantrekkelijkheid van de affiches. Dat leek me wel duidelijk. Voor Een Belgische ploeg is elke groep slecht sportief gezien, daar moeten we niet moeilijk over doen. Mij gaat het over het feit wie je loot en waarvoorje dus betaald. Dat is in dit geval slechter dan toen en toch zou ik maar liefst 60 euro moeten bijbetalen.

Daar ga ik niet aan mee doen. Het zal voor de buis worden. Eerste keer in 9 jaar dat ik een europese campagne thuis ga missen, maar er zijn budget grenzen. Of mijn madam gaat het niet plezant blijven vinden :D

Op die manier... Zelfs dan nog durf ik het in twijfel te trekken. Zeker nu Zenit Hulk & Witsel heeft aangetrokken en aangezien Malaga ook erg leuke spelers heeft (mss niet dé grote namen, alhoewel Santa Cruz & Saviola ongetwijfeld bekend in de oren klinken).
Enkel Milan is er qua namen op achteruit gegaan. ;)

Sportinggboy

Legacy Member
Anderlecht supporters zijn begonnen met boycot CL tegen de hoge prijzen :)

Komt er actie tegen ticketprijzen CL ?
Op verschillende fora en sociale media hebben fans hun ongenoegen geuit over de ticketprijzen voor de thuismatchen in de Champions League. De fans vinden de prijzen veel te duur en niet in verhouding met de loting.

Voor het goedkoopste mini abonnement betalen de abonnees 105 euro. Een prijs waarover ze waarschlijnlijk geen probleem zouden maken als Anderlecht ploegen als Barcelona of Manchester City geloot had. Maar voor matchen tegen Zenit, Milan en CL-debutant Malaga zijn deze prijzen voor de fans veel te duur.

Vandaag was er op Twitter al iets te lezen over een actie tegen de prijzen. Zo zou er zelfs gedreigd worden met een boycot van de Champions League.

Dit bericht werd vanmiddag nog gepost op Twitter "The boycot for the #cl gets shape. Sorry to our players!"

MrBrightside

Legacy Member
Een verlaging naar 80 € zou een mooi bedrag zijn om mee te starten. Dan zou de CL campagne al minimaal 2 miljoen aan wedstrijdrecette hebben opgebracht. Daarmee is het loon van Praet en Mbokani betaald.

BleKKie

Legacy Member
MrBrightside zei:
Een verlaging naar 80 € zou een mooi bedrag zijn om mee te starten. Dan zou de CL campagne al minimaal 2 miljoen aan wedstrijdrecette hebben opgebracht. Daarmee is het loon van Praet en Mbokani betaald.

Njah, wat dan te doen met mensen die wel al zoveel betaald hebben, terugbetalen? Dat zal toch allemaal niet zo heel eenvoudig zijn denk ik.

Jack Wilshere

Legacy Member
Dat is ook gewoon onrealistisch... Wel triestig voor de echte Anderlecht supporters dat ze telkens zo uitgezogen worden door hun bestuur.
Maar in the end denkt elk bestuur aan de flappen hoor, ook dat van ons, het ene gewoon al wat harder als het andere. Wie weet welke prijzen wij gekregen hadden als we in de CL hadden gezeten.

Re@V0r

Legacy Member
105€ het goedkoopste voor 3 matchen? :wtf:

zelfs al was het dan nog tegen Barcelona, Real, Man City of iets dergelijks... meer dan 100€ betalen om je ploeg 3x droog in de kakker te zien genomen worden zou ik sowieso al ni neerleggen..

ToasT

Legacy Member
tja, als je wilt supporteren voor de 'beste' ploeg van t land die altijd en alleen maar champagnevoetbal speelt, moet er wat voor over hebben é.
En 105€ is nu toch niet zoveel voor een ploeg die de EL kan winnen, kom zeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan