Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|steven| zei:Als Sporting Telenet klant is het jammer dat Belgacom tv de Champions League rechten heeft, het zal ZDF, NOS en Club RTL worden ...
Sportinggboy zei:Nja eerste keer in 9 jaar dat ik ook niet ga gaan Europees thuis. 180 euro als abo is![]()
Gunther D. zei:Meen je dat nu? Dat is gewoon schandalig, jij hebt dan waarschijnlijk wel één van de beste plaatsen in het stadion, niet?

Romelus zei:Ik betaal 189 euro voor abonnement Ajax. Maar die hebben wel een geweldig stadion en spelen tegen Real, City en Dortmund.
Sportinggboy zei:Kameraad van mij is seizoenskaarthouder in Ajax. Heeft goede plaatsen ( ben al mee geweest) en die betaald 109 euro voor 3 absolute topaffiches

Sportinggboy zei:Door die VIP zetels is mijn vak van 2de goedkoopste naar 2de duurste gegaan. Ik zit ten hoogte van de grote baklijn. Op 4 rijen van het veld. Zicht is zeker goed.
Maar 370 euro voor een abo. PO rond de 160 en nu nog eens CL van 180. Dat wordt allemaal te veel. Ik heb 2 plaatsen. Mijn madam gaat ook graag mee. Dus dan wordt het gewoon onbetaalbaar. Ik zou dan nu 360 euro moeten betalen voor 3 avonden voetbal. Ik ben dan nog niet daar en heb nog niets gedronken. Dat loopt al snel op naar 450 euro voor 3 avonden. Mij niet gezien![]()


Gunther D. zei:Zonder u madam gaan he kameraad, of ze zelf laten betalen als ze perse mee wilt.![]()
mij gaatbhet om het principe. Ik vind dit veel te duur voor 3 avonden dus ik blijf thuis. Heb in de plaats kaart gekocht voor belgie schotland. Daar gaat meer te beleven zijn, alleen al de sfeer rondom 
Jonas89 zei:Kzit hier net naar de TV-gids te kijken van 2BE en blijkbaar geven ze woensdag geen Champions League meer uit.... Teleurstelling hier.
Oké de kwaliteit bij 2BE is minder maar zal toch een gemis zijn...
