Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Onz abo van ajax zou nog minder zijn dan 150.. Als we eraan geraken natuurlijk wel![]()
Weebl zei:Zou me verwonderen moest hij het nu al hebben, aangezien ze pas volgende week te koop zijn![]()
warcraft3 playe zei:Verleden jaar op Genk was het ook maar iets van een 80 euro voor abonees. Voetbalclubs hebben gelijk dat ze het zo duur maken voor mensen zonder abonnement.
Sportinggboy zei:Ik heb 2 abonnementen op RSCA ten waarde van 370 euro per stuk zonder Po inbegrepen. Dan vind ik nu 180 euro voor die 3 matchkes per abonnement echt een schande. Mij zullen ze er niet zien

Sportinggboy zei:Ik heb 2 abonnementen op RSCA ten waarde van 370 euro per stuk zonder Po inbegrepen. Dan vind ik nu 180 euro voor die 3 matchkes per abonnement echt een schande. Mij zullen ze er niet zien
NemesisBE zei:Kunde beter naar Newcastle en Bordeaux komen kijken in JB Sportinggboy !!
Anders had ik het wel overwogen 
NemesisBE zei:True, gij kunt nog beter matchen van Genk meepakken dan![]()

iplf zei:Sportinggboy, jouw plaatsen behoren toch tot de betere in het stadion he, als ik onderstaande afbeelding bekijk.
Ik vind eerlijk gezegd die 105 euro voor een CL-abbo als abonnee, best goed meevallen.
http://www.rsca.be/photodbase/articles/ticketingCL02092012.jpg
Gunther D. zei:Milan, Rijsel, Athene is nu niet bepaald beter dan Milan, Zenit & Malaga hoor.