Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
-Steve- zei:
Dat kan die mannen allemaal niks schelen, of zo lijkt het toch.

Vroeger was het altijd Club dat het coëfficient op peil moest houden, nu mag het is andersom zeker. :unsure::p

TazzDeMazz zei:
Kwaliteit is er maar vorm is wat anders. Ja we kunnen niets anders doen dan hopen dat het keert. Moeilijke tijden als clubsupporter maar je filtert er wel de successupporters eruit die er mss bijkwamen na vorig seizoen.


Lijkt mij wel enorm sterk hoor. Het draait al sinds 2006 van geen kanten, al die tijd zijn er supporters bijgekomen.

Newboy

Legacy Member
Van de de Primera Division naar een ploeg waar er amper techniek te bespeuren valt. Het contrast moet niet groter zijn. Als ik Club zie spelen vraag ik mij toch serieus af of er wel kwaliteit zit in de ploeg.

-Steve-

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Kwaliteit is er maar vorm is wat anders. Ja we kunnen niets anders doen dan hopen dat het keert. Moeilijke tijden als clubsupporter maar je filtert er wel de successupporters eruit die er mss bijkwamen na vorig seizoen.

Voor welke successen kwamen die er dan bij? Ik denk dat Club al jaren geen successupporters meer heeft. En ja, er is kwaliteit maar gewoon niet genoeg. Niet om de doelstellingen te bereiken die er voor het seizoen gesteld werden.

TazzDeMazz

Legacy Member
Trebby zei:
Vroeger was het altijd Club dat het coëfficient op peil moest houden, nu mag het is andersom zeker. :unsure::p




Lijkt mij wel enorm sterk hoor. Het draait al sinds 2006 van geen kanten, al die tijd zijn er supporters bijgekomen.

Denk je dat het na dit jaar dan nog zal stijgen? Dat zou de stelling van verhaeghe dat het sportieve nodig is voor het financiele betekenisloos maken.

JensDT42

Legacy Member
-Steve- zei:
Dat kan die mannen allemaal niks schelen, of zo lijkt het toch.

Ik denk niet dat veel ploegen in zo'n match gaan spelen voor de coëfficiënt hoor. Alleen had Club 20 andere redenen om niet zo'n snertmatch te gaan spelen. Het gaat dan nog niet om het verliezen (die laatste goal is puur omdat Meunier geen verdediger is) maar er zal weer niets van bezieling in. Pijn aan de ogen. Ben eens benieuwd of de kentering er nog kan komen na de winterstop...

TazzDeMazz

Legacy Member
-Steve- zei:
Voor welke successen kwamen die er dan bij? Ik denk dat Club al jaren geen successupporters meer heeft. En ja, er is kwaliteit maar gewoon niet genoeg. Niet om de doelstellingen te bereiken die er voor het seizoen gesteld werden.

Met successupporters heb ik het voornamelijk op supporters die erbij kwamen na de 2de plaats vorig seizoen, sterke EL en het vooruitzicht van een sterke financiele input voor het volgende jaar.
En ik ben er nog altijd van overtuigd dat de a-ploeg van club in vorm goed genoeg is om mee te doen voor de knikkers.

gamer5

Legacy Member
Wat een slechte match van Liverpool. Mijn hart stopte gewoon op het einde, 9 kanse op 10 schiet Di Natale die binnen.

Maar ale we zijn door, nu één van Inter, Atl Madrid, Gladbach, Stuttgart, Napoli, Leverkusen, Zenit, Ajax wss met ons geluk in lotingen...

-Steve-

Legacy Member
Trebby zei:
Vroeger was het altijd Club dat het coëfficient op peil moest houden, nu mag het is andersom zeker. :unsure::p

Zeker. :p Dat wil wel niet zeggen dat ze er bij Club nu met hun klak naar moeten smijten.

Newboy

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Kwaliteit is er maar vorm is wat anders. Ja we kunnen niets anders doen dan hopen dat het keert. Moeilijke tijden als clubsupporter maar je filtert er wel de successupporters eruit die er mss bijkwamen na vorig seizoen.

Vind jij er kwaliteit inzitten? Vasquez en Bacca er niet bij en dan nog Vadis uit vorm en dan heb je knokkersploeg zonder techiek.

Dit Club doet mij denken aan de Rode Duivels onder Vandereycken.

Trebby

Legacy Member
Amai er zit nog geld in Griekenland precies, veel supporters in London. :D

TazzDeMazz

Legacy Member
Newboy zei:
Vind jij er kwaliteit inzitten? Vasquez en Bacca er niet bij en dan nog Vadis uit vorm en dan heb je knokkersploeg zonder techiek.

Dit Club doet mij denken aan de Rode Duivels onder Vandereycken.

Had het dan ook niet meteen over deze ploeg. Refa, lestienne, donk, tchité, blondel, meunier is allemaal kwaliteit maar zit gewoon zonder enige vorm wat dan ook.
Zelfs verstraete heeft weer een paar mooi dingen laten zien maar dat is ondankbaar om in een ploeg in crisis zo gebracht te worden. In een ploeg in vorm kan je als jonge speler sporadisch meer en meer gebracht worden en zo uitgroeien. Zie praet en bruno.

NemesisBE

Legacy Member
Dat de winterstage er maar snel komt. Vorig seizoen heeft Daum daar ook heel wat in kunnen fixen. Hopelijk kan Garrido hetzelfde.

Re@V0r

Legacy Member
kdenk dat Garrido ondertussen toch ook wel zijn broek volschijt als hij zijn spelers bezig ziet...

puni

Legacy Member
Nuja, als ge gewoon zijt van altijd op een akker te spelen is het logisch dat ge problemen hebt op een deftig veld. :unsure:

NemesisBE

Legacy Member
Hij is de laatste matchen natuurlijk wel serieus aan't proberen met verschillende spelers op verschillende posities he.
Nu dat ongeveer iedereen terug is, lijkt het me tijd voor een vaste 11, aangezien ze toch nog maar 1 match per week hebben.

Kujovic
Hogli-Donk-Larssen-Stenman
Zimling
Vazquez-Blondel
Refaelov-Bacca-Lestienne​

Mag dat voor mij zijn. Elke match.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan