Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LaBuenaVida zei:Tis triestig om Clubsupp te zijn.
Die staan der echt niet met 100% inzet (niet alleen deze wedstrijd)
Lestienne en Blondel uitgezonderd!
Bart Religion zei:Hoefkens zie ik niet direct uit de ploeg gezet worden. Voor de rest niet slecht, al heeft Vleminckx toch ook al wat laten zien de laatste tijd.
NemesisBE zei:Mja, ik wil ook wel eens een 4-4-2 zien met Vlemme en Bacca, maar dan moet ge zonder flanken gaan spelen.
Kujovic
Hogli-Donk-Larssen-Stenman
Zimling
Vadis-Blondel
Vazquez
Vleminckx-Bacca
bv...
En ik vind dat Lestienne meer in het team hoort dan Vlemme :]
Hekje# zei:1-0 Adebayor, spijtig dat Lazio al voorstaat.


