Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaBuenaVida

Legacy Member
Tis triestig om Clubsupp te zijn.
Die staan der echt niet met 100% inzet (niet alleen deze wedstrijd)

Lestienne en Blondel uitgezonderd!

TazzDeMazz

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Tis triestig om Clubsupp te zijn.
Die staan der echt niet met 100% inzet (niet alleen deze wedstrijd)

Lestienne en Blondel uitgezonderd!

Verstraete ook wel.

Bart Religion

Legacy Member
Hoefkens zie ik niet direct uit de ploeg gezet worden. Voor de rest niet slecht, al heeft Vleminckx toch ook al wat laten zien de laatste tijd.

NemesisBE

Legacy Member
Bart Religion zei:
Hoefkens zie ik niet direct uit de ploeg gezet worden. Voor de rest niet slecht, al heeft Vleminckx toch ook al wat laten zien de laatste tijd.

Mja, ik wil ook wel eens een 4-4-2 zien met Vlemme en Bacca, maar dan moet ge zonder flanken gaan spelen.

Kujovic
Hogli-Donk-Larssen-Stenman
Zimling
Vadis-Blondel
Vazquez
Vleminckx-Bacca​

bv...
En ik vind dat Lestienne meer in het team hoort dan Vlemme :]

Fraa

Legacy Member
lol Sporting-Videoton uitgesteld tot morgen, dat is ook plezant.
Stel u voor dat Genk wint, dan zitten er morgen een paar tien duizenden mensen in Zwitserland een livestream te zoeken :rofl: (allez, een paar duizend toch in ieder geval :p)

Bart Religion

Legacy Member
NemesisBE zei:
Mja, ik wil ook wel eens een 4-4-2 zien met Vlemme en Bacca, maar dan moet ge zonder flanken gaan spelen.

Kujovic
Hogli-Donk-Larssen-Stenman
Zimling
Vadis-Blondel
Vazquez
Vleminckx-Bacca​

bv...
En ik vind dat Lestienne meer in het team hoort dan Vlemme :]

Feit, Lestienne is een van de beter spelers. Mja. Bacca kan ook op rechtsbuiten uit de voeten. Vlemme centraal en Lestienne linksbuiten.

En grote kans dat Vadis na de winterstop weg gaat. Aan zijn spel en mentaliteit te zien heb ik trouwens al wil merken dat hij met zijn gedachten reeds bij een andere ploeg zit.

KingOfWoods

Legacy Member
Hekje# zei:
1-0 Adebayor, spijtig dat Lazio al voorstaat.

Den Deuce begint precies in zijn ritme te geraken. We gaan nog mee doen voor den titel als we dit kunnen blijven volhouden :p

TheRedDevils

Legacy Member
EL boeide toch niet meer. Wel een afgang natuurlijk om als laatste te eindigen.
Het verwonderde me eerlijk gezegd niet dat Club verloor, deze ploeg is erg ziek. Een deftige voorzet trappen is al moeilijk voor de meesten.

Bart Religion

Legacy Member
Club speelt zonder vertrouwen en heeft een fysieke achterstand. Veel spelers missen ook matchritme door de massa's blessures en de schorsing van Blondel, een van de weinige pluspunten die Blondel.

Als na de winterstop een pak spelers terugkeren zoals Zimling & Vazquez. Blondel en vooral Stenman terug matchritme hebben en een speler zoals Vadis die ongustig effect op de kleedkamer zou hebben zal er wel beterschap komen.

Bovendien zal Garrido pas in de winterstage de tijd hebben om een echt systeem op poten te zetten.

Time

Legacy Member
Wat een schaamteloos antivoetbal dat uittikken, nog nooit gezien zoals dit. :/

Fraa

Legacy Member
Bwah, het maakt toch niks uit man.

Genk speelde met een halve b-ploeg & heeft de hele wedstrijd lang geen risico's genomen. Basel wou wel winnen, maar was net niet goed genoeg. Dat die dan op 3 minuten van het einde gewoon wat willen rond tikken, dat is te begrijpen. Voor het zelfde knallen ze toch een bal naar voor & krijgen ze nog een counter tegen :D

Olivier_Twister

Legacy Member
Triestige voetbal avond op vlak van spektakel. Genk was wel te verwachten maar met club gaat het van kwaad naar erger. ik hoop dat veel mensen toch inzien dat de inzet daar echt beneden alle peil is bij veel spelers. maarjah zoals sommige het paar weken geleden zeiden dat het allemaal aan Leekens lag:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan