Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenneke10

Legacy Member
Pijnlijk om dit Club te zien spelen, verwachte niet veel van die match op zich...maar dit tja

Mss enig lichtpuntje meunier op de RB zal verdedigend nog veel fouten maken, maar heeft wel alles om een moderne back te worden.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik word zo moe dat de hollanders de Belgische competitie altijd onderschatten, check deze discussie:

Ajax kent zestien mogelijke tegenstanders in Europa League

Bijna iedereen zegt dat Genk het makkelijkst is terwijl Steau, Plzen, Kharkiv (zie standard vorig jaar) of Cluj volgens mij wel degelijk zwakker zijn

Ik hoop dat we Ajax loten en dan daar gewoon droog met 0-2 gaan winnen ofzo. Ze zouden trouwens beter de Uefa ranglijst eens checken, wij staan maar één of twee plaatsen onder hun...

Jepjep

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik word zo moe dat de hollanders de Belgische competitie altijd onderschatten, check deze discussie:

Ajax kent zestien mogelijke tegenstanders in Europa League

Bijna iedereen zegt dat Genk het makkelijkst is terwijl Steau, Plzen, Kharkiv (zie standard vorig jaar) of Cluj volgens mij wel degelijk zwakker zijn

Ik hoop dat we Ajax loten en dan daar gewoon droog met 0-2 gaan winnen ofzo. Ze zouden trouwens beter de Uefa ranglijst eens checken, wij staan maar één of twee plaatsen onder hun...

Ik ben al lang gestopt met reacties op voetbalzone te lezen. Die Hollanders daar leven nog in het verleden.

Kenneke10

Legacy Member
Heb de match van genk niet gezien, wel blij dat ze de groepswinst hebben kunnen veilig stellen:niceone:

Racing_Genk

Legacy Member
Dat systeem met pot 1 & 2 moeten ze ook aanpassen, je wordt gestraft als je groepswinnaar wordt

NemesisBE

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik word zo moe dat de hollanders de Belgische competitie altijd onderschatten, check deze discussie:

Ajax kent zestien mogelijke tegenstanders in Europa League

Bijna iedereen zegt dat Genk het makkelijkst is terwijl Steau, Plzen, Kharkiv (zie standard vorig jaar) of Cluj volgens mij wel degelijk zwakker zijn

Ik hoop dat we Ajax loten en dan daar gewoon droog met 0-2 gaan winnen ofzo. Ze zouden trouwens beter de Uefa ranglijst eens checken, wij staan maar één of twee plaatsen onder hun...

Je onderschat Kharkiv en Plzen Genkster! :]

Racing_Genk

Legacy Member
... Ik zie niet in waarom Genk niet sterker zou zijn als een club waar een Lokeren uit vorm (competitiestart was matig) maar zeer nipt van verloor.

edraket

Legacy Member
Plzen is echt wel een sterke ploeg, niets voor niets groepswinnaar geworden.

byter

Legacy Member
Racing_Genk zei:
... Ik zie niet in waarom Genk niet sterker zou zijn als een club waar een Lokeren uit vorm (competitiestart was matig) maar zeer nipt van verloor.

Genk heeft toch ook echt shit wedstrijden gespeeld onder meer tegen Luzern... dus op basis van één/twee matchen is een beetje kort door de bocht.
Maak je geen illusie, veel clubs loten liever Genk dan een Oost-Europese verplaatsing.

puni

Legacy Member
En Cluj haalde (weliswaar in een matige groep, maar toch) 10 punten in de CL.

Wilcao

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik word zo moe dat de hollanders de Belgische competitie altijd onderschatten, check deze discussie:

Ajax kent zestien mogelijke tegenstanders in Europa League

Bijna iedereen zegt dat Genk het makkelijkst is terwijl Steau, Plzen, Kharkiv (zie standard vorig jaar) of Cluj volgens mij wel degelijk zwakker zijn

Ik hoop dat we Ajax loten en dan daar gewoon droog met 0-2 gaan winnen ofzo. Ze zouden trouwens beter de Uefa ranglijst eens checken, wij staan maar één of twee plaatsen onder hun...

Niet overdrijven he. Weinig Nederlanders zullen Genk volgen en als je zag hoe Anderlecht (toen ze makkelijk leider waren in de jpl) eerst door Ajax en daarna door AZ werd weggespeelt kun je toch inbeelden dat ze Genk, onterecht, laag inschatten.

Ik ben het wel eens met je dat sommige Nederlanders vaak op ons neerkijken, maar goed die heb je overal. In de andere richting gebeurd ook wel eens.

Maxwell

Legacy Member
Wat een heerlijk doelpunt van Floccari (Lazio). Check Sporza Videozone -> Opvallend :cool:

sharpshot

Legacy Member
klikken op "permalink" en dan url in het vak kopieren. Ze konden het ook simpel houden maar dat was precies teveel gevraagd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan